stal Verboon in Schipluiden

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

chanjelte

Re: stal Verboon in Schipluiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-09 15:15

Dank je Mo, ja dat is zo raar! Nee nog drie wedstrijden heb ik nog op de planning staan. Hoe is het met Luke? gedraagt die zich een beetje of heb je gister niet met hem gereden?

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-09 15:27

Alledrie bij het Einde, of niet?

Ik heb zaterdag met luke buiten gereden samen met Maris en Ziezo. Het ging eigelijk best goed. Hij is toen alleen één keer volledig door zijn achterhand gevallen (allemaal groen op zijn achterbeen). Gisteren heb ik hem losgehad en hij lag telkens heel gek met een van zijn achterbenen. Ga vandaag dus maar weer eens proberen. Wel in de buitenbak, want hij is echt te druk met buitenrijden.

Ik ga vrijdag weer terug naar Bodegraven en dan leg ik het neer bij hen. Kijken wat zij ervan zeggen. Misschien is het wel iets beklemmends in die wervels (die te dicht op elkaar zitten)... Ik ben dus nog steeds niet positief :n

CharlyBrown

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-09 15:47

@ Chantal - op zich jammer als je zelf geen spetterend gevoel bij de proefjes had... maar de puntjes zijn wel weer heel leuk. gefeliciteerd!!

@ mo - wat jammer dat je er nog geen goed gevoel over hebt... wel slim om het weer bij Bodegraven neer te leggen... ben benieuwd wat ze ervan zeggen... sterkte alvast!

@ sharon - aaawww.... hij is zo leuk!!!

pfhoe.. ik heb gister de auto weer in moeten leveren bij mijn ouders (ze waren 3,5 maand op vakantie) dus dat wordt weer fietsen naar stal.. maar als je straks een heeeeel slank iemand ziet lopen op stal... dan ben ik dat! :) dat dan weer wel...

vandaag ga ik beginnen met opbouwen met stappen.. kan ik weer eens op mijn paard zitten i.p.v. ernaast wandelen. Wel zo leuk voor de verandering.

Zippo_M

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-09 20:36

CharlyBrown schreef:
vandaag ga ik beginnen met opbouwen met stappen.. kan ik weer eens op mijn paard zitten i.p.v. ernaast wandelen. Wel zo leuk voor de verandering.

ach ja je zou toch echt bijna denken dat we die paarden hebben om dernaast te lopen he :P

Zippo_M

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-09 20:37

@ mo - nou hopen dat je vrijdag dan weer een stapje verder komt ;)

chanjelte

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-09 10:23

En? Hoe is het gegaan met het rijden Mo?

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-09 11:15

@ Chantal: Ik heb besloten er niet meer op te stappen tot ik weer bij Bodegraven ben geweest. Ik heb er op deze manier geen lol in. Mijn paard is lichamelijk niet ok (waarom zakt hij anders door zijn achterhand?). Ik leg vrijdag aan de DA voor dat hij continue door zijn achterhand zakt en het eigelijk erger is geworden. Zoals hier al is gezegd (volgens mij door Louise) is het een beetje apart dat hij nog alleen in de schouder niet goed is maar wel door zijn achterhand heen zakt.

De kat die ik wilde uit het asiel heeft al een baasje. Heb gisteravond deze gevonden, echt te lief. Heb net het contactformulier ingevuld, ben benieuwd wat eruit komt!

Fransien: http://www.asielenrijnmond.dierenbesche ... en/kat/619

Sharon_Jims

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-09 11:21

Jeetje Mo dat is flink k.t! Begin alvas hard voor je te duimen voor vrijdag!

Fammiie_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-09 11:24

Sterkte Mo :(:)
Wat een leuke kat trouwens :)

Als me moeder vanmiddag nog tijd hebt ga ik weer even langs bij Verboon, zoiezo moeten er dingen nog afgetekend worden..
Maar 't is ook voor mijn eigen idee dat ik het fijner vindt om nog even langs te gaan

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-09 11:24

Wat vind je van fransien? :D

Fammiie_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-09 11:26

Ik vind dr een erg mooi koppie hebben als je dr zo ziet op een foto :D

Sharon_Jims

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-09 11:29

Wat een poepie Marjolein! Maar waarom neem je geen kitten?

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-09 11:35

Ik ben veelste bang dat ik hem / haar niet zindelijk krijg en ze de krabpaal niet begrijpt en daarom in mijn gordijnen gaan hangen...

Ik vind dit een veilige eerlijke optie, ik weet wat ik in huis haal. Met kittens neem je er meestal twee, maar dat vind ik ook weer te... Ik zoek een kat die gewend is aan binnen / balkon en eentje die liever niet bij andere katten is. De ideale combi voor mij.

Chris vind het ook helemaal leuk. Hij is dan wel geen huisdieren gewend, maar ik mag ook bij hem een kattenbak en krabpaal neerzetten :D

Sharon_Jims

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-09 11:38

Echt?? Gaaf hoor! Huisje, boompje en nu een beestje! ;-)

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-09 11:42

Je bedoelt twee huisjes, veel boompjes en één beestje :=

Sharon_Jims

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-09 11:45

Hahahhaahha jaaaaa daar doelde ik op!

En voor je het weet... *\o/*

chanjelte

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-09 11:46

Wat een schatje Mo!
Jeetje balen joh!, nou maar weer even afwachten wat de DA gaat zeggen.

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-09 13:59

Ik belde net het asiel, ze is vorige week al geplaatst :( Waarom houden ze hun site dan niet bij... Ga de sites maar goed in de gaten houden

Sharon_Jims

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-09 14:02

mo_van_dijk schreef:
Ik belde net het asiel, ze is vorige week al geplaatst :( Waarom houden ze hun site dan niet bij... Ga de sites maar goed in de gaten houden

Ahhh neee!! Balen!
Vraag anders straks aan Maris dat telefoon nummer van die vrouw waar ze Muis vandaan heeft!

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-09 14:04

Oh, dat is een goeie.... Maar muis is wel een probleemgeval, hè? Maar misschien hebben ze ook iets in de geest van wat ik zoek!

Sharon_Jims

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-09 14:05

Probleem geval? Nee toch? Hij is hardstikke lief! Ik kom straks weer even knuffelen en jimy een appel brengen!

chanjelte

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-09 14:38

mo: ik heb voor mijn oma een hele leuke kat gevonden via marktplaats. Haar kat was overleden en ze wilde geen kitten omdat ze net als jij bang was voor haar meubelen enzo. Op marktplaats worden katten aangeboden die door omstandigheden weg moeten, er staan nu ook een paar leuke op bij jouw in de omgeving. Je moet er wel thuis gaan kijken, of het er schoon uitziet dan zit het meestal met de kat ook wel goed. Wij hebben er een uit Zoetermeer gehaald op deze manier en mijn oma is er heel blij mee, het is een schat van een beest en moest weg wegens allergie van kind!
Er staat een poesje van 1 1/2 jaar in Leiden (Pieternel) klinkt heel lief.

Sterkte met zoeken

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-09 14:55

Ga zo even kijken.

Muis is in zoverre een probleemgeval dat hij niet zindelijk is! Heb maris gesmst en er zit nog een zwart witte, maar die is een beetje eigenaardig volgens Maris :?

Sharon_Jims

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-09 15:08

Niet zindelijk? Toe hij twee weken in de zadelkamer gezeten heeft heeft ie alles netjes op de bak gedaan!

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-09 15:09

Die mevrouw kon hem niet plaatsen omdat hij niet zindelijk was. Daarom heeft Maris hem genomen. Dat vertelde Maris...