Kamp op poelenburgh

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

xFioon

Re: Kamp op poelenburgh

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-09 21:49

haha okee
ikz it in de 5e.
heb N&G met wis B en natuurkunde. en heb als keuzevak economie genomen ;)
en als taal duits ;)
snap niks van wiskude
we hebben nu een leraar die het zelf ook niet snapt. vrijdag nog , ik vroeg om uitleg van iets, nou eerst begreep die het al niet (die man is marrokkaans dus begrijpt de helft neit en jij verstaat hem half niet :+) ging die uitleggen, kwam die erachter dat hij het fout had gedaan, gaat hij in het anwoorden boekje kijken en dat allemaal voor mij overschrijven op een blaadje (uit MIJN antwoordenboekje dus wat heb ik daar nou aan :+)
of hij doet iets op het bord, vraagt de hele tijd aan ons of het wel goed is.
of doet een som voor klassikaal en komt er op het eind achter dat het fout is en vraagt dan: waar ik fout gemaakt? :P
en hij maakt heel veel fouten op het bord en wij moeten hem verbetern en hij legt nooit uit doet alelen sommen voor op het bord... dus dat wordt een leuke 1e toets om de week mee te beginnen haha

kitty_gomez

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-09 21:52

.
Laatst bijgewerkt door kitty_gomez op 08-03-24 10:03, in het totaal 1 keer bewerkt

_Irene11_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-09 23:57

Ohh ja dat kan natuurlijk: Eco als keuzevak ;)
Hee, ik heb ook N&G met Duits(beter dan Frans!) en wiskunde B :j
Maar als keuzevak Aardrijkskunde.

xFioon schreef:
snap niks van wiskude
we hebben nu een leraar die het zelf ook niet snapt. vrijdag nog , ik vroeg om uitleg van iets, nou eerst begreep die het al niet (die man is marrokkaans dus begrijpt de helft neit en jij verstaat hem half niet :+) ging die uitleggen, kwam die erachter dat hij het fout had gedaan, gaat hij in het anwoorden boekje kijken en dat allemaal voor mij overschrijven op een blaadje (uit MIJN antwoordenboekje dus wat heb ik daar nou aan :+)
of doet een som voor klassikaal en komt er op het eind achter dat het fout is en vraagt dan: waar ik fout gemaakt? :P
en hij maakt heel veel fouten op het bord en wij moeten hem verbetern en hij legt nooit uit doet alelen sommen voor op het bord... dus dat wordt een leuke 1e toets om de week mee te beginnen haha

_O- Het lijkt wel of je bij mij op school zit. Daar is namelijk ook een Marokkaanse leraar die wiskunde geeft.

_Irene11_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-09 23:58

kitty_gomez schreef:
Verzorgende IG.

Succes allemaal met jullie toetsweek :)

Ohh dat ken ik niet. Wat houdt het in?

Dank je! :)

_Lisanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-09 00:26

Ik heb vanaf woensdag toetsweek, wat hebben jullie veel toetsen joh! Ik heb er 1 per dag :).

woensdag: economie
donderdag: engels
vrijdag: duits
maandag: nederlands
dinsdag: management & organisatie :)

nestle

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-09 10:21

_Irene11_ schreef:
Ohh ja dat kan natuurlijk: Eco als keuzevak ;)
Hee, ik heb ook N&G met Duits(beter dan Frans!) en wiskunde B :j
Maar als keuzevak Aardrijkskunde.

xFioon schreef:
snap niks van wiskude

zo een had ik er ook :+
maar we hebben hem een beetje weg gepest :o
dus nu geeft hij geen les meer bij ons ;)
hij kwam bij mij steeds vragen of 4x8 was en dan zij ik het en schreef ie het snel op het bord (dit was ff snel voorbeeldje hoor :P)

_Irene11_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-09 11:05

_Lisanne schreef:
Ik heb vanaf woensdag toetsweek, wat hebben jullie veel toetsen joh! Ik heb er 1 per dag :).

Woooow dan heb je mazzel! :oo Wij hadden er vorige keer zelfs één keer 3 op een dag :O

xFioon

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-09 11:12

woow haha ik heb er 8 in 5 dagen...

ja nou die van ons is dus nieuw dit jaar, en dan geven ze hem ook niet aan de eerste, nee aan de 5e waarbij alle cijfers al meetellen voor het examen... leuk! :(
en hij was laatst al overspannen dus weken geen les gemist en die vent gaat gewoon verder waaar we horen te zijn.... juist.

_Irene11_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-09 11:21

@ xFioon: Ff niet over school :P Maar was jij vorig jaar naar de IW van 3 t/m 9 augustus gegaan? Zo ja, weet jij wie van hen dit jaar weer gaan (naar die van 9 t/m 15 augustus)?

xFioon

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-09 12:00

ja daar was ik heen ja :)
ik zou het niet weten haha :P
was jij ook naar die week?

_Lisanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-09 12:11

_Irene11_ schreef:
_Lisanne schreef:

Woooow dan heb je mazzel! :oo Wij hadden er vorige keer zelfs één keer 3 op een dag :O

:oo.
Sommige hebben bij ons M&O en frans op 1 dag, maar dan zijn ze ook een dag vrij. Deze toetsweek hebben we er toevallig maar 5, vorige keer 6 :).

_Irene11_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-09 15:40

xFioon schreef:

Oee leuk! :D
Zaten er veel leuke meiden(van ong. mijn leeftijd: 16 jaar) in die week? Ken jij meer mensen op bokt die in die week waren gegaan?

Hahaha nee ik was zelf niet in die week. Dit jaar wordt mijn eerste keer op IW (ik ben al 2 keer op ponykamp geweest ;) ) :))

_Irene11_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-09 15:41

Was je trouwens met je eigen paard/pony daar?

xAstrid

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-09 18:12

nestle schreef:
@melodyB
hihi naomi vraagt via tel of jij niet 1 week mei en 1 week zomer kan gaan omdat as en ik en zij maar 1 week in de zomer gaan.

oke volgens mij is het niet heel duidelijk maar dan moet je het naomi ff vragen :+

wie zei dat ''as'' niet in de mei gaat. :')

ik ga nog vragen, O:)

xAstrid

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-09 18:15

Winxz_Bas schreef:
GV*D hier kan ik toch boos om worden!!!!! |( |( |( ;(
ik mag nie tmeer naar Poelenburgh.. |( |( |( |( |( |(
mn ouders vinden het ineens niet mere goed.. omdat ik dan raar aan word gekenen ofsoow |( ;(

ik ben nu heel verdrietig.,. het is niet eerlijk gewoon!! |( |( ;( ;(

Wat jammer zeg, al ken ik je niet..

merel_gomez

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-09 18:17

.
Laatst bijgewerkt door merel_gomez op 07-03-24 08:44, in het totaal 1 keer bewerkt

nestle

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-09 18:18

xAstrid schreef:
nestle schreef:
@melodyB
hihi naomi vraagt via tel of jij niet 1 week mei en 1 week zomer kan gaan omdat as en ik en zij maar 1 week in de zomer gaan.

oke volgens mij is het niet heel duidelijk maar dan moet je het naomi ff vragen :+

hihi sorry :o
ik neem het terug

xAstrid

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-09 18:21

merel_gomez schreef:
hallo wat praten jullie veel :P

haha, dat vond ik ook al! :')

xAstrid

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-09 18:22

nestle schreef:
xAstrid schreef:

hihi sorry :o
ik neem het terug

hoeft niet, volgens mij mag ik ook niet eens. :') Naja, anders betaal ik het zelf, en kom ik met de trein, zonder pony. Ik moet gewoon even op vakantie. xD

xAstrid

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-09 18:23

xFioon schreef:
haha okee
ikz it in de 5e.
heb N&G met wis B en natuurkunde. en heb als keuzevak economie genomen ;)
en als taal duits ;)
snap niks van wiskude

heu, nog iemand die wiskunde niet snapt.. _/-\o_

xAstrid

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-09 18:36

ik mag dus niet meikamp. :/
maja,

xFioon

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-09 19:15

_Irene11_ schreef:
xFioon schreef:

Oee leuk! :D
Zaten er veel leuke meiden(van ong. mijn leeftijd: 16 jaar) in die week? Ken jij meer mensen op bokt die in die week waren gegaan?

Hahaha nee ik was zelf niet in die week. Dit jaar wordt mijn eerste keer op IW (ik ben al 2 keer op ponykamp geweest ;) ) :))

ja, zat op een hele slaapzaal vol met meiden van ongeveer 15-17 jaar... ook 2 jongens van 15. was wel gezellig, maar ging niet super veel met iedereen om maar waren wel gezellige mensen.
ehm... ja zitten wel mensn ook eerst in dit topic die daarheen waren maar weet hun boktnaam ff niet meer haha :P

StillAngel

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-09 20:08

Ik heb me aangemeld voor de instructrieweek!! Het mag :D Ik moet wel 50 euro zelf betalen omdat het zo duur was maarja heb het er wel voor over :P 9 t/m 15 augustus ga ik :D

melodyB

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-09 20:12

leuk stillangel! :)

StillAngel

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-09 20:15

melodyB schreef:
leuk stillangel! :)

Ja ga jij ook?:D ;) Ik hoop dat er wel wat leuke paarden voor mij zijn, ik ben helemaal gek op het uiterlijk van jaap joris maar dat zegt niet alles natuurlijk ben best onzeker met rijden vooral met de galop.