Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
hij wordt 21 juli ook alweer 2..
) en het ging goed
morgen ga ik erop zitten
Kijken of ik dat overleef
Kost tijd maar dat is wel veel makkelijker
Citaat:enne Gefeliciteerd Yvonne!!! Ga je hem nu weer regelmatig starten, of was dit eenmalig??
, wel weer een keer een onderlinge wedstrijd, kan binnekort een deken winnen en met mijn eerste plaats van zaterdag heb ik veel kans om die te winnen!!
knightloekie schreef:dat beest is toch zadelmak ???
Gewoon lekker slingeren en hem aan jou gewend maken.. zodat ie mooi aan je stem gewend is en naar je commando's luisterd.. Is heeeeel handig bij een jong ding.. en dan stap je op.Kost tijd maar dat is wel veel makkelijker
hij reageert al heel goed op mijn stemcommando's
ben er al een paar weken mee bezig
ben es benieuwd hoe het vndaag gaat, alsie braaf is enzo mag ik hem de hele vakantie rijden
:D:D
Gisteravond geregeld, dan ga ik met mn broertje, mn moeder, een vriendin vn mn moeder, en daar de twee dochtertjes van! Kei gezellig dus, alleen zit mn broertje de hele week tussen de meiden
Voor vancouver heb ik al wat geregeld, en ik denk dat nice boy een weekje vakantie krijgt dan, kan die wel gebruiken
zeker!!!! Dat moet je echt doen je paard een week vakantie geven !! Dat doet een beest zo goed he !!!!
Het lijkt wel alsof Loekie niet wil dat er iemand anders op um gaat rijden
Braaaaaaf beest !!!!!!
Kelly (kadans16) heet toen wel een poging to inrijden gedaan, maar dies eraf gedonderd met een gebroken ellepijp tot gevolg..Maar het is inderdaad een leuk beestje om mee te werken, alleen af en toe nog wat eigenwijs en lomp, maja hijs pas 4 hé... hij heeft al behoorlijk bijgeleerd in die paar weken
alleen het voetje geven is n beetje het probeem op t moment, dat doet ie dus niet of hij tilt het op en zet het weer neer
Volgens mij is het een aparte bloedlijn.. als ik haar verhalen zo af en toe hoor