Manege Veldt

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Sanniiy16

Re: Manege Veldt

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-06 17:34

hahaha ik hoor t dr al helemaal zeggen Tong uitsteken

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-06 17:51

Hackie schreef:
Shenavallie schreef:
Net even een paar jonge meiden op de vingers getikt. Ze waren met z'n 3-en in het land bij Maisie en Xanthos (en Ginger) en waren voortdurend Maisie aan het wegduwen. Ik hield het in de gaten en zag dat Maisie helemaal niets deed, ze stond gewoon te grazen, maar ze bleven haar maar wegduwen. Vervolgens zag ik er eentje op Xanthos klimmen en die bleef daar rustig bovenop zitten. Ik ernaar toe en gevraagd wat hun bedoeling van dit alles was en waarom ze een veulen steeds weg liepen te duwen (tenslotte zou deze er niets van begrijpen). Kreeg als antwoord dat Maisie bij steeds Xanthos stond (ja, gek he, daar steunt ze op nu Abel en Wesco er niet meer zijn!) en dat ze haar daarom weg duwden. Ik heb ze gewaarschuwd dat ze alleen het land op mogen als ze een paardje moeten ophalen om te verzorgen/rijden en verder de paarden op het land met rust moeten laten. Op het land hebben ze tenslotte de vrijheid, op stal moeten ze weer acte de presence geven. Ze schrokken wel, vooral toen ik zei dat als er wat zou gebeuren als ze op Xanthos zitten, ze problemen met de eigenaar zelf krijgen en ook nog eens met Grardus. Ze liepen heeeeeeeeeeeeeeeeel gauw het land af! Ik weet niet wat jullie hiervan vinden, maar hier stoor ik me dus mateloos aan! Stoom uit je oren

Verhaal aan ellis laten lezen --> Reactie WATT!!! boos dus Haha!
Moest ook vragen hoe ze eruit zagen, dan gaat ellis ze in elkaar beuken Whoosh!

Het waren 3 meiden, een donker meisje (donkere huidskleur), een meisje met een halve arm en nog eentje maar die bleef op de achtergrond (was wel het meisje dat op Xanthos was gaan zitten). Als het geen bekenden voor Ellis zijn, dan plof ik helemaal!!!!!!!!!!!!!!

sjorsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-06 19:56

Sanniiy16 schreef:
@sjorsie: je komt toch wel nog eens langs heh op de manege?? Lachen

ja tuurlijk, alleen de afgelopen dagen ben ik veel naar de mijne toegegweest omdat alles nieuw is, maar van de week zien jullie me 's avonds vast nog wel een keer Haha! Cool

jullie zijn trouwens ook bij mijn boeven op hun nieuwe stal uitgenodigd op de visite hoor Haha!
gezellig!!!!! Clown
Laatst bijgewerkt door sjorsie op 12-09-06 20:03, in het totaal 1 keer bewerkt

sjorsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-06 20:02

Shenavallie schreef:
Het waren 3 meiden, een donker meisje (donkere huidskleur), een meisje met een halve arm en nog eentje maar die bleef op de achtergrond (was wel het meisje dat op Xanthos was gaan zitten). Als het geen bekenden voor Ellis zijn, dan plof ik helemaal!!!!!!!!!!!!!!

volgens mij heb ik die een week of 2 geleden ookal uit de wei bij ons toen gezet, poedersuiker kinderen Boos!
ik heb ze daarna een tijdje niet meer gezien maar ja manegekoters he denken dat ze alles mogen, zaterdag was er eentje Wesco banaan aan het voeren, ik zo: je mag niet zo maar iets aan een veulen geven dan kan ie buikpijn krijgen':, volgens mij vonden ze me nog gemeen ook Boos!
dat dat schattige veulen geen banaan mocht, daar wordt je toch gek van!

Hackie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-06 20:53

Shenavallie schreef:

Net even een paar jonge meiden op de vingers getikt. Ze waren met z'n 3-en in het land bij Maisie en Xanthos (en Ginger) en waren voortdurend Maisie aan het wegduwen. Ik hield het in de gaten en zag dat Maisie helemaal niets deed, ze stond gewoon te grazen, maar ze bleven haar maar wegduwen. Vervolgens zag ik er eentje op Xanthos klimmen en die bleef daar rustig bovenop zitten. Ik ernaar toe en gevraagd wat hun bedoeling van dit alles was en waarom ze een veulen steeds weg liepen te duwen (tenslotte zou deze er niets van begrijpen). Kreeg als antwoord dat Maisie bij steeds Xanthos stond (ja, gek he, daar steunt ze op nu Abel en Wesco er niet meer zijn!) en dat ze haar daarom weg duwden. Ik heb ze gewaarschuwd dat ze alleen het land op mogen als ze een paardje moeten ophalen om te verzorgen/rijden en verder de paarden op het land met rust moeten laten. Op het land hebben ze tenslotte de vrijheid, op stal moeten ze weer acte de presence geven. Ze schrokken wel, vooral toen ik zei dat als er wat zou gebeuren als ze op Xanthos zitten, ze problemen met de eigenaar zelf krijgen en ook nog eens met Grardus. Ze liepen heeeeeeeeeeeeeeeeel gauw het land af! Ik weet niet wat jullie hiervan vinden, maar hier stoor ik me dus mateloos aan! Stoom uit je oren

Zou het een turks meisje kunnen zijn ??

Sanniiy16

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-06 22:35

Go jij! Go jij! Lovers Go jij! Go jij!

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-06 07:56

Hackie schreef:
Shenavallie schreef:

Zou het een turks meisje kunnen zijn ??

Geen idee, die "merken" ken ik niet zo goed uit elkaar houden Knipoog

zns

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-06 08:16

sjorsie schreef:
@ Zefana: Stal de Vries is een mooie stal met Friezen om van te kwijlen, de oom van een kennis van me is de eigenaar van die stal, echt prachtbeesten Lachen

Ja klopt inderdaad, marjolein had het altijd over friezen.
En geloof dat je daar ook een koets met friezen kunt huren als je gaat trouwen. Zij ging geloof ik ook wel eens mee naar trouwerijen.
Lijkt me wel een vette stage!

zns

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-06 08:19

Shenavallie schreef:
Geen idee, die "merken" ken ik niet zo goed uit elkaar houden Knipoog

hahaha Afbeelding

Heel netjes gezegd Knipoog

Maar ik zal ook even gaan opletten. Mikey staat sinds gister ook weer op het land, dus kom daar nu ook geregeld.

sjorsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-06 11:46

effe tussendoor, zien jullie ook niet meer onderin je scherm wie er online is?

A_Pallieter

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-06 11:49

sjorsie, nee ik zie het ook niet meer nee!
Ik wil zeker een keer komen kijken bij je boefjes, moeten maar een keertje afspreken als je er een tijdje staat, sann komt dat vast ook mee altijd gezellig:)

Voorderest, is het inderdaad niet normaal dat kinderen zomaar de weilanden in gaan, en geloof mij het gebeurt niet alleen op maneges, wij hadden laatst opeens alle tinkers opnieuw ingevlochten, terwijl we manen voor de keuring aan het sparen zijn waar er dus nu een heel stuk minder van zijn, en ze reden op de shetten. Dit gebeurt nu nog af en toe dat rijden maar alleen als ze het hebben gevraagt, en van de rest hebben ze nu echt af te blijven!

sjorsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-06 11:51

@ Lord: da's lekker, ben je zuinig op die manen gaan die penny's het weer invlechten Verdrietig en je bent welkom hoor en Sanne natuurlijk ook Lachen

A_Pallieter

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-06 12:13

gezellig:)

ja het is echt heel erg iritant die pennys haha, ze moesten het verbieden:P

Sanniiy16

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-06 12:39

heey niekkie Haha!
waarom wel hier en niet op msn?? :S

A_Pallieter

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-06 12:52

uhm,, niet aan gedacht denk

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-06 13:46

Ik kan aan een bordje komen om bij het weiland te hangen, waarop staat:

"Verboden toegang voor onbevoegden. Bij overtreding wordt men verbouwd tot bal gehakt!" en dan een of ander artikelnummer uit het wetboek van strafrecht eronder. Haha!

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-06 13:50

Shenavallie schreef:

"Verboden toegang voor onbevoegden. Bij overtreding wordt men verbouwd tot bal gehakt!" en dan een of ander artikelnummer uit het wetboek van strafrecht eronder. Haha!

Kon het niet laten om je de juiste artikel te melden Bloos

art 461,verboden toegang voor onbevoegden Knipoog

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-06 13:53

naadje24 schreef:
Shenavallie schreef:

Kon het niet laten om je de juiste artikel te melden Bloos

art 461,verboden toegang voor onbevoegden Knipoog

Thanx! Het ging me uiteindelijk om de tekst, die vind ik wel grappig! Haha!
Wildrose was trouwens gisteren een beetje knarrie, was het jou ook opgevallen?

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-06 13:58

ja klopt ze was narrig......altijd als ik iets met andrea ga doen...lijkt wel of ze ook echt jaloers is...
ze probeert andrea dan ook altijd lelijk te bijten terwijl ze wel altijd los staan met elkaar Verward
Gisteren was haar rustdag dus en is er 2 x uit geweest en ben met dre naar het twiske geweest Haha!
tot ongenoegen van Wild Rose dus Knipoog

die bordjes kan je overigens gewoon kopen hoor
volgens mij staan ze gewoon in de agradi,het is een optie om bij het land op te hangen,dan zijn ze gewaarschuwd

edit: mijn bezem was gewoon weer zoals gewoonlijk gestolen!! Boos! altijd als je je 1 minuutje omdraait.....
ik vond m pas 2 uur later terug tussen spullen van...tja als ik daar achter kom... Hamer
En dat terwijl er op dat moment gewoon 4 bezems voor het grijpen lagen van veldt zelf!!
zielige mensen om een bezem van 8 euro te proberen te stelen Rolleyes

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-06 14:10

naadje24 schreef:
ja klopt ze was narrig......altijd als ik iets met andrea ga doen...lijkt wel of ze ook echt jaloers is...
ze probeert andrea dan ook altijd lelijk te bijten terwijl ze wel altijd los staan met elkaar Verward
Gisteren was haar rustdag dus en is er 2 x uit geweest en ben met dre naar het twiske geweest Haha!
tot ongenoegen van Wild Rose dus Knipoog

die bordjes kan je overigens gewoon kopen hoor
volgens mij staan ze gewoon in de agradi,het is een optie om bij het land op te hangen,dan zijn ze gewaarschuwd

edit: mijn bezem was gewoon weer zoals gewoonlijk gestolen!! Boos! altijd als je je 1 minuutje omdraait.....
ik vond m pas 2 uur later terug tussen spullen van...tja als ik daar achter kom... Hamer
En dat terwijl er op dat moment gewoon 4 bezems voor het grijpen lagen van veldt zelf!!
zielige mensen om een bezem van 8 euro te proberen te stelen Rolleyes

Och jee, herkenbaar! Ginger staat momenteel bij ons op het land en die is dus ook stinkend jaloers! Als ik ook maar in de richting van Maisie en Xanthos loop, dan komt ze al achter me aan, duwt me weg, maakt een gilgeluidje en wil af en toe bijten. Niet echt om blij van te worden...
Van die bezem vind ik inderdaad erg kortzichtig! Als iemand zo nodig een eigen bezem wil hebben, koop er desnoods een bij de Action (zijn ze zelfs nog goedkoper dan wat jij ervoor betaald hebt). Ik hoef me niet te verdedigen, maar toch doe ik het: ik kan het niet geweest zijn, want Maisie staat al langere tijd op het land en haar stal is leeg! Maar ik blijf het wel l*llig vinden!

sjorsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-06 14:31

It wasn't me Clown Lachen

Hackie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-06 14:54

sjorsie schreef:
It wasn't me Clown Lachen

Clown Ik ook niet Clown

Hackie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-06 14:57

Shenavallie schreef:

Zullen we samen op kara-te ? Haha!
*ziet zich zelf een baksteen door midden hakken met dr voet Rolleyes

sjorsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-06 15:07

of 1000 volt op het hek zetten, doen ze het maar een keer Knipoog Schijnheilig

Hackie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-06 15:17

sjorsie schreef:
of 1000 volt op het hek zetten, doen ze het maar een keer Knipoog Schijnheilig

Allemaal geroosterde paarden in de wei Ach gut

Edit: wat je wel kan doen dat je een wachtwoordt moet in vullen als je hem fout heb, dan wordt er een bak mest over je gegooid, en gaat er een signaal naar Gradus, die ruikt het dan meteen Vork