Het slaaprooster is bekend
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Jij in de badkamer

haha gaat nergens over hoor, mochten jullie rare dingen denken...
Ben bang dat we daar niet zo veel meer aan kunnen doen
lydiakampman schreef:Kijk nou wat je doet Juul, je hebt iedereen weggejaagt... Niemand reageert nu meer![]()
En volgens mij wist iedereen al dat wij een beetje raar zijnBen bang dat we daar niet zo veel meer aan kunnen doen
![]()
Ik zal nu maar es gaan slapen...
word een beetje doodgegooid met jullie verhalen (waar ik niet egt over kan meeprate!) Vind het jammer, maar miss is er nog een ander onderwerp waar we het over kunnne hebben met zijn allen
En dan gaat het ook al niet eens meer over het onderwerp waar we mee begonnen zijn
maar dit is bijna nog het enige topic dat ik echt bij houd
Leuk met Leeuwarders kletsen
Jippie!! Ik heb m'n rijbewijs!!
Heerlijk he
Je wordt er alleen wel lui van hoor
Ik ga nu ook lekker met de auto als het regent ofzo
Hihi..
Maar nu moet je idd een week wachten op het pasje.. sheilarianne schreef:haha wat een onderwerpen hebben jullie weer! heel interressant!![]()
Vette lol, ik heb al veel te lang niet meer gereageerd op dit topic! best wel minder leuk dat dit niet meer gedaan word door mij! ik volg de gesprekken nu ook niet goed meer!word een beetje doodgegooid met jullie verhalen (waar ik niet egt over kan meeprate!) Vind het jammer, maar miss is er nog een ander onderwerp waar we het over kunnne hebben met zijn allen
![]()
;)

) Schitterend hoofdstel zeg! Staat hem erg netjes!
Ik denk dat ik bij de neusriem nog een gaatje bij maak, want ik moest 'm best aansnoer om 'm op het eerste gaatje te krijgen. Maar ik heb geen aansnoerneusriem om 'm aan te snoeren, hij zat er toevallig bij. Ik vond 'm namelijk iets te strak.