Dan ben ik allng geweest
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

spettertjuh schreef:Jeetje Tamara.......wat doe je dan zo vroeg uit je bedje als je vakantie hebt............Veel plezier met je nieuwe baby ratjes.....en ehhhh er lopen ook genoeg ratjes en muizen op stal hoor.
djinnie schreef:spettertjuh schreef:Jeetje Tamara.......wat doe je dan zo vroeg uit je bedje als je vakantie hebt............Veel plezier met je nieuwe baby ratjes.....en ehhhh er lopen ook genoeg ratjes en muizen op stal hoor.
Ik moest vanochtend met twee van mijn gekko's naar de dierenarts... Eentje heeft eitjes (onbevrucht) en moet ik nog drie weken even aankijken, de ander heeft medicijnen. Die heeft een soort van wormen, zeg maar en is super zielig... Nogal mager en zo. Dus die gaan we de komende tien dagen medicijnen geven. Hopenlijk knapt hij op...![]()
De ratjes zijn super! Ze zijn lekker hun nieuwe huisje aan het verkennen... Enne, zijn die ratjes op stal ook wel zo lief en niet bijterig? Ik heb namelijk zo mijn twijfels.![]()
Zondagochtend gaat Moonlight kaalgeschoren worden. Enige aanmoediging en support is gewenst. Ben nu al zenuwachtig...
AnitaJoeri schreef:ik zat ook al om half 7 op de brommer hoor xeen,hihi.En ook om 16.00 uur thuis.Straks naar stal om Joepi te doen en morgen weer om 6 uur op.Dan vrijdag weer de nachtdienst in voor 3 nachten,dus school is zo slecht nog niet.Die xenia.
Nu ff eten maken en dan straks lekker naar stal .
Trouwens Shir je hoef je toch niet zo druk te maken,voor een onderlinge.Ben je mal.Jammer dat ik in nachtdienst zit anders was ik komen kijken .

Xeen schreef:Jekan het aan fammie vragen ?