woensdg komt ze nu wel echt kyke!!
da mag je ni misse or

ga ook slape
kus hvjj
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

ENne Anoek op wie heb ik een oogje volgens jou dan? Morgen komt om 10uur die vent van de Jeugdzorg en daarna werken.. Moest gisteren Zinia en Zolene longeren met zadel voor de eerste keer.. Wat denk je? Lopen ze er gewoon mee alsof ze het al 10 jaar doen.. Geen bokje geen sprongetje NIKS NIET! Ik dacht nou zal wel boksessie aankomen haha maar niet dus.. Ach makkelijk van die brave paarden
Zooo ik kwam vandaag bij de Total.. Nou je weet niet wat ik gezien heb maar ik weet zeker dat jullie het wel hadden willen zien
Ik kom daar om afterekenen zit daar zo'n kei lekker gastje.. Dus hij kijkt mij echt zo aan weetjewel
ik dacht echt DAMN! dus ikke weer naar mn scooter dus ik rij weg en ik kijk nog ffkes naar binnen
Ja wat zou jij doen haha waarschijnlijk het zelfde
Staatie daaro bij die ramen zegmaar naast de deur zattie me helemaal na te kijken haha geweldig! Echt lol gewoon.. Ga daar denk maar vaker op zondag tanken
Miss dak morgenochtend nog ff iero in t topic ben maar da zie ik dan wel en anders morgenavond wel.. Ik ga toch niet te laat naar huis.. (Als ik het al naar huis red met zo weinig benzine...)

je grote vriendin nog gezien??

dachte we nou die is aant bevalle...maar nog niet??

Moet zo gaan werken hoor... 

) enne.. zwart haar enz.. En naja gewoon lekker
Wel stom hoor haha hij was wel cute
Hij was hier al om kwart voor 10!! Ik was net een kwartiertje wakker
had me ff snel aangekleed en ja hoor daar ging de bel al haha
Maarja..

mag je ni bij herman gaan wonen?
en toen ging ik weg haha. Ja 3maanden is ook wel snel maja ik wil niet ergens in Vlissingen of Goes gaan wonen weetje..
Dan moet ik weer even wachten tot Maarten weer op msn komt haha! We kunnen ook binnenkort naar Bergen op Zoom gaan

kim stalken!! in de gate houde da ze niet zat wor

Citaat:Vrouwen durven meer dan mannen. Tenminste daar waar het gaat om afspraakjes maken met iemand die zij kennen via internet. Dat is gebleken uit onderzoek, zo schrijft Het Laatste Nieuws.
Vier op de tien vrouwen zou volgens het onderzoek al eens een ontmoeting hebben gehad in 'real life' met iemand die ze kennen van het internet. Bij mannen is dat 'slechts' drie op de tien. Bijna een kwart van de online daters gebruikt het internet om het single-zijn 'maximaal uit te buiten'.