Stal midden Delfland roddels deel 3 ...

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

xMarieke

Re: Stal midden Delfland roddels deel 3 ...

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-07 21:42

Hehe ja ik blijf officieel een rotterdammer die al heel erg lang in Delft woont Knipoog

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-07 22:02

Nog 1 Keer

Hoe noemt een Amsterdammer een string???

EEN HOL-LEDER
Haha

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-07 22:05

AnitaJoeri schreef:
Nog 1 Keer

Hoe noemt een Amsterdammer een string???

EEN HOL-LEDER
Haha

haha die is flauw zeg Clown

Ik ga lekker mijn mandje opzoeken en hopen dat ik wat beter slaap dan afgelopen nacht Dromen

madelon31

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-07 12:05

nou niet heel veel gemist zie ik..de meeste dingen wist ik al...lang leven sms hihi Knipoog

Paardjes vanmorgen met karin en aman buiten gezet....kom ze straks met nous weer binnen halen...
Heb beetje last van mijn maag en gister was ik de hele dag misselijk...toch weer geen virus he? Bloos

Maar goed ik ga ff boodschappen doen eten voor vanavond enzo en dan kom ik weer naar stal. Haha!

Paradox_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-07 13:50

ga zo even bijlezen hoor maar had eerst even dit topiv gemaakt Knipoog

wel even een berichtje plaatsen he Haha!

viewtopic.php?f=145&t=758101

xMarieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-07 13:51

Paradox_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-07 14:00

viewtopic.php?f=145&t=758106
deze is van Femke Knipoog

tnxx mariek Knipoog maar hoe doe je dat ??

xMarieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-07 14:04

Paradox_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-07 14:13

ow okii haha Tong uitsteken

nou ik ben weer bijgelezen hoor Tong uitsteken

okii nu mijn verhaal ;

gister was het lekker weertje en dacht Tessa jee eeindelijk weer gym moesten we warm lopen. Een of ande oetl*l had een softballetje op het veld geschopt en een klas genootje schopte hem aan de kant maar Tessa struikeld er toch nog over heen. Ik brullen van de pijn want dat was niet normaal ik werd helemaal gek!! nou even gekoeld en lekker in het zonnetje gezeten later togh nog maar even naar de EHBO blijkt het dus zwaar gekneust te zijn!! Stoom uit je oren het doet nu zo'n pijn!! dus kan helaas deze week niet helpen met de paardjes binne of buiten zetten maar het land mesten doet mijn mama vandaag Knipoog echt het spijt me !!
mjaa ik kom gewoon naar stal kan alleen voorlopig niks doen Boos! Huilen
snik snik

spettertjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-07 14:36

Zo zit weer op het werk. Even uitrusten...... Duivel na een drukke ochtend. Fiets naar de fietsenmaker gebracht en moest erheen lopen want mijn achterband had een lek ventiel en antilekbanden doe je niet zomaar even zelf verwisselen, gelijk nog maar even een paar boodschapjes gedaan en toen naar stal. Paardjes buiten gezet vanmorgen zowel van de grote ruinengroep als de kleine, was ik toch bijna Amarat vergeten erbij te zetten. Ik sta zo samen met Piet te kijken naar de paarden en ik denk......hmmmm 5 paarden .......volgens mij klopt er iets niet Schijnheilig en waren het er zes......denk denk denk en Piet kwam ineens op het idee dat Amarat er nog bij moest......is dat stom dan.....gewoon vergeten...... Blond
Anoush ....Bizzie heeft zijn schoenen aan .....persoonlijk heb ik ze omgedaan bij hem alleen dacht hij dat hij al naar buiten mocht lopen en mij dus haast ondersteboven liep maar geloof ik daarna schrok van zichzelf omdat hij mij vergeten was...... Verward

Donderdag doe ik beide ruinengroepen weer zo rond een uur of elf naar buiten......

Tessa beterschap en dat je voetje maar weer snel beter mag zijn.

NuggT

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-04-07 16:23

Ja arme Tess, maarja gaat vanzelf over. Lachen

Donderdag rijd ik Doxje voor Tess.
Zal wel weer even wennen zijn haha.

Femke, donderdag als het weer is naar buiten? Lovers

Oja mededeling ik heb mn haar gekleurspoeld. Haha!
Tis nu lekker donkerbruin, niet schrikken dus. Knipoog

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-07 17:28

Sorry Kaar, Biz is wat ongeduldig als hij weet dat hij t land op mag, je bent toch wel strenk geweest?? Schijnheilig

Nuggie, leuk spoeling door je haar, ben benieuwd hoe t eruit ziet Lachen

Verder eigenlijk weinig nieuws Haha!

Sily

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-07 17:44

Hier ook weinig nieuws (behalve dan au nieuws en dat hebben we genoeg en is geen leuk nieuws dus doen we maar niet aan)

Mijn mams heeft vanmiddag even vriendelijk op de winkel gepast zodat we scheermachine konden halen en Nick scheren, hebben we te lang bij Divoza rond gekeken (Tamara van Moontje was mee) en kwamen te laat terug dus vanavond gaat Nick onder het mes (scheermes dan he)
Ga nog even kijken hoe en wat precies.

Tam heeft nog een leuke deken op de kop getikt voor leuke centjes en ik had een shettie deken voor 7.50, wel zo handig aangezien Nick helemaal geen dekens meer heeft.

Verder hadden ze een heleboellll leuke dingen, die allemaal minder leuke centjes kostten dus we zijn braaf geweest en hebben verder niets gekocht.

Bij divoza betaal je trouwens aardig wat borg, krijg ik dan morgen wel weer terug maar was toch even slikken, zullen wel een paar niet terug gekregen gevallen hebben gehad.

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-07 17:55

je had het scheerapparaat beter bij Mr.ed kunnen halen, betaal je minder borg en maar €13,50 (dacht ik) voor de huur en zijn super apparaten Knipoog Nou ja weet je t voor de volgende x Clown Scheerapparaten van Divoza heb ik geen goede ervaringen mee Bloos (maar zal voor je duimen dat dit wel een goeie is)

NuggT

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-04-07 18:27

Anous, ja idd vind het zelf erg leuk. *LOL*

Weet iemand wat voor weer het Donderdag word?
John? Schijnheilig

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-07 18:29

Bron: weeronline.nl Knipoog
Citaat:
Morgen is er een mix van wolken en zon en treedt er in het weerbeeld weinig verandering op. De temperatuur komt ergens tussen de 13 en 14 graden te liggen, de wind zit in de noordwesthoek en is niet al te krachtig.

Donderdag laat het hogedrukgebied ten westen van ons land het een beetje afweten waardoor er vanuit het noorden een storing gevaarlijk dicht bij kan komen. In de middag neemt de bewolking toe waaruit later met name in het noorden wat lichte regen verwacht kan worden. Op deze licht wisselvallige dag wordt het met ongeveer 15 graden niet al te koud. De westelijke wind neemt overdag toe tot vrij krachtig over land en krachtig aan zee, in het Waddengebied komt mogelijk een harde wind te waaien, 7 Bft.

Vrijdag begint de dag met vrij lage temperaturen en mogelijk vorst aan de grond. Ook overdag is een extra trui of dikke jas geen overbodige luxe want met gemiddeld 10 graden is het vrij fris buiten. De wind is naar het noorden gedraaid en in kracht afgenomen.

Daarna loopt de temperatuur weer op tot waarden ruim boven het langjaargemiddelde. De droogte houdt aan, pas in de tweede helft van volgende week lijken de regenkansen toe te gaan nemen.

Paradox_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-07 18:54

kaar en noes tnxx Tong uitsteken
was wel blij toen ik mijn doxje net weer ffies zag maar mijn enkel deed wel meteen weer pijn ik ben een beetje eigenwijsjes mjaaa that's me Tong uitsteken Bloos

madelon31

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-07 19:07

hallo allen..nou bij ons ook een zielepiet want melis is vanmiddag ook tijdens de gym door haar enkel gegaan en nu zat er vanavond een hele bal op...ze is nu met frits naar de huisartsenpost om er ff naar te laten kijken...frits is ook want hij heeft zondag tijdens het zaalvoetbal een of andere sprong gemaakt en voor zijn gevoel voelde hij iets afscheuren en kan er nu ook niet op lopen...

gezellige boel dus hier..ben benieuwd wat ik straks te horen krijg van ze Ach gut Ach gut

madelon31

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-07 19:13

nou ga ff van bokt af jullie horen nog wel hoe het gegaan is

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-07 19:29

madelon31 schreef:
hallo allen..nou bij ons ook een zielepiet want melis is vanmiddag ook tijdens de gym door haar enkel gegaan en nu zat er vanavond een hele bal op...ze is nu met frits naar de huisartsenpost om er ff naar te laten kijken...frits is ook want hij heeft zondag tijdens het zaalvoetbal een of andere sprong gemaakt en voor zijn gevoel voelde hij iets afscheuren en kan er nu ook niet op lopen...

gezellige boel dus hier..ben benieuwd wat ik straks te horen krijg van ze Ach gut Ach gut

volgens mij kan je beter paardrijden haha en jij stuurt ook weer geen pb terug he muts.Goedenavond trouwens of is het nu een slechte avond

Paradox_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-07 19:29

madelon31 schreef:

owjee dat had ik dus ook !!! sterkte Knipoog

madelon31

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-07 19:53

hoi anietje..nee het is geen slechte avond hoor...

Ben huishouden aan het doen bleeeehhhh donderdag weer een kijker voor mijn huis dus ik ben benieuwd....hoop dat deze het wel wil.

vorige mensen (waren 2 stellen) die zijn afgehaakt..het ene stel vond dat er teveel aangedaan moest worden en het andere stel vond het te luxe....nou schiet mij maar lek Verward Verward

madelon31

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-07 19:57

aniet ik heb geantwoord hoor hihi

madelon31

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-07 20:21

nou man en kind moeten foto's laten maken...dus die zijn voorlopig niet terug dus...ga zo maar de honden doen dat wordvast niet op prijs gesteld als ik het aan hun vraag hihi Haha! Tong uitsteken

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-07 20:28

Mad, wat een geweldig onderschrift heb je!!

Was ik nog ff vergeten.. Biz hoestte al een weekje ofzo, op stal, in het land en ook tijdens het rijden.. van de week zag John een onwijze snottebel hangen (gelukkig wel wittig), dus tijd voor Meursing (was tenslotte al ff niet meer geweest, moet mijn geld toch ergens aan uitgeven)
Meursing is vanmiddag geweest.
Biz heeft een koudje te pakken, niet heel ernstig, maar heeft wel medicijnen gekregen, slijmoplosser. Er zit toch wel wat slijm in luchtpijp en bij longen. Hij heeft ook een prikje hiervoor gehad
Volgende week moet het al veel verbeterd zijn, als hij dan nog hoest dan moet Julia weer terugkomen, dan krijgt hij nog een prikje.
Willen jullie het me laten weten als je Biz hoort/ziet hoesten?