Goedenavond allemaal. Welk grappig dat Pedro nog zulke bokkensprongen maakt maar wel jammer dat hij daardoor toch niet zo lekker liep. Hoop dat het wel weer goed komt. Nou Lucy morgen zie je Ingrid toch wel, ze komt in week 4. Had ze gekrabbeld op hyves, kan alleen nu haar hele krabbel niet zien.
haha ja ik moest eerst wel heel erg lachen, maar was wel echt bang dat hij zn hoofd weer niet om hoog zou kunnen doen. haha pedro is net n kat hij heeft minstens 9 levens ze hebben echt al zo vaak gehad dat ze dachten van dit is zn laatste dag ofzo, en elke keer knapt ie weer op maar maakt me nu niet zo veel zorgen. hij kan eten en drinken en lopen, en hij reageerde gewoon goed, en dat ie niet zo lekker loopt komt wel weer goed hij kon wel gewoon op al zn benen staan dus al te erg is het niet .
haha, nou mn laarzen, jophurs, chaps en rijbroeken zitten in mn laarzentas, dus ik heb weer wat ruimte over moet alleen ff bedenken wat ik morgen aan doe, voor ik dat helemaal onder in mn koffer stop
Halloottjes! Helaas hadden ze de boeken die ik wilde niet bij de slegte, dus ga ze nu toch maar bestellen bij bol. Ben ik wel in 1x veel geld kwijt maar dan kan ik wel flink vooruit Heb ook nog dingen gekocht in Utrecht terwijl dit niet de bedoeling was Heb een nieuwe tongpiercing, een jurkje en nieuwe schoenen/laarsjes
poeeh ik moet mijn cap laarzen mobiel lader en nog wat dingetjes niet maar waar ik het moet laten idk heb al de grootste tassen ever en dan nog een extra tas er bij is wat overdreven, ik doe denk ik wel mijn rijspullen aan morgen want het past niet meer in mijn tas hihi
Weltrusten alvast ik we il iemand ook wel as ms en op wie we zitten en ern dag verslagje geven maar moet ik wel even een numme er van iemand hebben. Xx
Evelijn
Geplaatst: 22-07-11 22:52
Nou ik heb nog helemaal niks ingepakt... en berichtjes op wie iedereen zit... dat wordt echt pas zondagavond... eerder krijgt niemand zijn telefoon Oh ja.. ik zelf natuurlijk maar mijn oude bakbeest kan alleen bellen en sms-en... en ik heb waarschijnlijk wel iets anders aan mijn hoofd