Manege de Vughtse Hoeve

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

summerfeel

Re: Manege de Vughtse Hoeve

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-07 11:21

allemaal gefeliciteerd met jullie resultaten. Zo te horen houden jullie het imago van onze manege wel redelijk hoog.

Zelf heb ik zaterdag wel weer een lekker lesje gehad. Ruf bleef gelukkig redelijk rustig en het voor het eerst kon ik zonder stijgerdreigingen mee doen aan het keertwenden. dit knopje zit er nog niet echt op of ze is het al weer vergeten, maar ze deed nu iig wel haar best. ik kan helaas nog maar een paar keer oefenen in de les want haar verhuizing komt nu wel erg dichtbij...

germus

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-07 15:49

Amarie schreef:
Deb dinsdag gaat het lukken... we duimen ervoor.

Ik heb effe naar die m2-proeven gekeken, maar dat gaat niet lukken.
travers ( een klein beetje ), van galop naar stap ( zonder te trekken, dacht het niet ), contragalop slangenvoltes ( gaat misschien met veel geluk lukken ) keertwendingen ( mogen ze ook 10 meter groot zijn HIHI )Misschien kan W met Unzipped wel samen met jouw over ( de punten heeft ze er zeker voor )

Joyceee86

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-07 22:23

en met zippie en met ungaro mag ze alle2 weer over.. ungaro M1

Morgen weer een dagje.. hoop zo dat ik die laatste wp haal voor de L1.. en zo niet.. ik rijd toch die 3 Binnen wedstrijden (buiten vught)nog B uit dus

__manon__

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-07 15:20

Bij mij ging het zondag de 1e proef wel redelijk (liep voor de 1e keer door) maar ik reed heel slordige voltes enzo, doe ik altijd op wedstrijd, dus maar met de proefjes oefenen, ik had toen 171.
Bij de 2e proef ging het gewoon slecht, hij had geen zin meer volgens mij, hij was sloom en een keer goed been was galop. Was gewoon niets mee te doen, maar had toch 162, had veel lager verwacht.

sjaslique

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-07 21:57

Voor iedereen gefeliciteerd met de resultaten en voor de mensen die nog punten nodig hebben: jullie kunnen het!

Ik zal hier de komende tijd wat minder te vinden zijn want ben 32 uur per week stage aan het lopen met wisselende diensten.

Joyceee86

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-07 23:38

JOEHOEEEEE B+11 dus L1 startgerechtigd..

Had vandaag lekker gereden en had 184 en 182 (daar was ik 2e)
Nog 3 B wedstrijden en dan kan ik L1 gaan inschrijven

germus

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-07 08:38

Gisteren ging het bij mij niet zo goed, germus had er weinig zin in. resultaat 180 ( 1ste proef ) en 175 in de 2de proef.
Volgend weekend gaan we weer springen in Haaren, dat vindt germus wel leuk. We hebben dan zondag ons L-debuut, ben benieuwd. Jullie horen het wel.

Joyceee86

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-07 23:34

Nou dan heb je nog niet slecht gereden hoor Deb.. Springen vind germus leuker, dus ik hoop dat je daar snel mee scoort..Alvast succes met je L-debuut en we horen/lezen het wel

VonDutch

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-07 19:28

Ik weet niet of jullie het al weten maar dinsdag gaat Tornado weg.. Verdrietig

Joyceee86

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-07 19:36

waarom Gaaaap:O

Joyceee86

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-07 19:37

nou vandaag is bij Gorez de d.a. gewwest.. Nu zit is linksvoor iets en wat er zit kan nooit veel goeds zijn..
Nu maar hopen dat ik op P. kan inpraten en dat het voor Gorez echt over is

VonDutch

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-07 19:41

P rijd er bijna niet meer op wegens tijd en omdat ze er niet meer met plezier oprijd zegt ze..
Ze heeft nu een slapend been wat niet meer wakker wil worden, waarschijnlijk door een beknelling en omdat ze heel gespannen op Tornado zit..
Hij gaat terug naar de wei bij de andere friezen..
Het is zo jammer echt, ik ben er gewoon verdrietig van..

Amarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-07 23:27

Oei dat is wel vervelend, misschien komt er een voor haar beter passend paard voor terug.

Joyce succes met P. en Gorez.

germus

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-07 09:48

Het is inderdaad jammer dat Tornado weg gaat, maarja het is ook niks al je er geen plezier aan beleefd. En een paard op te poetsen op stal is een beetje duur. Wel natuurlijk jammer voor jou VonDutch.
Ik wens Joyce ook heel veel succes met Gorez, echt kl@te zeg !!!!

sjaslique

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-07 11:28

Succes Joyce, echt balen dat het zo loopt.
En Jill hopelijk komt er een leuk paard terug.

djoontje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-07 15:06

Ow, joyce wat een K*t nieuws zeg :'(.Ik wens je iig veel succes en ik hoop voor je dat je P. kunt overtuigen.

En Jill, echt ook heel jammer van Tornado, ik hoop dat er een paardje voor terugkomt dat beter bevalt.

mleentje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-07 18:21

ik geloof dat p van tornado eerst gewoon op manege paarden ging rijden om meer vertrouwen te krijgen en dat ze misschien dan weer een paardje zou kopen.. vind het voor haar wel een slimme beslissing...

Joyceee86

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-07 21:21

Idd en dan een wat ouder paardje..

Hugo is ook een eigen paard geworden, wat zal die het goed krijgen zeg Lachen

Ja ik had P gesmst dat wat er ook uit kwam het slecht was, maar heb nog steeds niks gehoord dus ja

sjaslique

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-07 22:50

Hugo eigen paard zeg. Dat is wel echt SUPER voor hem! OK dan! Dat is nu echt een paard die het verdiend. Ben alleen benieuwd hoe ze de lessen invullen als er veel mensen zijn. Rolleyes

Amarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-07 00:16

Er komt straks vast weer een nieuwe en ook een extra pony geloof ik.
Ja Hugo zal het goed krijgen, hopelijk wordt hij ook wat dikker.

Joyceee86

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-07 01:18

misschien komen er wel 2 nieuwe paarden.. Want met pleasure gaat t ook niet erg goed..
Ik ga slapen en dan zie ik jullie straks alweer Tong uitsteken

sjaslique

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-07 17:08

Zo vandaag weer een dagje manege gehad. Altijd weer lekker zo'n ouderwetse zaterdag. Vandaag weer zoet geweest met die kleine smurf. Omdat er geen wedstrijd was in de buitenbak waren de paarden daar op. =D
Vandaag wel weer op NL gereden en er zaten wat fijne stukjes bij, maar ook slechte stukken, maar over het algemeen ben ik tevreden. Gelijk mijn nieuwe rijbroek kunnen testen en die rijdt gelukkig fijn.
Hugo wist volgens mij nog niet zo goed hoe het nu kwam dat hij op de poetsplaats verzorgd werd, maar hij vond het allemaal wel goed. Als ik het allemaal zo hoorde van S. en R. dan moet dat dikker worden wel gaan lukken.

summerfeel

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-07 19:35

AAaach wat leuk voor Hugo dat ie een eigen paard wordt. dat heeft ie wel verdiend.
had ik gisteravond vrolijk al mijn paardrijspulletjes ingepakt om vervolgens bij mijn vriend te gaan slapen, heb ik dat helaas voor niets gedaan. ik ben gisteravond zo ziek geworden dat ik maar meteen besloten had om de les af te bellen. tot overmaat van ramp krijg ik net te horen dat er ook nog eens gesprongen is in de les Boos! naja misschien volgende keer beter.
ik hoop dat de rest een fijne les gehad heeft.

Amarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-07 20:25

Pechvogel.
We moeten eigenlijk eens een foto van Hugo maken zoals hij nu is en over een pak weg maand of zes.

Amarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-07 19:09

Arme Pammetje, die sukkel heeft met zijn hoofd vast gezeten tussen de kettingen en is nu dus super zielig, heeft een heel dik hoofd (voor een passend halster zal die van de tank denk ik maar net passen, zo dik) zijn hele nek kapot. Hij is echt heel zielig hopelijk komt het snel goed.
Vandaag op concours geweest ging gelukkig weer een heel stuk beter hij krijgt het vertrouwen weer terug.

Joyce vandaag S. op P. afgestuurd maar het valt niet mee om tot hem door te dringen maar hopelijk helpen alle kleine beetjes.