meelen schreef:Oh CHIPS, volgende week kunnen wij ook niet en Sanne ook niet.
Dan viert Chris z'n verjaardag.
uuuh die heeft hij gister toch gevierd?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
meelen schreef:Oh CHIPS, volgende week kunnen wij ook niet en Sanne ook niet.

_sandra schreef:meelen schreef:Nah, ik zie het al helemaal voor me hoe dat is gegaan whahaha.
Jammer dat ik niet kon komen kijken.
Maar ja, ik was bij de Chinees he, waar ik allemaal bekende tegenkwam, onder wie Sandra en Rick.
Het ging redelijk met haar, ze had flink wat pijnstillers geslikt. Ze vertelde ook dat het ook wel 8 weken kan duren. (ik weet er alles van en weet hoe ze zich voelt.)
Er was ook al een evt. koper voor Boyd geweest, die komt morgen weer terug.
haha, hee, lekker gegeten, ik wel, maar zit wel vol!

ATE schreef:meelen schreef:Oh CHIPS, volgende week kunnen wij ook niet en Sanne ook niet.
ATE schreef:vol ff leeg laten lopen
meelen schreef:ATE schreef:
Jaaaaaah voor de kindertjes![]()
Volgende week is het voor de GROTE mensen
LIQUITA schreef:Ja, San...dan bij jij de opper Smurf, hihi.

ATE schreef:_sandra schreef:dus jullie hebben veel lol gehad vanavond, ik kom vlgde week kijken hoor!!!!!!! ik wil ook lachen!!!!
san wil jij onze leider zijn ??????????? voorlezen en corigeren ????????
, die hebben we nog niet
_sandra schreef:ATE schreef:vol ff leeg laten lopen
pffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffft, leeg!!! hahaha
xan schreef:Mag dat ook met de wedstrijd???De voorlees-smurf, die hebben we nog niet
ATE schreef:Ja, ik ruik het, hihi._sandra schreef:
pffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffft, leeg!!! hahaha
dus een dikke scheet gelaten san ?
LIQUITA schreef:xan schreef:Mag dat ook met de wedstrijd???De voorlees-smurf, die hebben we nog niet
_sandra schreef:ik kan natuurlijk ook als paddestoel in het midden gaan zitten, en dan kuur voorlezen !
_sandra schreef:JAAAH, stiekemik kan natuurlijk ook als paddestoel in het midden gaan zitten, en dan kuur voorlezen !
LIQUITA schreef:xan schreef:Mag dat ook met de wedstrijd???De voorlees-smurf, die hebben we nog niet

_sandra schreef:ik kan natuurlijk ook als paddestoel in het midden gaan zitten, en dan kuur voorlezen !

Hoe weet jij nu dat wij het over paddestoelen gehad hebben
_sandra schreef:wie is de smurfin?? die vind ik altijd zooooo schattig!!!
meelen schreef:_sandra schreef:ik kan natuurlijk ook als paddestoel in het midden gaan zitten, en dan kuur voorlezen !
LEUK
_sandra schreef:meelen schreef:
LEUK
kunnen het ook samen doen meelen, ik bij A jij bij C