Ezumii schreef:Sarah geloof ik, en Mandy was van degroep met de banaan en de sinaasappels![]()
![]()
Ik ben wel verbrand, ik heb een hele streep avn mn handschoenen zitten
Oh dan is het haar denk ik niet
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Ezumii schreef:Sarah geloof ik, en Mandy was van degroep met de banaan en de sinaasappels![]()
![]()
Ik ben wel verbrand, ik heb een hele streep avn mn handschoenen zitten
Heel lekker weer gehad en ik zat op Valentino, die het snelste was van alle paarden
Als leiding had ik Jo en dion en we hadden een superleuke groep dus het was egt top. Volgend jaar zeker weer!
mAnDyXX schreef:Ja dat klopt idd naath. je moet ook zo halster om dat is echt zo melig
)
ben net terug van jt en het was gewoon geweldig
met de trektocht zat ik op dunya, een super pony. ze kan echt onwijs hard, ik hield de voorste goed bij met haar
de cross deed ik op robijn, egt een grappige fjord. ze wiegerde wel zo ong. bij elke hindernis. maar sprong er uit eindelijk mooi overheen
verder was de sfeer gewoon geweldig. ik wil volgend jaar zeker weer!
_Anneke_ schreef:hehe daar ben ik weerben net terug van jt en het was gewoon geweldig
met de trektocht zat ik op dunya, een super pony. ze kan echt onwijs hard, ik hield de voorste goed bij met haar
de cross deed ik op robijn, egt een grappige fjord. ze wiegerde wel zo ong. bij elke hindernis. maar sprong er uit eindelijk mooi overheen
verder was de sfeer gewoon geweldig. ik wil volgend jaar zeker weer!
??
ik zat vlak achter kelt die eerste reed op het knalpad !

Nevony schreef:Een vriendin van mij gaat ook 26 augustus

naath schreef:Ik wou eerst ook nog een keer in de laatste week gaan aangezien er nog plek is, maar ik moet die maandag me rooster ophalen en woensdag is me eerste lesdag alweer ..
Amrah schreef:aahh jammer dat gaat dus niet lukken:(
Amrah schreef:Weet trouwens iemand of dommelsch leuk is?