Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Melanie_B schreef:Pebbs schreef:Sexyyy![]()
kan ik ook je sexy broer zien
hihi
maar wel cool menn, maar straks vind ik daar een leuke jongen, en dan heb ik een lange afstand relatieweet niet hoe lang dat stand houd bij mij hoor
Online... webcam!Hé Kirsten
hihih... Ja, ken je gelijk mijn broer zien.
, nou en daarvoor heb ik de hele tijd gebeld en toen ik jou ging smsen had me moeder me betrapt en moest ik stiekem onder het dekbed gaan smsen..
Broccoli schreef:Vreemd eigenlijk hè. Melanie, Kirsten en ikzelf komen allemaal uit de stad, maar hebben er niks mee. Ik wil ook niet meer in de stad wonen. Vind het hier vreselijk..

Annie_ schreef:AAAH echt leuk kirsten![]()
Je prins op de witte tractor
. Dat is twee keer groter dan de manege
. Jane_ schreef:
Aaah Kirs
Ja ik hou ook van plattelandhoor!
Ben echt een boerinnetje
hahaa heerlijk boers praten met Mel op de manege!
Maar ja ook wel echt een beetje Amsterdams opgegroeit, dus hou van beiden
Leuk dat jullie het zo fijn hebbengehad
. Kan je nagaan , nu weet ik waarom mel zo praat. Had het er met me moeder over in de auto, maar die kon dat niet begrijpen.. Maar ze deed echt zoo lüllig toen ik erover begon.. Bijv. ze heeft altijd gezegd dat ik een boer moest vinden.. Weet je wat ze zegt..
. Nouu .. als ze zo blijft doen, ben ik met 18 weg. Dat doe je gewoon niet..
Angela wilde mee maar die kon niet, andere vriendin kon ook niet... weer een ander was neit zo enthousiast
Ahtnamas schreef:Het gaat trouwens niet zo goed met mijn hond. We waren vorige week naar de dierenarts gegaan omdat hij zo aan het hoesten was. Ze heeft hem toen vochtafdrijvers gegeven. Dus ah fijn die geven we nu dus een week.
Hoesten doet ie niet meer. Maar nu ligt hij sinds twee dagen alleen maar in zijn mand. Hij wil niet uit (Gistermiddag kreeg ik hem nog mee en heeft hij alles gedaan) maar gisteravond en vanochtend wilde die niet uit zijn mand komen. Hij eet zijn eigen eten niet op (heb hem gister en net wat stampot gegeven, dat eet hij wel. Ook de leverpastei met zijn pilletjes eet hij graag op). Mijn vader denkt dat dit komt omdat hij last heeft van zijn tanden (hij is vrijwel tandloos heeft nog een paar tanden in zijn bek). pffffff.... vindt het zo stinkmodder he!
dacht dat het misschien aan die nieuwe pillen kon liggen (hij slikt ook hartmedicijn) maar kan daar geen bijwerkingen over vinden...
, dat klinkt niet fijn nee! Ik denk jammer genoeg het niet lang meer gaat duren!

Kirsten_S schreef:Jane_ schreef:
Aaah Kirs
Ja ik hou ook van plattelandhoor!
Ben echt een boerinnetje
hahaa heerlijk boers praten met Mel op de manege!
Maar ja ook wel echt een beetje Amsterdams opgegroeit, dus hou van beiden
Leuk dat jullie het zo fijn hebbengehad
Jaaa echt wel! En ik ben er drie dagen he, en ik praat gewoon half twents in me hoofd en er komt amsterdams/almeers accent uit. Kan je nagaan , nu weet ik waarom mel zo praat. Had het er met me moeder over in de auto, maar die kon dat niet begrijpen.. Maar ze deed echt zoo lüllig toen ik erover begon.. Bijv. ze heeft altijd gezegd dat ik een boer moest vinden.. Weet je wat ze zegt..
Jaaaa ik bedoelde het niet letterlijk hoor !. Nouu .. als ze zo blijft doen, ben ik met 18 weg. Dat doe je gewoon niet..
Maar wat had je donders mooie foto's van Phil!! Topperteam!! Godjandorie, wat sexy!

Broccoli schreef:Ahtnamas schreef:Oh dat klinkt natuurlijk niet logisch zo he... volgens mij heb ik hier niks over vertelt (mijn moeder gooit alles op de hyves maar ik niet).
Mijn ouders liggen in scheiding... mijn moeder is sinds twee weken het huis uit.
Sterkte meiske!!![]()
Dubbel sterkte, ook nog met je hondje!