Volgens pb van frappa scheelde t niet heel veel. Maar nu ben ik dus nog nieuwsgieriger. Voorstel voor volgend jaar. Punten vd prix vermelden. Al zetten ze alleen de punten vd winnaar er maar bij. Kun je beetje gaan vergelijken.
Hoi, wij waren er ook in de d poule, we waren vijfde en volgens mij stond ik naast _Natasja_ bij de prijsuitreiking:), gefeliciteerd nog natuurlijk!. Jullie hebben dus wel een protocol van de prix? Wij niet, jammer! Zou inderdaad leuk zijn als er ergens uitslagen van op internet kwamen! Groep van Sintels zag er inderdaad geweldig uit, al die grote bruine ponys, mooi geheel hoor!
Er is vandaag veel misgelopen, maar ik heb een heerlijke dag gehad. 7e is voor deze groep goed. Ze zijn een ervaring rijker en we weten nu waar we volgend jaar aan moeten gaan werken.
Gefeliciteerd met de 7e plaats. Ik zie de uitslag vanavond laat wel, manlief zat vandaag te tellen in de rekenkamer (wss ondertussen wel klaar) en die zal wel een uitslag van de poules meenemen denk ik. En Natasja, zat er een uitslagenlijst van de prix d'elegance bij?
Wat raar. Manlief heeft vandaag in de rekenkamer de protocollen opgeteld, zal vanavond eens vragen wat er aan de hand was. Iedereen moet toch minstens een totaaluitslag krijgen, lijkt mij.
Zondag gaan wij met de dames van stal meedoen met de carroussel bij OWF Venhuizen! Vergeleken met Blokker amateuristisch haha! Maar we vinden het erg leuk Heeft iemand hier enig idee hoe het afgelopen is met het meisje die samen met haar paard achterover viel?
Dat meisje wat gevallen was liep weer rond, wat ze heeft weet ik niet, heel erg beurs denk ik!
@natasja, beter kijken he
Iedereen succes voor zondag!
_Natasja_
Geplaatst: 02-05-12 22:32
liberty schreef:
Dat meisje wat gevallen was liep weer rond, wat ze heeft weet ik niet, heel erg beurs denk ik!
@natasja, beter kijken he
Iedereen succes voor zondag!
SORRY
Ik had een stress dag, bij het oprijden van het terrein hadden we al een trailer met 1 band in de sloot, dus snel paarden eruit gehaald en met een paar man trailer rechtgetild. En zo liep eigenlijk de hele dag zo verder dus ik was allang blij dat alle 16 waren blijven zitten en dat we niet laatste waren
Als dat gebeurt ben je de vibe voor de dag een beetje kwijt
As zondag maar eens zien hoe ons donderdag team het doet en dan lekker BBQen met de 4 teams. Want dit is het laatste team dat moet starten dit jaar. Hoe ze het ook doen wat mij betreft is het een geslaagd jaar.