! Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
!
Ringo is 10 ofzo , die mag geen kind meer zijn hahah
Ringo gedraagt zich gewoon niet naar z'n leeftijd
!
Kirsten_D schreef:Pebbs schreef:Nou ik vind dat inderdaad wel gek ja, iris!
Ik hou mij al een tijdje in, maar jou berichten komen op mij heel vervelend over.
Ik begrijp dat Kirsten het niet perfect doet, wij zijn allemaal geen zz-ruiters, maar er is een verschil tussen opbouwende kritiek en gewoon kritiek.
Je kan der beter een tip geven hoe ze het op moet lossen, dan telkens alleen te zeggen wat ze niet goed doet..
Iriis_ schreef:Kirsten_S schreef:Hee ik weet dat Noortje het goed bedoeld en het is ook gewoon een punt om aan te werken..
Het komt wel goed kindersss!
Hihi je bent echt lief kirsten! Ik weet dat Noor het niet kwaad bedoeld, vind het lief dat jij het zo cool opvat!
Pebbs schreef:Sorry dames, maar ik zit niet lekker in me vel, het gaat niet goed, veel te veel dingen aan m'n hoofd!
Vandaar dat ik wat giftig kan reageren. Sorry daarvoor, ik bedoel het niet zo..
Ik hoop dat jullie daardoor heen kunnen kijken..
Kirsten_S schreef:Jaa hij is pas 3Ringo is 10 ofzo , die mag geen kind meer zijn hahah
Maar die leek vandaag ook een groen paard, gaf me toch een hoge bok
echt ernstig! Een echte laatbloeier. Evenals z'n berijders haha. Maar het blijft ook gewoon een lastig paard.

Iriis_ schreef:Kirsten_S schreef:Jaa hij is pas 3Ringo is 10 ofzo , die mag geen kind meer zijn hahah
Gehe Valentino is nu geloof ik alweer bijna 9echt ernstig! Een echte laatbloeier. Evenals z'n berijders haha. Maar het blijft ook gewoon een lastig paard.
Heeft ringo al wedstrijd ervaring? Zie jou eigenlijk wel op concours gaan met hem!

Iriis_ schreef:@ Noor. Sorry voor mijn gezeur nog op deze pagina! Einde gezeur van mij hoor! Het is wel weer mooi geweest!
Ben nog steeds niet helemaal beter kirs.. En ik sprong mee om mee te doen aan nieuwjaarsspringen (was gewoon een doel :p) maar elke springles weer mee doen word wel een duur grapje.. Dus wie weet als er weer een springwedstrijdje aankomt!
Ga jij nu zo vaak mogelijk met ringo mee doen?
Iriis_ schreef:Kirsten_S schreef:Jaa hij is pas 3Ringo is 10 ofzo , die mag geen kind meer zijn hahah
Gehe Valentino is nu geloof ik alweer bijna 9echt ernstig! Een echte laatbloeier. Evenals z'n berijders haha. Maar het blijft ook gewoon een lastig paard.
Heeft ringo al wedstrijd ervaring? Zie jou eigenlijk wel op concours gaan met hem!
!