Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

(ja ik leef ook nog
) 
) En ik wil mijn examen dolgraag halen (wat ook wel het geval is, maar ik leer liever nu iets harder...) en nouja. ik ben toe aan iets nieuws. ikwil naar mijn nieuwe school mèt mellanie. en dusja dan ga je eigenlijk sneller je best doen voor school.. En ik heb m'n 2 dikkerds ook nog en ik spreek nui ook super veel af met vrienden. Dus dat eist zo veel tijd, en dan heb ik gen zin meer om iets hir te doen...
Ik stap hier niet uit (Never
)maar ik wil aan jullie vragen als jullie het erg vinden als ik het bijlezen soms laat zitten.
Ik lees wel gewoon bij enzo, maar reageren doei n iet zo goed/vaak. Sorry hier voor!

Ik ben dus Marije, heb 2 ponys (waarvan 1 heel misschien meegaat op kamp!) en ik zit in het examenjaar. Ohja ik ben overigens 16 jaar en de jongste... haha 
super snel man! 

Beide is van Havens en sinds ze dat krijgen zijn ze suppeeer druk en vrolijk
Mascha en shad lopen nu beide super vrolijk in de wei,

ik wil alleen nog schoenen. Of jurkjes
nu net pas uit van school 

mijn vader had dat op zijn vorige nokia zitten (
)

Is met rijden wle en nadeel
soms dan
(Auw, arme bankrekening...)
_Yasmine_ schreef:voordeel: snake is wel errug leuk
voordeel: die krengen gaan niet kapot
nadeel: je durft hem niet in het openbaar te gebruiken
KRIJG je een nieuwe?

en ben ik naar venlo gegaan toen naar roermond en toen naar weert en ben nu eindelijk thuis 
God, ik lag slap op de fiets
Fietste zowat de sloot in, maar goed dat te zijden
But, ik k on jullie stemmen zo weerhoren, het was toen op het station toen ik yas niet kon zien, ik zo gillen tegen fleur van 'JA MAAR IK ZIE D'R TOCH NIET' fleur zo van' BLINDE KIP ofzo ' en yas 'JONGE MARIJE WAT BEN JIJ BLIND'
en die kop die yas trok, god wat een leedvermaak