Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
AnitaJoeri schreef:Nog 1 Keer
Hoe noemt een Amsterdammer een string???
EEN HOL-LEDER
Haha

maar hoe doe je dat ??
, wat er in het topic in je adresbalk staat 
het doet nu zo'n pijn!! dus kan helaas deze week niet helpen met de paardjes binne of buiten zetten maar het land mesten doet mijn mama vandaag
echt het spijt me !!

na een drukke ochtend. Fiets naar de fietsenmaker gebracht en moest erheen lopen want mijn achterband had een lek ventiel en antilekbanden doe je niet zomaar even zelf verwisselen, gelijk nog maar even een paar boodschapjes gedaan en toen naar stal. Paardjes buiten gezet vanmorgen zowel van de grote ruinengroep als de kleine, was ik toch bijna Amarat vergeten erbij te zetten. Ik sta zo samen met Piet te kijken naar de paarden en ik denk......hmmmm 5 paarden .......volgens mij klopt er iets niet
en waren het er zes......denk denk denk en Piet kwam ineens op het idee dat Amarat er nog bij moest......is dat stom dan.....gewoon vergeten......

Nou ja weet je t voor de volgende x
Scheerapparaten van Divoza heb ik geen goede ervaringen mee
(maar zal voor je duimen dat dit wel een goeie is) 
Citaat:Morgen is er een mix van wolken en zon en treedt er in het weerbeeld weinig verandering op. De temperatuur komt ergens tussen de 13 en 14 graden te liggen, de wind zit in de noordwesthoek en is niet al te krachtig.
Donderdag laat het hogedrukgebied ten westen van ons land het een beetje afweten waardoor er vanuit het noorden een storing gevaarlijk dicht bij kan komen. In de middag neemt de bewolking toe waaruit later met name in het noorden wat lichte regen verwacht kan worden. Op deze licht wisselvallige dag wordt het met ongeveer 15 graden niet al te koud. De westelijke wind neemt overdag toe tot vrij krachtig over land en krachtig aan zee, in het Waddengebied komt mogelijk een harde wind te waaien, 7 Bft.
Vrijdag begint de dag met vrij lage temperaturen en mogelijk vorst aan de grond. Ook overdag is een extra trui of dikke jas geen overbodige luxe want met gemiddeld 10 graden is het vrij fris buiten. De wind is naar het noorden gedraaid en in kracht afgenomen.
Daarna loopt de temperatuur weer op tot waarden ruim boven het langjaargemiddelde. De droogte houdt aan, pas in de tweede helft van volgende week lijken de regenkansen toe te gaan nemen.

madelon31 schreef:hallo allen..nou bij ons ook een zielepiet want melis is vanmiddag ook tijdens de gym door haar enkel gegaan en nu zat er vanavond een hele bal op...ze is nu met frits naar de huisartsenpost om er ff naar te laten kijken...frits is ook want hij heeft zondag tijdens het zaalvoetbal een of andere sprong gemaakt en voor zijn gevoel voelde hij iets afscheuren en kan er nu ook niet op lopen...
gezellige boel dus hier..ben benieuwd wat ik straks te horen krijg van ze![]()
madelon31 schreef:hallo allen..nou bij ons ook een zielepiet want melis is vanmiddag ook tijdens de gym door haar enkel gegaan en nu zat er vanavond een hele bal op...ze is nu met frits naar de huisartsenpost om er ff naar te laten kijken...frits is ook want hij heeft zondag tijdens het zaalvoetbal een of andere sprong gemaakt en voor zijn gevoel voelde hij iets afscheuren en kan er nu ook niet op lopen...
gezellige boel dus hier..ben benieuwd wat ik straks te horen krijg van ze![]()