Kga nu omkleden en weg
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Kga nu omkleden en weg
sniesie schreef:Had je pluizemonster gisteravond in de les en hij heeft het super gedaan.
Eerste 5 minuutjes even het gas erop maar daarna erg braaf en alleen maar zijn oortjes naar voren.
En hij deed lief naar alle paarden! Zelfs ik vind hem leuk (en dat wil wat zeggen hè, dat weet jij!).
Wat zeg je nu!
.
)

Maar wat een lekker paardje heb je Rijk, echt een knuffelbeest
Jantine_ schreef:Fiek is der (nog) nietMaar wat een lekker paardje heb je Rijk, echt een knuffelbeest

_Rijkie_ schreef:Jantine_ schreef:Fiek is der (nog) nietMaar wat een lekker paardje heb je Rijk, echt een knuffelbeest
Jaaaa schatje he
En als je pepermuntjes in je zak hebt is ze helemaal lief
Ik had Bartje daarvoor gelokt met biks dus ik denk wat zit Romina steeds aan m'n jaszak te sabbelen. Zat er dus biks in, maar heb 't niet gegeven want wist niet of ze het mocht
Jantine_ schreef:Haha ik had toevallig biks in m'n zakIk had Bartje daarvoor gelokt met biks dus ik denk wat zit Romina steeds aan m'n jaszak te sabbelen. Zat er dus biks in, maar heb 't niet gegeven want wist niet of ze het mocht
_Rijkie_ schreef:Ja hoor!
Zolang het maar geen kilo's zijn want ze is al dik zat

Kelly_Taco schreef:Ik had Mari gister ook in mijn les maar heb toch mijn oogjes dichtgedaan.
Hij is super super super braaf maar oww mijn god wat een verschil met toen jij hem reed As.... het lijkt wel een giraf
.
En ook nog op Lorens butsen.
Jantine_ schreef:Goed? Naja vond het opzich wel lekker maar krijg hem echt niet nagefelijk. Ik weet niet wat Kel er van vond maar voor mij gevoel ging het niet echt goed, maar ook niet slecht
Haha viel wel mee, maar moest blijven doorzitten