Nog van in de tijd van Els en Quintet toen stond zij daar ook

Met een bende shetten en een Fries.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Zoi2003 schreef:Ik hoorde Nico gister praten over het land.......
Zoi2003 schreef:want volgend weekend zal die denk ik niet willen omdat je de dag erna wedstrijd hebt, en dan zullen veel meiden denk ik even wachten met op het land zetten

wel jammer maar goed.. ze kan het ook vast zonder mij
nee hoor...

dat vind ik ook erg jammer, is altijd een leuk aandenken dat ze het zo naar hun zin hebben.
Ik had het daar de eerste tijd ook echt niet naar mijn zin hoor... Toen Gert om de hoek kwam kijken viel het wel weer mee, die sleepte me er wel doorheen. Want die kwam dan het weekend en dan hadden we een hoop lol en dan kon ik er weer even een weekje tegenaan. Maarja, toen gooide pa roet in het eten en besloot maar om met z'n russische vriendin in Frankrijk te gaan wonen en toen mocht ik weer terug naar Schiedam omdat moeders geen werk kon krijgen in 't Noorden.. En op dat moment was ik zó blij he! Zo blij dat ik weer terug kon naar Schiedam... En nu doet het alleen maar ontzettend veel pijn als ik terugdenk aan die mooie tijd in Drenthe.. Zo onbezorgd en vrij, paarden aan huis niemand die op je vingers kijkt. Ontzettend veel lol hebben als je je aanhangertje met mest weg brengt...
Liesje89 schreef:Ik ga lekker voor heel lang op vakantie!!!!!