Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Astor schreef:Okee! Moeten we snel maar wat leuks doen samen ookal kan ik niet op je afscheids feestje komen
Astor schreef:Was je niet naar de manege gegaan Em?

Emmaa_ schreef:Astor schreef:Was je niet naar de manege gegaan Em?
Geen zin![]()
jij geen zin hebben
Melanie_B schreef:Astor schreef:Okee! Moeten we snel maar wat leuks doen samen ookal kan ik niet op je afscheids feestje komen
Moet je dan de hele dag bij je stiefvader zitten?

. Echt een toppertje. Inspringen ging echt super en frans was helemaal trots
! .
. Die boef
. Jammer bij 3 een balk en bij 5 een weigering. Frans zei het al. Was ook te verwachten, was een vervelende hindernis. Daarna ging het weer goed, kleineee twijfeling bij de dubbel (was bij meerdere mensen zo vet raar, ook die hindernis 5 werd veel fout gedaan) . Hij deed het super en frans vond het ook mooi . Dus wij blij
. Hij was echt moe aan het einde, en helemaal de grond snuiven
.
. Maaike ofcourse en elja weer gewonnen
! Broccoli schreef:Wat een kütleven
! Niet nadenken verder en doorgaan! Kirsten_S schreef:Broccoli schreef:Wat een kütleven
Hee gaa nou niet bij de pakken neer zitten. Nergens voor nodig nadien!! Je deed het hartstikke goed, maar soms lukt het niet altijd. Je hebt je best gedaan en dat is genoeg! Niet nadenken verder en doorgaan!
Broccoli schreef:Wat een kütleven
maar ging redelijk! Voorstelling was mooi
alleen vond ik het wel zwaar en ben nu ook compleet aan het instorten.
Broccoli schreef:Ik moet jullie er ook niet mee lastig vallen.
Sorry.
Ahtnamas schreef:@ Nadine, als je iets kwijt wilt mag je een pb'tje sturen!
Met mij gaat het ondertussen nog steeds niet beter. Wel naar Les Mis geweest vanmiddag, we waren bijna te laat! Dus wij rennen. Heb zo min mogelijk geprobeerd te slikken want als ik slik moet ik hoestenmaar ging redelijk! Voorstelling was mooi
Zo ff temperatuur opmeten... denk dat het geen goed idee is dat ik morgen naar stage ga.
Ahtnamas schreef:@ Nadine, als je iets kwijt wilt mag je een pb'tje sturen!
Met mij gaat het ondertussen nog steeds niet beter. Wel naar Les Mis geweest vanmiddag, we waren bijna te laat! Dus wij rennen. Heb zo min mogelijk geprobeerd te slikken want als ik slik moet ik hoestenmaar ging redelijk! Voorstelling was mooi
Zo ff temperatuur opmeten... denk dat het geen goed idee is dat ik morgen naar stage ga.
Melanie_B schreef:Zit in een dip. Weet niet of ik nou wel echt naar Twente wil verhuizen
Emmaa_ schreef:Broccoli schreef:Ik moet jullie er ook niet mee lastig vallen.
Sorry.
Neee zo bedoel ik het niet
Kirsten_S schreef:Melanie_B schreef:Zit in een dip. Weet niet of ik nou wel echt naar Twente wil verhuizen
Ik wil wel![]()
mag jij in mijn huis wonen