fallenangel3 schreef:Het scheelt trouwens wel met opbouwen! Iedereen max. een balk en een staander en klaar is kees!
Haha preciess!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
fallenangel3 schreef:Het scheelt trouwens wel met opbouwen! Iedereen max. een balk en een staander en klaar is kees!
Maaikeee schreef:Iriis_ schreef:WOwwiee, me zusje, die bijna niet eens met der benen onder het zweetblad van het zadel vandaan komt.. Heeft vandaag op Twingo gereden!!!Echt knap van der vind ik!
Sabina vond het helemaal geen goed idee
En me moeder durfte bijna niet te kijken
Maar het is heeel goed gegaan!
Haha egtt wat goed van derr!!
Zo leuk!Twingo, woowie!
Liisette_ schreef:Jane_ schreef:Dan zien jullie binnekort een mooie pittige friese merrie rondrennen..
Iriis_ schreef:WOwwiee, me zusje, die bijna niet eens met der benen onder het zweetblad van het zadel vandaan komt.. Heeft vandaag op Twingo gereden!!!Echt knap van der vind ik!
Jane_ schreef:Liisette_ schreef:
Das wel iets anders he..
fallenangel3 schreef:Iriis_ schreef:WOwwiee, me zusje, die bijna niet eens met der benen onder het zweetblad van het zadel vandaan komt.. Heeft vandaag op Twingo gereden!!!Echt knap van der vind ik!
Twingo is wel een stuk makkelijker geworden vind ik, maar natuurlijk nog steeds niet makkelijk! Ik vind het trouwens zowiezo knap dat die ukkies die niet onder het zadel vandaan komen een paard kunnen besturen!!
KLaar
Snapje?!
Dus eigenlijk wel beter!

echt dat lijkt me zoo tof
ook omdat het niet erg is als het niet zo goed gaat, gewoon lekker bij mijn vertrouwde manege
Maaikeee schreef:Alleen ik spring niet zo veel..
Najah wel wedstrijden natuurlijk, alleen in de les weinig..
Eigenlijk moeten sander en ik gewoon eentje samen kopen, maar hij leent die van mark gewoon
fryskhynders schreef:oowh mensen ik heb als droom om een keer met rebecca mee te komen doen aan een springwedstrijdecht dat lijkt me zoo tof
ook omdat het niet erg is als het niet zo goed gaat, gewoon lekker bij mijn vertrouwde manege
Maaikeee schreef:Neej das wel waar..
Want ik ben niet klein, maar sander is nóg groterr
Vroeger vond ik het altijd eng om op Gé enz te rijden, laat staan nu Twingo!
Maaikeee schreef:Ik ga evenn!
Doegg
Liisette_ schreef:Als ik zo oud was als jou zusje, Iris, ik zou het echt eng vinden!Vroeger vond ik het altijd eng om op Gé enz te rijden, laat staan nu Twingo!
fallenangel3 schreef:Liisette_ schreef:Als ik zo oud was als jou zusje, Iris, ik zou het echt eng vinden!Vroeger vond ik het altijd eng om op Gé enz te rijden, laat staan nu Twingo!
Merel uit mijn les zat laatst ook op hem. Ze is elf en ze vond het echt superspannend. Ze reed die dag om 9 in plaats van 8 uur dus heb ik op een gegeven moment even gekeken... was wel echt duidelijk dat ze de galop eng vond!

en waarvan 6 stallen helemaal leeg scheppen, daarna lekker met rebecca stappen en nog een ander paard rijden..