Ei Ei Ei RSVA Bokkers zijn heel blij [Deel 11]

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Nadine_S

Re: Ei Ei Ei RSVA Bokkers zijn heel blij [Deel 11]

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-09 11:10

Vreemd eigenlijk hè. Melanie, Kirsten en ikzelf komen allemaal uit de stad, maar hebben er niks mee. Ik wil ook niet meer in de stad wonen. Vind het hier vreselijk..

Kirsten_S

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-05-09 11:10

Melanie_B schreef:
Pebbs schreef:
Sexyyy :D :D kan ik ook je sexy broer zien O:) hihi :o
maar wel cool menn, maar straks vind ik daar een leuke jongen, en dan heb ik een lange afstand relatie -O- weet niet hoe lang dat stand houd bij mij hoor :Y)

Online... webcam! :o Hé Kirsten _O-
hihih... Ja, ken je gelijk mijn broer zien. :~

Sssst :P

je hebt gezien hoe laat je je smsje heb gehad :+ , nou en daarvoor heb ik de hele tijd gebeld en toen ik jou ging smsen had me moeder me betrapt en moest ik stiekem onder het dekbed gaan smsen..
Ben uiteindelijk half 4, 4 uur pas gaan slapen :o
Vanmorgen ook nog ruim kwartier gebeld... gaat niet goed.. :7

Maar jammer genoeg heeft hij een beeetje druk om te internetten.. niet vaak in ieder geval.. :P

Annie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-09 11:11

ik had vroeger niks met de stad,
maar nu vind ik het allebei leuk :D

Maar bij jastrade heb ik nu echt met koeien,
tractors en kippen te maken :+

En voor de rest beetje met de stad :P

Kirsten_S

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-05-09 11:13

Broccoli schreef:
Vreemd eigenlijk hè. Melanie, Kirsten en ikzelf komen allemaal uit de stad, maar hebben er niks mee. Ik wil ook niet meer in de stad wonen. Vind het hier vreselijk..

aaah jaah en das nog zacht uitgedrukt ..
Vind de jongens, niet iedereen natuurlijk, echt zoo niks..
Naar het platteland verhuizen voelt als thuiskomen..

Ohh in de auto hee. kanonne. afscheid nemen kan ik , als ik iets echt graag wil, zoo slecht.. Nouu het was echt tranen , droog, tranen, droog. Ik hoef er maar aan te denken en ik voelde het al opkomen.. Probeer dat maar is te verbergen poeee :Z

Ahtnamas

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-09 11:15

Man, volgens mij ligt mijn broer te krikken hiernaast. Ik heb maar even mijn muziek aangezet :o

Jane_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-09 11:16

:(:)
Aaah Kirs

Ja ik hou ook van plattelandhoor!
Ben echt een boerinnetje :=
hahaa heerlijk boers praten met Mel op de manege!
Maar ja ook wel echt een beetje Amsterdams opgegroeit, dus hou van beiden :+:

Leuk dat jullie het zo fijn hebbengehad

Jane_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-09 11:16

Ahtnamas schreef:
Man, volgens mij ligt mijn broer te krikken hiernaast. Ik heb maar even mijn muziek aangezet :o

:Y) _O- _O- _O- _O- :') :') :') *\o/* *\o/*

Kirsten_S

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-05-09 11:17

Annie_ schreef:
AAAH echt leuk kirsten :D

Je prins op de witte tractor :D

Hahaha jah, tractor heeft die wel .
en als je ziet waar die woont :oo . Dat is twee keer groter dan de manege :P .
en dan praten ze zo nuchter over de paarden, en dan denk ik woow , wat veeel.
hij is er mee opgegroeid en heeft vanaf 4, 5 jaar alleen maar paard gereden en internationaal ook. En nu vind die er niks maar aan, tja voor ons moeilijk te begrijpen, maar als je daar mee opgroeid. Jaa dan zou het ook vervelen.

Achjah noortje en melis zullen het vast wel allemaal zien.. Zo moeilijk uit te leggen zoo, maar het is echt een sprookje waarvan ik nu ben wakker geworden....

Kirsten_S

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-05-09 11:17

Ahtnamas schreef:

Oepsss :+

Ahtnamas

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-09 11:20

Het gaat trouwens niet zo goed met mijn hond. We waren vorige week naar de dierenarts gegaan omdat hij zo aan het hoesten was. Ze heeft hem toen vochtafdrijvers gegeven. Dus ah fijn die geven we nu dus een week.

Hoesten doet ie niet meer. Maar nu ligt hij sinds twee dagen alleen maar in zijn mand. Hij wil niet uit (Gistermiddag kreeg ik hem nog mee en heeft hij alles gedaan) maar gisteravond en vanochtend wilde die niet uit zijn mand komen. Hij eet zijn eigen eten niet op (heb hem gister en net wat stampot gegeven, dat eet hij wel. Ook de leverpastei met zijn pilletjes eet hij graag op). Mijn vader denkt dat dit komt omdat hij last heeft van zijn tanden (hij is vrijwel tandloos heeft nog een paar tanden in zijn bek). pffffff.... vindt het zo klote he!

dacht dat het misschien aan die nieuwe pillen kon liggen (hij slikt ook hartmedicijn) maar kan daar geen bijwerkingen over vinden...

Kirsten_S

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-05-09 11:21

Jane_ schreef:
Aaah Kirs

Jaaa echt wel! En ik ben er drie dagen he, en ik praat gewoon half twents in me hoofd en er komt amsterdams/almeers accent uit :+. Kan je nagaan , nu weet ik waarom mel zo praat. Had het er met me moeder over in de auto, maar die kon dat niet begrijpen.. Maar ze deed echt zoo lüllig toen ik erover begon.. Bijv. ze heeft altijd gezegd dat ik een boer moest vinden.. Weet je wat ze zegt..
Jaaaa ik bedoelde het niet letterlijk hoor ! :(. Nouu .. als ze zo blijft doen, ben ik met 18 weg. Dat doe je gewoon niet..

Maar wat had je donders mooie foto's van Phil!! Topperteam!! Godjandorie, wat sexy!

Ahtnamas

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-09 11:22

Oh, wat leuker nieuws dan: Morgen ga ik naar Dirty Dancing!

volgens mij had ik dat hier nog niet geplaatst.... alleen weet ik nog niet wie er mee gaat :P Angela wilde mee maar die kon niet, andere vriendin kon ook niet... weer een ander was neit zo enthousiast :(

Kirsten_S

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-05-09 11:23

Ahtnamas schreef:
Het gaat trouwens niet zo goed met mijn hond. We waren vorige week naar de dierenarts gegaan omdat hij zo aan het hoesten was. Ze heeft hem toen vochtafdrijvers gegeven. Dus ah fijn die geven we nu dus een week.

Hoesten doet ie niet meer. Maar nu ligt hij sinds twee dagen alleen maar in zijn mand. Hij wil niet uit (Gistermiddag kreeg ik hem nog mee en heeft hij alles gedaan) maar gisteravond en vanochtend wilde die niet uit zijn mand komen. Hij eet zijn eigen eten niet op (heb hem gister en net wat stampot gegeven, dat eet hij wel. Ook de leverpastei met zijn pilletjes eet hij graag op). Mijn vader denkt dat dit komt omdat hij last heeft van zijn tanden (hij is vrijwel tandloos heeft nog een paar tanden in zijn bek). pffffff.... vindt het zo stinkmodder he!

dacht dat het misschien aan die nieuwe pillen kon liggen (hij slikt ook hartmedicijn) maar kan daar geen bijwerkingen over vinden...

Oeehhh :(:) , dat klinkt niet fijn nee! Ik denk jammer genoeg het niet lang meer gaat duren! :(:)

Ahtnamas

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-09 11:24

Ik hoop iedere keer dat hij dood in zijn mandje ligt! (klinkt zo hard om te zeggen).

Vraag me af of het ook niet deels komt omdat hij mijn moeder vrijdag kort gezien heeft....

Ahtnamas

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-09 11:25

Oh dat klinkt natuurlijk niet logisch zo he... volgens mij heb ik hier niks over vertelt (mijn moeder gooit alles op de hyves maar ik niet).

Mijn ouders liggen in scheiding... mijn moeder is sinds twee weken het huis uit.

Nadine_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-09 11:26

Ahtnamas schreef:

_O- :') Whoehahahah!!!

Jane_

Ah Sam das kút man :oo
Is ie al oud?

Leuk dat je naar Dirty gaat :D

Nadine_S

Sam: f*ck you, f*ck you very very much :)ddd , hahahaha wel erg persoonlijk aangetrokken!!
Laatst bijgewerkt door Nadine_S op 05-05-09 11:27, in het totaal 1 keer bewerkt

Jane_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-09 11:27

Kirsten_S schreef:
Jane_ schreef:
Aaah Kirs

Jaaa echt wel! En ik ben er drie dagen he, en ik praat gewoon half twents in me hoofd en er komt amsterdams/almeers accent uit :+. Kan je nagaan , nu weet ik waarom mel zo praat. Had het er met me moeder over in de auto, maar die kon dat niet begrijpen.. Maar ze deed echt zoo lüllig toen ik erover begon.. Bijv. ze heeft altijd gezegd dat ik een boer moest vinden.. Weet je wat ze zegt..
Jaaaa ik bedoelde het niet letterlijk hoor ! :(. Nouu .. als ze zo blijft doen, ben ik met 18 weg. Dat doe je gewoon niet..

Maar wat had je donders mooie foto's van Phil!! Topperteam!! Godjandorie, wat sexy!

Jaaaa haha, ik snap wat je bedoelt, maar snap je ma's reactie ook wel, tis ook wel heel dramatischbeetje :P :o

Maarr dankjewellll :+:

Nadine_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-09 11:29

Ahtnamas schreef:
Oh dat klinkt natuurlijk niet logisch zo he... volgens mij heb ik hier niks over vertelt (mijn moeder gooit alles op de hyves maar ik niet).

Mijn ouders liggen in scheiding... mijn moeder is sinds twee weken het huis uit.

Sterkte meiske!! :(:)
Dubbel sterkte, ook nog met je hondje! :(:)

Nadine_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-09 11:30

Accent kun je erg snel overnemen idd.
Toen ik in Barneveld op school zat kreeg ik dat ook heel erg. :)

Ahtnamas

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-09 11:32

Jane_ schreef:
Ah Sam das kút man :oo
Is ie al oud?

Leuk dat je naar Dirty gaat :D

Hij is 15.. dus ja hij is wel oud...

Ahtnamas

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-09 11:32

Broccoli schreef:
Ahtnamas schreef:

Sterkte meiske!! :(:)
Dubbel sterkte, ook nog met je hondje! :(:)

thnx

Annie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-09 11:43

Aah samantha heel veel sterkte :(:)

Pebbs

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-09 11:45

aah samm wat vervelend van je hond en je ouders zegg :(
heel veel sterkte !!!

@ Nadine, ik heb dat probleem ook met stad en land.
ik wil op het land wonen, als ik op de camping ben in drenthe of gewoon op me stage in drenthe of bij manon dan voel ik me zoo thuis daar, helemaal op me gemak, ik voel me heel anders, het maakt me niet uit wat mensen over me denken terwijl ik dat hier echt heel erg heb, ik voel me daar helemaal thuis als ik daar ben ook al is het maar 1 dag ofzo weet je.. voelt zo fijn daar.
en dan hoef ik niet eens bij de paarden te zijn, maar gewoon dar zijn alleen al voelt zo heerlijk :+: