Manege Chardon

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

xDjailo

Re: Manege Chardon

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-08 10:33

joyce.. en kaar.. gaan jullie vanavond nog wat leuks doen? heb zin om iets te doen maar geen idee wat!?..

we moete ook snel ff afspreken met iedereen die mee wilde om een x uit te gaan he? Jeanette enzo wilden ook mee zei kim..

Ik ga nu lekker wandelen met Djai en annika.. lekker ff midden delfland in!

R0X

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-08 10:36

Hoihoi!
Even een berichtje van iemand die niet op deze manege rijdt Lachen

Weten jullie of het mogelijk is om met een groep manege Chardon te bezoeken? En rondgeleid te worden? We zoeken een leuk uitje voor de leden van de Paardenverzekering Knipoog

Groetjes Roxanne

JustJoyce

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-08 11:01

xDjailo schreef:
joyce.. en kaar.. gaan jullie vanavond nog wat leuks doen? heb zin om iets te doen maar geen idee wat!?..

we moete ook snel ff afspreken met iedereen die mee wilde om een x uit te gaan he? Jeanette enzo wilden ook mee zei kim..

Ik ga nu lekker wandelen met Djai en annika.. lekker ff midden delfland in!

Sorry ben vanavond al naar verjaardag!

JustJoyce

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-08 11:01

R0X schreef:
Hoihoi!
Even een berichtje van iemand die niet op deze manege rijdt Lachen

Weten jullie of het mogelijk is om met een groep manege Chardon te bezoeken? En rondgeleid te worden? We zoeken een leuk uitje voor de leden van de Paardenverzekering Knipoog

Groetjes Roxanne

Als het goed is is dit mogelijk, in combinatie met rijden of mennen. Mijn vader heeft wel eens zoiets gedaan.

Esile

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-08 11:51

Jeetje Joyce Bloos! Wat ontzettend ontzettend ontzettend poedersuiker! Je hebt zeker geen geld om hem alsnog van die handelaar over te kopen en op een landje te zetten? (Oké, er komt wel wat meer bijkijken dan dat, maar het idee..) Is Mus de enige die weg is? Heel veel liefs Ach gut Ach gut

JustJoyce

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-08 11:55

Esile schreef:
Jeetje Joyce Bloos! Wat ontzettend ontzettend ontzettend poedersuiker! Je hebt zeker geen geld om hem alsnog van die handelaar over te kopen en op een landje te zetten? (Oké, er komt wel wat meer bijkijken dan dat, maar het idee..) Is Mus de enige die weg is? Heel veel liefs Ach gut Ach gut

Nee als ik het geld had had ik hem al gekocht....! :'( maar heb het niet. Mus is naar mijn weten nog de enige.

Esile

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-08 12:00

Tis niet eerlijk Ach gut Ach gut Ach gut

palousa_boy

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-08 12:29

nou musketier is ook wel vrij plotseling weg gegaan, want ik wist er ook niks van dat hij weg zou blijven.. maar we hadden het er idd al vaker over gehad, het moet voor mensen natuurlijk ook geen straf worden om op een bepaald paard te rijden, zo voelde sommige het wel.

of er verder paarden op het lijstje staan.. dat valt allemaal wel mee, het is natuurlijk niet zo dat we alles weg doen wat voor de koets liep altijd, omdat de koetsen er ook uit gaan. musketier heeft voor ons ook heel veel goeds gedaan, maar de laatse jaren werd dat gewoon steeds minder, en waarschijnlijk is hij zo veel beter af.

@ rox: alles kan natuurlijk Haha! je kan het beste even een mailtje sturen met wat je wil etc naar manege@chardon.nl dan komt het allemaal wel goed

ik ga ff naar rotterdam, spreek jullie weer

JustJoyce

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-08 12:41

palousa_boy schreef:
nou musketier is ook wel vrij plotseling weg gegaan, want ik wist er ook niks van dat hij weg zou blijven.. maar we hadden het er idd al vaker over gehad, het moet voor mensen natuurlijk ook geen straf worden om op een bepaald paard te rijden, zo voelde sommige het wel.

Niemand zegt toch dat het slecht is! maar kunnen we het natuurlijk nog wel jammer vinden, maar jullie kunnen dat niet snappen dat iemand hem mist blijkbaar.

kimmiepimmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-08 13:05

hee jef,

wat ga jij doen in rotterdam dan? tentekamp zeker hihihih en wat ga je kopen..?

of wat heb je gekocht? ik heb een hoofdstel een leer halster bitje thermolaarzen en handschoenen gekoht Haha!

XXX

JustJoyce

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-08 13:22

kimmiepimmie schreef:
hee jef,

wat ga jij doen in rotterdam dan? tentekamp zeker hihihih en wat ga je kopen..?

of wat heb je gekocht? ik heb een hoofdstel een leer halster bitje thermolaarzen en handschoenen gekoht Haha!

XXX

Ze zijn echt leukkkk!!! Haha!

R0X

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-08 14:27

ok dank je! ik stuur wel even een mailtje Lachen

Steef

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-10-08 15:27

Ik snap best dat hij zo beter af was enzo Ja Alleen vind ik het toch jammer dat het niet is gezegd tegen de mensen die hem leuk vonden, zodat ze toch even afscheid konden nemen.

KarinW86

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-08 16:05

Het halstertje van sjaakie past Haha! wiehoe, zal er wel snel uitgegroeid zijn maar komen wel vaker veulens..
Afbeelding

Steef

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-10-08 16:21

Net voor Joyce gemaakt Lachen

JustJoyce

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-08 16:23

GEWELDIG STEEF! Vriendjes zijn?

xDjailo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-08 16:25

filmpje laad niet..

wilde ook nog naar tentenkamp gaan net (nog een x haha) maar was nog een uur rijden vanaf stal op de scooter dus dacht laat maar..

vanavond met een vriendin naar de bios.. Sex Drive ofzo.. komische film.. denk zeg het er even bij haha

KarinW86

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-08 16:26

Mooi filmpje Haha!

JustJoyce

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-08 16:27

xDjailo schreef:
filmpje laad niet..

wilde ook nog naar tentenkamp gaan net (nog een x haha) maar was nog een uur rijden vanaf stal op de scooter dus dacht laat maar..

vanavond met een vriendin naar de bios.. Sex Drive ofzo.. komische film.. denk zeg het er even bij haha

http://www.youtube.com/watch?v=a8pCQLZdbM4

xDjailo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-08 16:35

xDjailo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-08 16:49

Na dit filmpje weet ik weer hoe erg ik mijn vriendin mis.. Heb het dan ook niet helemaal droog gehouden.. Huilen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-08 16:50

Jeffrey: Alsnog. Er zijn nog wel meer paarden waar allen sommige kinderen op rijden, maar voor sommige is het ook een straf om op Falco of Pepito of Sneb te rijden..

Steef

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-10-08 17:23

Nou Sneb is leuk hoor Lachen Falco en Pepito ook wel. Maar het is wel zo dat er van Mus ook nog wel is wat afvielen. en Jeffrey kan er wss ook weinig aan doen dat ie weg is Knipoog

Steef

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-10-08 17:31

xDjailo schreef:
Mooi Joyce.. Lachen

Zoooooo kicke dit!! Tong uitsteken

http://www.youtube.com/watch?v=CFThC7cW7T0

Oehh wat mis ik het dansen.. Boos!

Danste je vroeger dan Lachen? Ik heb 5 jaar ofzo op Jazz gezeten Tong uitsteken Maar ik had daarna een vrouw die mij echt niet mocht als lerares Tong uitsteken Dus toen ben ik gestopt Tong uitsteken(en we hadden al lekker superveel van de dans Huilen van het lachen Kon ze alles lekker gaan verandere Huilen van het lachen)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-08 17:34

Dat bedoel ik ook niet, maar dat vindt jij Steef. Er zijn genoeg kinderen die echt boos zijn als ze erop moeten. Was ook totaal niet tegen Jeffrey aanvallend bedoeld hoor! Lachen