Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Hackie schreef:Shenavallie schreef:Net even een paar jonge meiden op de vingers getikt. Ze waren met z'n 3-en in het land bij Maisie en Xanthos (en Ginger) en waren voortdurend Maisie aan het wegduwen. Ik hield het in de gaten en zag dat Maisie helemaal niets deed, ze stond gewoon te grazen, maar ze bleven haar maar wegduwen. Vervolgens zag ik er eentje op Xanthos klimmen en die bleef daar rustig bovenop zitten. Ik ernaar toe en gevraagd wat hun bedoeling van dit alles was en waarom ze een veulen steeds weg liepen te duwen (tenslotte zou deze er niets van begrijpen). Kreeg als antwoord dat Maisie bij steeds Xanthos stond (ja, gek he, daar steunt ze op nu Abel en Wesco er niet meer zijn!) en dat ze haar daarom weg duwden. Ik heb ze gewaarschuwd dat ze alleen het land op mogen als ze een paardje moeten ophalen om te verzorgen/rijden en verder de paarden op het land met rust moeten laten. Op het land hebben ze tenslotte de vrijheid, op stal moeten ze weer acte de presence geven. Ze schrokken wel, vooral toen ik zei dat als er wat zou gebeuren als ze op Xanthos zitten, ze problemen met de eigenaar zelf krijgen en ook nog eens met Grardus. Ze liepen heeeeeeeeeeeeeeeeel gauw het land af! Ik weet niet wat jullie hiervan vinden, maar hier stoor ik me dus mateloos aan!
Verhaal aan ellis laten lezen --> Reactie WATT!!! boos dus![]()
Moest ook vragen hoe ze eruit zagen, dan gaat ellis ze in elkaar beuken
Sanniiy16 schreef:@sjorsie: je komt toch wel nog eens langs heh op de manege??

Shenavallie schreef:Het waren 3 meiden, een donker meisje (donkere huidskleur), een meisje met een halve arm en nog eentje maar die bleef op de achtergrond (was wel het meisje dat op Xanthos was gaan zitten). Als het geen bekenden voor Ellis zijn, dan plof ik helemaal!!!!!!!!!!!!!!
Shenavallie schreef:
Net even een paar jonge meiden op de vingers getikt. Ze waren met z'n 3-en in het land bij Maisie en Xanthos (en Ginger) en waren voortdurend Maisie aan het wegduwen. Ik hield het in de gaten en zag dat Maisie helemaal niets deed, ze stond gewoon te grazen, maar ze bleven haar maar wegduwen. Vervolgens zag ik er eentje op Xanthos klimmen en die bleef daar rustig bovenop zitten. Ik ernaar toe en gevraagd wat hun bedoeling van dit alles was en waarom ze een veulen steeds weg liepen te duwen (tenslotte zou deze er niets van begrijpen). Kreeg als antwoord dat Maisie bij steeds Xanthos stond (ja, gek he, daar steunt ze op nu Abel en Wesco er niet meer zijn!) en dat ze haar daarom weg duwden. Ik heb ze gewaarschuwd dat ze alleen het land op mogen als ze een paardje moeten ophalen om te verzorgen/rijden en verder de paarden op het land met rust moeten laten. Op het land hebben ze tenslotte de vrijheid, op stal moeten ze weer acte de presence geven. Ze schrokken wel, vooral toen ik zei dat als er wat zou gebeuren als ze op Xanthos zitten, ze problemen met de eigenaar zelf krijgen en ook nog eens met Grardus. Ze liepen heeeeeeeeeeeeeeeeel gauw het land af! Ik weet niet wat jullie hiervan vinden, maar hier stoor ik me dus mateloos aan!
Het waren 3 meiden, een donker meisje (donkere huidskleur), een meisje met een halve arm en nog eentje maar die bleef op de achtergrond (was wel het meisje dat op Xanthos was gaan zitten). Als het geen bekenden voor Ellis zijn, dan plof ik helemaal!!!!!!!!!!!!!!
Hackie schreef:Shenavallie schreef:
Net even een paar jonge meiden op de vingers getikt. Ze waren met z'n 3-en in het land bij Maisie en Xanthos (en Ginger) en waren voortdurend Maisie aan het wegduwen. Ik hield het in de gaten en zag dat Maisie helemaal niets deed, ze stond gewoon te grazen, maar ze bleven haar maar wegduwen. Vervolgens zag ik er eentje op Xanthos klimmen en die bleef daar rustig bovenop zitten. Ik ernaar toe en gevraagd wat hun bedoeling van dit alles was en waarom ze een veulen steeds weg liepen te duwen (tenslotte zou deze er niets van begrijpen). Kreeg als antwoord dat Maisie bij steeds Xanthos stond (ja, gek he, daar steunt ze op nu Abel en Wesco er niet meer zijn!) en dat ze haar daarom weg duwden. Ik heb ze gewaarschuwd dat ze alleen het land op mogen als ze een paardje moeten ophalen om te verzorgen/rijden en verder de paarden op het land met rust moeten laten. Op het land hebben ze tenslotte de vrijheid, op stal moeten ze weer acte de presence geven. Ze schrokken wel, vooral toen ik zei dat als er wat zou gebeuren als ze op Xanthos zitten, ze problemen met de eigenaar zelf krijgen en ook nog eens met Grardus. Ze liepen heeeeeeeeeeeeeeeeel gauw het land af! Ik weet niet wat jullie hiervan vinden, maar hier stoor ik me dus mateloos aan!
Het waren 3 meiden, een donker meisje (donkere huidskleur), een meisje met een halve arm en nog eentje maar die bleef op de achtergrond (was wel het meisje dat op Xanthos was gaan zitten). Als het geen bekenden voor Ellis zijn, dan plof ik helemaal!!!!!!!!!!!!!!
Zou het een turks meisje kunnen zijn ??
sjorsie schreef:@ Zefana: Stal de Vries is een mooie stal met Friezen om van te kwijlen, de oom van een kennis van me is de eigenaar van die stal, echt prachtbeesten
Shenavallie schreef:Geen idee, die "merken" ken ik niet zo goed uit elkaar houden
en je bent welkom hoor en Sanne natuurlijk ook

Shenavallie schreef:Ik kan aan een bordje komen om bij het weiland te hangen, waarop staat:
"Verboden toegang voor onbevoegden. Bij overtreding wordt men verbouwd tot bal gehakt!" en dan een of ander artikelnummer uit het wetboek van strafrecht eronder.
naadje24 schreef:Shenavallie schreef:Ik kan aan een bordje komen om bij het weiland te hangen, waarop staat:
"Verboden toegang voor onbevoegden. Bij overtreding wordt men verbouwd tot bal gehakt!" en dan een of ander artikelnummer uit het wetboek van strafrecht eronder.
Kon het niet laten om je de juiste artikel te melden![]()
art 461,verboden toegang voor onbevoegden
altijd als je je 1 minuutje omdraait.....
naadje24 schreef:ja klopt ze was narrig......altijd als ik iets met andrea ga doen...lijkt wel of ze ook echt jaloers is...
ze probeert andrea dan ook altijd lelijk te bijten terwijl ze wel altijd los staan met elkaar![]()
Gisteren was haar rustdag dus en is er 2 x uit geweest en ben met dre naar het twiske geweest![]()
tot ongenoegen van Wild Rose dus![]()
die bordjes kan je overigens gewoon kopen hoor
volgens mij staan ze gewoon in de agradi,het is een optie om bij het land op te hangen,dan zijn ze gewaarschuwd
edit: mijn bezem was gewoon weer zoals gewoonlijk gestolen!!altijd als je je 1 minuutje omdraait.....
ik vond m pas 2 uur later terug tussen spullen van...tja als ik daar achter kom...![]()
En dat terwijl er op dat moment gewoon 4 bezems voor het grijpen lagen van veldt zelf!!
zielige mensen om een bezem van 8 euro te proberen te stelen
sjorsie schreef:It wasn't me![]()
Ik ook niet
Shenavallie schreef:Ik kan aan een bordje komen om bij het weiland te hangen, waarop staat:
sjorsie schreef:of 1000 volt op het hek zetten, doen ze het maar een keer![]()