Jaaaahh ik heb me proef gehaald!! Ze schrok een keer en ging aan de ren en daar stond op me protecol: paard staakt Het is weer gefilmd, dus die zou ik er zo wel even opzetten
Heb vandaga 18 km (!) gereden met smurf, bijna alles in draf Eeerste en laatse stuk gestapt en tussendoor kleine stukjes ging supergoed!! Ze deed het echt supoer top, me vader heeft nog een paar foto's gemaakt, zet ze er zo even op
@ Fee Valentino is wel mooi! Die krulletjes zijn leuk!
ja me vadre ging mee op de fiets xd Dus ze liep mooi achter de fiets aan over de brug, Daarna nog een andere brug waar we nog nooit overheen waren geweest en die liep ze ook!! Toen liep ze ook nog voorop, was heel trots op haar!!
En ja ik wete het me tenen zijn een probleem, maar ik vind het onzettend moeilijk en ik heb het altijd al gehad... Ook in me lopen eenklein beetje... Op 1 foto zit ik een beetje scheef... Ik had nog 1 foto maar daar wilde ze net omdraaien (ze vind stilstaan nuet geweldig ) en maakte pakte ik de teugels te stevig,.. bit zit dan beetje ver in de mond, heb hem er maar niet op gezet krijg ik daar namelijk vast commentaar op...