Yinari schreef:Goeiemorgen!!
Yinari Goeiemorgen!!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Yinari schreef:Goeiemorgen!!

LIQUITA schreef:Zo...ik heb even een affiche gemaakt met informatie voor 6 kamp. Ik kan het alleen nog niet uitprinten want dan maak ik Erik wakker. Die lukt het vandaag wel om eens lekker uit te slapen....is best bijzonder voor hem eigenlijk, hihi.
ATE schreef:LIQUITA schreef:Zo...ik heb even een affiche gemaakt met informatie voor 6 kamp. Ik kan het alleen nog niet uitprinten want dan maak ik Erik wakker. Die lukt het vandaag wel om eens lekker uit te slapen....is best bijzonder voor hem eigenlijk, hihi.
maakt die printer zo n herrie dan
Yinari schreef:Staan er nog leuke dingen op de planning vandaag?

LIQUITA schreef:Yinari schreef:Staan er nog leuke dingen op de planning vandaag?
Ja, ik ga met Sandra (Shailo) mee naar een paard kijken. En vanmiddag is er oefenspringen...leuk om naar te kijken. Doe je ook mee? Gijs kan toch goed springen????
!
natuur5D schreef:de eerste winstpunt met springen is binnen voor Amber. keurig geregeld zeg bij de Zaanse Ruiters, goede parkeerplaats en alles duidelijk aangegeven. helaas zaten we wel midden in een stortbui, maar ach natter dan nat kan je toch niet worden. en Nelsje staat weer lekker op het land te poedelen met zijn vriendjes en vriendinnetjes.
mijn zoon is pas echt nat geworden, hij is aan het zeilen op het Ijzelmeer en is gister 3 x omgeslagen
natuur5D schreef:de eerste winstpunt met springen is binnen voor Amber. keurig geregeld zeg bij de Zaanse Ruiters, goede parkeerplaats en alles duidelijk aangegeven. helaas zaten we wel midden in een stortbui, maar ach natter dan nat kan je toch niet worden. en Nelsje staat weer lekker op het land te poedelen met zijn vriendjes en vriendinnetjes.
mijn zoon is pas echt nat geworden, hij is aan het zeilen op het Ijzelmeer en is gister 3 x omgeslagen
natuur5D schreef:voor mezelf ben ik steeds op zoek naar leuke buitenritten, maar alles wordt ver weg georganiseerd. en om nu eerst 2 uur met de trailer te rijden voordat de rit begint, zie ik niet zitten

LIQUITA schreef:Yinari schreef:Staan er nog leuke dingen op de planning vandaag?
Ja, ik ga met Sandra (Shailo) mee naar een paard kijken.

. xan schreef:Ha shenavallie we hadden dezelfde gedachte
LIQUITA schreef:Nee, helaas....geen geschikt paard gevonden. Dus...ze gaan verder kijken, maar eerst op vakantie.
Shenavallie schreef:LIQUITA schreef:Nee, helaas....geen geschikt paard gevonden. Dus...ze gaan verder kijken, maar eerst op vakantie.
Aan de ene kant jammer, maar aan de andere kant: je kunt geen overhaaste beslissingen nemen!
.
Shenavallie schreef:Nee, nog niet...heb gisteren nog even op internet gezocht voor Turkije, maar nog niks naar onze zin gevonden.Ben je er trouwens al definitief uit waar je naar toe wilt met je vakantie?
Kun je met je hubbie naar Legoland, dat is echt kei tof!
meelen schreef:@Winnitou....... Dat kan ook, is wel goed voor de slanke lijn.