Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
EEKEND!!! 

Ik kom lekker net mijn bedje uit. Had ik wel weer ffies nodig om uit te slapen!
:D echt tof weer

Het is echt een rode plek van 20 bij 15 cm. Maar ja, gaat wel weer over voordat ik een jongetje wordt toch?!!! Haha!
gezellie 
. De paardjes stonden al buiten, dus ben even lekker in het land gaan liggen!
Dus toen maar wat vrijheidsdressuur met hem gedaan, tenminste.......poging tot. Ik stond in vreemdere poses dan Yus zelf hihihi
Het zou verboden moeten worden. Paps komt naar stal, dus als jullie nog wensen hebben dan hoort hij het graag..

de medicijnen heb ik al
dinsdag kan ik iig wel, maandag denk ik ook wel alleen morgen wordt het een twijfelgevalletje, maar ik kan iig wel voer en stal doen 

Arme Boris,zou hem natuurlijk nooit kwijt willen
Anique_Vaandrig schreef:hihihihi, jij bent echt erg gewoon weet je datdinsdag kan ik iig wel, maandag denk ik ook wel alleen morgen wordt het een twijfelgevalletje, maar ik kan iig wel voer en stal doen
ik was gisteren een beetje, ach wat zal ik zeggen. door een bijdehandte actie van mijn kant lag ik zowat knock-out op stal
aangezien ik morgen toch op stal bent, dan "prik" ik meteen een soort van mededeling in de kantine![]()
Krijg ik hem niet alvast via pb?? hahahapeetorlan schreef:zo ik ben er ook weer
nou we hebben lekker weer een trailer met 20balen hooi gehaalt.
dus die voorraad is er weer.
mir jij bent de volgende keer aan de beurt
thom en kafiro staan ook op het land voor 24uur nu