Ik heb een mail teruggekregen. Hij kan niet alleen zijn en hij kan niet tegen reizen... Dat word hem dus niet! Waarom zetten ze dat soort dingen dan niet in de advertentie?
Mootje
Geplaatst: 01-07-09 09:00
Binky, de kat die ik als eerst op het oog had, staat niet meer 'gereserveerd' op de site van het asiel. Ga vanmiddag even bellen als het asiel open is
Ik ga morgen in de lunch naar het asiel... Die mevrouw zei wel dat er meer mensen interesse hadden en als hij vandaag geplaatst kan worden ik morgen pech heb
Nog even duimen dus... Heb alleen nog helemaal geen spullen in huis
Ik heb in ieder geval nodig: Kattenbak, grit (welke heb jij shar?) en krabpaal. Ik heb vrijdag ochtend vrij - 's middags naar Bodegraven, dus dat zou mooi uitkomen! Dan zou ik hem zaterdag op kunnen halen... Als hij er nog is
Ik heb Linda Bio van die gele zakken. Wel duur maar je ruikt niets! Krabpaal bij de dierenwinkel en kattenbak ook een reismandje daarvandaan! Voer heb ik Hills Natures best kip omdat die van ons daar niet van aan de schjiterij gaan...
Hé bah, ik denk dat ik niet zo goed tegen katten kan (binnen dan...). Ik moet continue niezen en heb huilogen.... Volgens mij is het toch niet zo'n goed idee
Straks maar even het asiel bellen.. Hopen voor Binky dat de mensen die ook in hem geinteresseerd waren hem maandag wel op komen halen!!
Ze gingen de mensen bellen die hem maandag wilde komen halen... Het asiel wilde een kat niet zo lang reserveren. Dus nu gaat hij als het goed is naar hen toe maandag. Hij heeft dan gelukkig wel een baasje!