Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
mAnDyXX schreef:dommelsch loopt volgens mij nog niet mee want hij is nog heel erg jong raymon of hoe je het ook mag schrijven ree er eerst op en dan zag er wel goed uit alleen nog heel onzeker. Veder gaat twister heel hard maar is wel een bosjespony en tessa ree bij ons nog niet mee. ik weet niet meer welke reden dat was
Marije112 schreef:Twister wilde ik vorige jaar op, maar een dag voor de trektocht werd ie kreupel, helaas.
Hij is erg gaaf!
Maar ik gaat m'n spullen maar eens inpakken.
Nog tips die ik echt niet moet vergeten?
En kleingeld meenemen want met briefjes kun je weinig daar.. Omdat bijv. ijsjes enzo niet duurder zijn als 1.50
En verder fototoestel mee! mAnDyXX schreef:Haha en geen t-hurt met korte mauwen die mogen daar niet!
mAnDyXX schreef:Ja, aan een shirtje moet wel een mauwtje aan zitten dat bedoel ik. hoopdat je het snapt
.
. mAnDyXX schreef:ja het komt er eigelijk op neer dat je geen hempjes mag dragen maar dat is wel logisch omdat anders je schouder meteen onder de krassen zit. Wij gingen meteen maandag ook al door de waterbak dus dan zou ik al wel een oude broek aan doen
mAnDyXX schreef:ja het is echt zo leuk maar ja das mijn mening.

mAnDyXX schreef:volgens mij teminsten toen ik er was stond ze er ook niet