!!! Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
!!! Emmaa_ schreef:Kirsten_S schreef:Dames en Heren! Iedereen die mee wil op 14 september naar horse-event, wil die zich dan hier inschrijven. Zodat we weten hoe groot de groep word en de kaarten besteld kunnen worden.
Kosten:
Volwassenen: Zondag 14 september: € 25,--
Jongeren tot 16 jaar: Zondag 14 september: € 15,--:!De lijst!:
-Jane
-Kirsten
-Anna
-Emma (Misschien)
- Noortjee !!!!!!!
:!De lijst!: 
)Pebbs schreef:hoe gaan we dat dan doen met kaarten bestellen ? bestelt 1 iemand ze en dan iedereen geld betalen aan diegene ?
Jane_ schreef:Pebbs schreef:bij iris vind ik haar nieuwe frontriem zo grappig
die V-frontriem met bling die ze nu heeft, hijs een beetje te groot en als valentino dan galoppeert zie je die hele frontiem op en neer gaanziet er echt komisch uit
Die wilde ik ook eerst halen.. maar weet niet of die staat bij Philliee..
Yaraa schreef:hahah zo vet!!Dan hadden jullie vast hele goede
bonte avond acts!
maar ging alles goed met de eigen paarden?
het 's nachts buiten staan enzo??

)
Kirsten_S schreef:Dames en Heren! Iedereen die mee wil op 14 september naar horse-event, wil die zich dan hier inschrijven. Zodat we weten hoe groot de groep word en de kaarten besteld kunnen worden.
Kosten:
Volwassenen: Zondag 14 september: € 25,--
Jongeren tot 16 jaar: Zondag 14 september: € 15,--:!De lijst!:
-Jane
-Kirsten
-Anna
-Emma (Misschien)
-Noortjee
!
Had les van Sabina!

Kirsten_S schreef:Ik word al niet eens gevraagdMelssa, Iris, Sabrina, Lisette, Elja, Samantha, Manon, Sabine, Melanie, Anna, Maaike, Laura, Noortje, Resy, Yara, Anke en Ronette gaan jullieeee meeee naar Horse Event!!??!? Kom op ! Aub antwoorden
Liisette_ schreef:Hallooo!![]()
Ik kan 14 september niet mee. Heb me dan al op gegeven voor KNHS op de manege!![]()
Vandaag heb ik eindelijk weer een beetje lekker gereden!Had les van Sabina!
Broccoli schreef:Kirsten_S schreef:Ik word al niet eens gevraagdMelssa, Iris, Sabrina, Lisette, Elja, Samantha, Manon, Sabine, Melanie, Anna, Maaike, Laura, Noortje, Resy, Yara, Anke en Ronette gaan jullieeee meeee naar Horse Event!!??!? Kom op ! Aub antwoorden