Maar omg, wat een klap zal dat geweest zijn inderdaad. Ze gaan dus compleet stoppen met de lessen uiteindelijk? En inderdaad, wat gaat er met de peerdies gebeuren? Gaat ponykamp deze zomer dan nog wel door? Zoveel vragen komen er meteen op.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Heb je je grote zwarte vriend nog wel eens geknuffeld? Ik vond jullie altijd zo'n leuke combinatie
<----- zo ongeveer zal ik er op gezeten hebben. Want wat was dit superfijn rijden zeg! Zelfs doorzitten, waar ik soms wat moeite mee heb, ging dit keer goed! Volgens mij een combinatie van ontspannen paard en dito amazone!
Dus maar even opheldering gevraagd. Onee, liep toch nog in de wei. Maar ook dit klopte niet, want ze stond wel op stal. Maar goed, dit kostte even tijd. Gelukkig had ik een hulpje om te helpen poetsen dus dat ging snel. Vlug zadelen, naar de buitenbak en opstappen. Oepsie... toch nog wat vergeten: de peesjes... Tsja, dat krijg je als je vaak een pony mag rijden, dan vergeet je die als je een keer op een paard zit...