BTW ik wil evt. ook wel zo'n trui!

En ik vind bokt.nl leuker op de polo staan. En dan moet er natuurlijk wel bij. Mischien als we het in een groote bestelling doen, kunnen we om flink wat korting smeeken.
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Lisaa_ schreef:oh dat is echt leuk! zo'n trui wil ik ook met mijn paard haha! misschien ooknog maar ffkes kijken!
In utrecht is gewoon zo'n winkel waar je met tshirts en truien heen kan gaan en zeggen dit wil ik erop en binnen een paar dagen is t klaar en drukken kost meestal rond 8/9 euro per trui/shirt ofzo! en dan kan je het zelf ophalen, geen verzendkosten etc! moet je alleen wel zelf een trui of shirt kopen!
Queelens schreef:Lisaa_ schreef:oh dat is echt leuk! zo'n trui wil ik ook met mijn paard haha! misschien ooknog maar ffkes kijken!
In utrecht is gewoon zo'n winkel waar je met tshirts en truien heen kan gaan en zeggen dit wil ik erop en binnen een paar dagen is t klaar en drukken kost meestal rond 8/9 euro per trui/shirt ofzo! en dan kan je het zelf ophalen, geen verzendkosten etc! moet je alleen wel zelf een trui of shirt kopen!
Dat is weer 'n gedoe als je dat met een groep moet gaan doen, zie maar aan een lading sweaters te komen op iedereen zijn maat etc etc