Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

al ben ik als de dood voor spinnen haha!

Amethyst_ schreef:haha ik ben ook bang voor spinnen
Det; gaat hier niet zo goed... Maar ik zal als ik zo gedoucht heb ff pben die foto's... Of mailen ofzo
zag je donderdag ochtend nog in de bus maar denk dat je me niet zag!
zij wel hallo! maar stond dus toen voor l u l bij de genen die achter jou de bus in gingen haha want je zei nix terug haha
zaya schreef:Amethyst_ schreef:haha ik ben ook bang voor spinnen
Det; gaat hier niet zo goed... Maar ik zal als ik zo gedoucht heb ff pben die foto's... Of mailen ofzo
och jee! nou hopelijk gaat het snel weer goed!zag je donderdag ochtend nog in de bus maar denk dat je me niet zag!
zij wel hallo! maar stond dus toen voor l u l bij de genen die achter jou de bus in gingen haha want je zei nix terug haha
![]()
Nou ja ik zie de foto dan wel verscheinen!
In stadshagen? Of latere halte ergens?
Tis terug te voeren tot 1657
Ik pb de link anders wel

Maar ook als ze geschildert zijn, dat zie je ook heel veel als je terug gaat kijken... Dan lijkt de verhouding echt compleet weg
Trouwens; ik weet niet meer precies op welk punt... Maar dan zit er een stukje met HEEL vaak dezelfde namen! Dan komen stuk of 4 namen ongeveer 3 á 4 keer voor!
, weet even zo niet welke halte dat ook al weer was! volgens mij fioringras, was smorgens denk rond 5 voor 10 want hij kwam om 10 uur aan bij de goudsmidstraat ( waar ik uit stapte haha! )
Blond?

Dan zijn we allebei maar blond
Ma wel jammer dan dat het niet goed ging
dat werkt gewoon niet