meelen schreef:ATE schreef:ja ik wel nu afgelopen straks weer verder met uitslagen hahahahIk ga voor Lisa, die andere 2 zijn niks.Die jongen die eruit is is waardeloos en die blonde zingt zo vals als 't maar kan.
Voor alle mamma's: FIJNE MOEDERDAGVoor alle muziekliefhebbers die ook zo genoten hebben van Lisa: YEAHHHHHHHHHHHHH, geweldig he!!!!!!!Voor Liquita: Hanne heeft me de groetjes gedaan, leuk!(klein wereldje he)Voor liquita nogmaals: PRACHTIG intro van Deel 5 heb je weer gemaakt, geweldig!!!Ik ben zo druk geweest met de opening van de nieuwe winkel... en het resultaat mag er zijn.Kom gauw eens kijken -x-
rona heeft een hele mooi proef gereden helaas maar 180 punten.net genoeg. maar was meer waard. 2e was wat rommelig en ook niet voldoende.
Ze gaat wel goed hoor.Jullie hebben het er maar druk mee. Doet ze in juni thuis nog mee, of mogen er geen ponies starten ?
xan schreef:Ze gaat wel goed hoor.Jullie hebben het er maar druk mee. Doet ze in juni thuis nog mee, of mogen er geen ponies starten ?tuurlijk. zou lekker zijn ben je lid van een vereniging en dan zou je niet mogen starten.ze start in juni in castricum en thuis.