Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
xDjailo schreef:joyce.. en kaar.. gaan jullie vanavond nog wat leuks doen? heb zin om iets te doen maar geen idee wat!?..
we moete ook snel ff afspreken met iedereen die mee wilde om een x uit te gaan he? Jeanette enzo wilden ook mee zei kim..
Ik ga nu lekker wandelen met Djai en annika.. lekker ff midden delfland in!
R0X schreef:Hoihoi!
Even een berichtje van iemand die niet op deze manege rijdt
Weten jullie of het mogelijk is om met een groep manege Chardon te bezoeken? En rondgeleid te worden? We zoeken een leuk uitje voor de leden van de Paardenverzekering
Groetjes Roxanne
Esile schreef:Jeetje JoyceWat ontzettend ontzettend ontzettend poedersuiker! Je hebt zeker geen geld om hem alsnog van die handelaar over te kopen en op een landje te zetten? (Oké, er komt wel wat meer bijkijken dan dat, maar het idee..) Is Mus de enige die weg is? Heel veel liefs
![]()
palousa_boy schreef:nou musketier is ook wel vrij plotseling weg gegaan, want ik wist er ook niks van dat hij weg zou blijven.. maar we hadden het er idd al vaker over gehad, het moet voor mensen natuurlijk ook geen straf worden om op een bepaald paard te rijden, zo voelde sommige het wel.
kimmiepimmie schreef:hee jef,
wat ga jij doen in rotterdam dan? tentekamp zeker hihihih en wat ga je kopen..?
of wat heb je gekocht? ik heb een hoofdstel een leer halster bitje thermolaarzen en handschoenen gekoht
XXX
xDjailo schreef:filmpje laad niet..
wilde ook nog naar tentenkamp gaan net (nog een x haha) maar was nog een uur rijden vanaf stal op de scooter dus dacht laat maar..
vanavond met een vriendin naar de bios.. Sex Drive ofzo.. komische film.. denk zeg het er even bij haha
xDjailo schreef:Mooi Joyce..
Zoooooo kicke dit!!
http://www.youtube.com/watch?v=CFThC7cW7T0
Oehh wat mis ik het dansen..