Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Yannuh schreef:hermlein1989 schreef:hoi
ik ebn ent terug van mijn f-rpoeven en ik had 227 punten ( was niet moeilijk als je tegen jezelf moet).
Gefeliciteerd! Goede punten![]()
Wat bedoel je alleen met: was niet moeilijk als je tegen jezelf moet?
En alle anderen natuurlijk ook gefeliciteerd!
Wij moeten (nog) wel gewoon 2 pp's.
Maar de instructie mag wel zeggen als je nog niet toe ben aan de volgende proef, en dan moet je nog een keer dezelfde doen.
liberty schreef:@yannuh, wanneer had je gemaild? Je krijgt vast antwoord deze week
Yannuh schreef:Niks over F20?
Sander_ schreef:Hmm, ik vrees dat de manegehouder van mijn manege ze ook niet "uitleent". Sowieso nooit gratis, gok ik.
Och, waarschijnlijk duurt het nog wel even voordat ik de F-proeven heb uitgereden.
lampjerulez schreef:Persoonlijk vind ik dat het een grotere prestatie is om de B of L te halen met een manege paard dan met een eigenpaard
of vinden jullie van niet
Flurk schreef:vandaag kon ik de hoogste score weg sturen met 220 en de laagste met 204 en de rest zat daar tussenin
Er werd leuk gereden in Rotterdam
verder heb ik nog geen antwoordt van de FNRS ontvangen maar een collega jury had de brief gehad dat ze geslaagd was dus ik moet nog even wachten wordt hierdoor wel extra spannend
C_hristel schreef:Is er al bericht over dat nieuwe paspoort?
Flurk schreef:en weet je wat het ergste is?
ze willen niet eens zeggen waarom iemand gezakt is