wie rijdt er bij manege venlo?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

_yvonne

Re: wie rijdt er bij manege venlo?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-06 13:59

zou anne al lid willen worden van de ankyfanclub?? (tim wordt gek!!geen anky zal hij wel roepen)

em koen vind auto's erg mooi en wil ze aaien, dus allebei erfelijk belast onze kids!!

_yvonne

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-06 14:43

kopenhagen heeft tegenwoordig ook een andere baan hij is fotomodel voor libela.nl Haha!

Afbeelding

Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-06 14:43

hihi auto's aaien!

Yannicke

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-06 15:53

kevin (het zoontje van pascal en charlotte) is ook helemaal gek vna auto's en alles wat open en dicht kan Tong uitsteken hij wordt 21 juli ook alweer 2..

Yannicke

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-06 15:55

enne Gefeliciteerd Yvonne!!! Ga je hem nu weer regelmatig starten, of was dit eenmalig??

knightloekie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-06 16:10

jaa daar geef ik je geen ongelijk in... Hij komt erg fotogeniek over... ! Erg mooi Haha! Haha! Haha!

Ik speelde vroeger ook met mijn pappies vrachtwagentjes.. en tja werk nu in de logistiek Nagelbijten / Gniffelen

Yannicke

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-06 16:28

Ik heb vandaag over Vancouver heengehangen (die 4-jarige waarmee ik bezig ben Knipoog) en het ging goed Lachen morgen ga ik erop zitten Tong uitsteken Kijken of ik dat overleef Tong uitsteken

knightloekie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-06 17:16

dat beest is toch zadelmak ???
Gewoon lekker slingeren en hem aan jou gewend maken.. zodat ie mooi aan je stem gewend is en naar je commando's luisterd.. Is heeeeel handig bij een jong ding.. en dan stap je op. Knipoog Kost tijd maar dat is wel veel makkelijker Knipoog

dreamer1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-06 18:44

ik kom morgenvroeg misschien weer richting manege...
gister kreeg ik beauty meteen gevangen, maar er kwam iemand foto's maken en toen hadden we hem in de wei bij de andere paarden gezet... toen kreeg ik meneer natuurlijk niet meer en toen hebben we hem uiteindelijk gevangen met 5 mensen. het zweet stroomde gewoon van zn buik af zo heeft hij moeten rennen.
Net kreeg ik hem ook meteen en toen ben ik nara de hei gelopen en daar mocht hij grazen. op de terugweg ben ik er maar op geklommen.
wie is er morgen ochtend op stal?

_yvonne

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-06 19:45

Citaat:
enne Gefeliciteerd Yvonne!!! Ga je hem nu weer regelmatig starten, of was dit eenmalig??

voorlopig geen officiele wedstrijden meer voor ons Huilen , wel weer een keer een onderlinge wedstrijd, kan binnekort een deken winnen en met mijn eerste plaats van zaterdag heb ik veel kans om die te winnen!! Haha!

dreamer1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-06 11:17

hahaha succes
ik ben dus niet naar de manege gereden, want ik ben net pas wakker... kmoest tot laat oppassen gisteravond dus ik verplaats mn ritje naar een andere dag. misschien morgen, maar ik zal maar gewoon verstandig zeggen ik weet niet wanneer.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-06 11:18

hoe gaat het met zijn eczeem clien?

knightloekie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-06 11:26

jao jao clientjuh... en ik maar wachte en wachte op de manege Rolleyes

Yannicke

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-06 11:27

knightloekie schreef:
dat beest is toch zadelmak ???
Gewoon lekker slingeren en hem aan jou gewend maken.. zodat ie mooi aan je stem gewend is en naar je commando's luisterd.. Is heeeeel handig bij een jong ding.. en dan stap je op. Knipoog Kost tijd maar dat is wel veel makkelijker Knipoog

Hij is ook zadelmak Tong uitsteken hij reageert al heel goed op mijn stemcommando's Lachen ben er al een paar weken mee bezig Knipoog ben es benieuwd hoe het vndaag gaat, alsie braaf is enzo mag ik hem de hele vakantie rijden Haha!:D:D

en ik ga waarschijnlijk van 24 juli tot 29 juli naar Centerparks, een midweekje Tong uitsteken Gisteravond geregeld, dan ga ik met mn broertje, mn moeder, een vriendin vn mn moeder, en daar de twee dochtertjes van! Kei gezellig dus, alleen zit mn broertje de hele week tussen de meiden Tong uitsteken Tong uitsteken Voor vancouver heb ik al wat geregeld, en ik denk dat nice boy een weekje vakantie krijgt dan, kan die wel gebruiken Lachen

knightloekie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-06 11:32

Ja zeker!!!! Dat moet je echt doen je paard een week vakantie geven !! Dat doet een beest zo goed he !!!!
Alleen moet je wel zorgen dat iemand hem lekker buiten zet !

Oww ik wist niet dat je dat al aan het doen was... Maar dat is echt fijn als je met een onervaren paard aan de slag gaat om te beginnen met een hele tijd te longere !!! Opzich is het wel een leuk beestje.. volgens mij een echte springer (tenminste zijn pappie wel) Een vriendin van mijn springt ook eentje van die afstamming Haha!

Pfffff ik Loekie gister gelongeerd.. Ging wel weer lekker..Heeft ie zijn ijzer er bijna af hangen moet ik het weeeeeer gaan uistellen tot donderdag avond.. Echt elke keer als ik een goeije start wil maken om hem klaar te maken voor het echte werk komt er weer iets tussen... Bloos Het lijkt wel alsof Loekie niet wil dat er iemand anders op um gaat rijden Nagelbijten / Gniffelen Braaaaaaf beest !!!!!! Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-06 11:32

leuk yannicke! hopelijk is hij braaf zodat je hem de hele vakantie kan rijden! Wie rijdt hem normaal dan?

Yannicke

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-06 11:39

niemand Nagelbijten / Gniffelen Kelly (kadans16) heet toen wel een poging to inrijden gedaan, maar dies eraf gedonderd met een gebroken ellepijp tot gevolg..Maar het is inderdaad een leuk beestje om mee te werken, alleen af en toe nog wat eigenwijs en lomp, maja hijs pas 4 hé... hij heeft al behoorlijk bijgeleerd in die paar weken Lachen alleen het voetje geven is n beetje het probeem op t moment, dat doet ie dus niet of hij tilt het op en zet het weer neer Tong uitsteken

knightloekie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-06 11:42

geduld !!!! geduld !! Maar die van mijn vriendin is ook 4 en springt nu toch al foutloos L.. Haha! Volgens mij is het een aparte bloedlijn.. als ik haar verhalen zo af en toe hoor Nagelbijten / Gniffelen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-06 11:47

lekker dier dan, rijdt kelly eigenlijk nog? eerst zag ik wel vaker topics van haar op bokt maar de laaste tijd niet meer.

Yannicke

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-06 11:55

Ja ze rijd op het moment Graciano van mevr. Simons... ze heeft thuis volgens mij geen internet ofzo, ik weet het niet (ze heeft een eigen flatje/appartementje of wat het ook is:))

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-06 11:59

oh op die manier!

Yannicke

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-06 12:00

inderdaad Hyper!

knightloekie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-06 12:05

Anoniem