Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Barbie1986 schreef:Hup hup schiet nou eens op met die foto's!

!
Valt genoeg over te vertellen dacht ik zo! *tja of t ook bokt geschikt is, is natuurlijk een tweede vraag
Ach wij hebben t er gwoon nog over op paardoes! 
) Hannah wenste me zo enthousiast en welgemeend plezier die avond
(nét iets te.. proefde toen waarschijnlijk al een tikkeltje leedvermaak, alleen had ik toen nog niet door dat het leedvermaak was)
Foei! haha, maar achteraf kan ik er idd ook best om lachen hoor (egt dat moment van t lezen van die opdracht
Ik dacht NEE, dat menen ze niet! is ook bijna niet te zien op de foto
) maar het maakt de avond wel af idd (goed gezegd Bianz!
) meer feest stemming en nu net anders dan andere zaterdag avonden. Volgens mij was het ook nooit zo gezellie gworden zonder die opdracht. Hihi, heb nl best wel lol gehad afgelopen zaterdag
Iedereen was zo lekkr vrolijk & maf, hihi... *denkt oa aan HET spel & aan de jaloersmaak actie 
Mariekje22 schreef:Hulpen vind het toch stoer dat jullie het allebei,
zij het met wat hulp hier en daar
toch gedaan hebben......
Bianz, had jij hulp? ik had geen hulp hoor
Haha, Denis riep ook al; "ow maar ik ken je niet, nog nooit gezien, dus nu nog maar 1 niet kennende persoon" Haha en Sander dan, hé je hebt me gwoon gebruikt voor een gratis drankje. Jups
*geschokt
* En daarna; "zeg hoe oud ben je geworden dan?" Tja 19 dus.. *dubbele shok!* Gelukkig was hij alweer snel over de schok heen. Biertje erbij en tis zo weer vergeten.
*snif*
Bianz schreef:Echt te grappig, vooral onze reactie op DE brief! Enneh... ik had echt helemaal niks door daarvoor hoor... al die mensen die naar de WC gingen in groepjes heb ik zeker gemist??
)moment genomen. Maar had jij niets door? barbara komt aanlopen en wordt zowat meteen de WC ingesleurd
Beetje verdacht
Vond t eigenlijk al raar waarom die Hele tas mee moest. Thirz nam wel eens vaker der camera mee, maar dan hing die gwoon om der nek.. *weet nu nog steeds niet of dat de reden was voor de tas hoor, maar als ik achteraf nou trug denk.. t zou kunnen! haha, k ga nu overal spoken zien!Bianz schreef:Sander en Dénis waren nummer 6 en 7 hihihihi!
*Ik heb ook geen hulp gehad hoor Bianz
hoe kom je daar nou bij... Maar had jij een drankje van Sander dan? Tja ik had een egt Dennis drankje
*misschien dat je maag daarom ff protesteerde, t was gwoon een verkeerd mixje. t lag helemaal niet aan de Chinezen!Bianz schreef:Pff en nu moeten we nog een beetje de eerst volgende herhalingsles een toets gaan maken omdat we een aantal lessen hebben gemist!
Bianz schreef:Ehm Nero wilde jullie eigenlijk alleen zijn Seventies-kuif showen
mag ik ook naar de workshop komen Bianz? Is er nog een plekje vrij deze week ergens? Kan ik aanstaande zaterdag meteen ff mn kunsten showen op ons feest. Heb jij t nummer van Nero's seven-ties-hairdresser? Dan kan ik hem morgen meteen even bellen.
doei! 
Bianz schreef:Ow en Anne, ik had ook een Dennis-drankje, vergistte me denk ik ff in de naam? 't Lag dus wel aan de gebakken banaan enz
Nou heb alweer zin in a.s. zaterdag hoor!
Heeft ook enorm veel zin in zaterdag!
Whieie! (nu de rest van de week eerst nog ff doorploegen...)
ben benieuwd naar mn kapsel aanstaande zaterdag!)
Dus je hoeft zelf geen spulletjes mee te nemen. We horen wel of Frans ook komt!
! Frans die komt niet mee, dus die meeten we dan in de stad!
was t alleen ff een beetje vergeten.. Ach, we maken er gwoon een meiden avond van!
Egt hoor, juni en dan dit weer.. dat geloof je tog niet! ben ook weer lekkr nat geregend op de trug weg. Maargoed dat ik niet van suiker ben
* uur of 7/ 8? Kweenie of dat een handige tijd is?
)
heb er zin in hoor! *nog maar 1 dagje school doorworstelen... Nouja, 1 uurtje PGO
Alvast heel veel plezier en doe de groeten aan mn maten in de stad (wel de goeie he!!)
Ik heb gehoord dat jij de ster van de dag gaat worden, dus dat moet goedkomen! Ook hier foto's van??