Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
tisje schreef:@ joyce: je les zag er inderdaad goed uit! ze liep echt lekker ontspannen!
nicky had jonas geruild omdat ze het idee had dat ze vast zat met hem. ze zat denk in een dipje... dus ging de vorige eigenaresse (ook een goede kennis) hem voor haar rijden. en dan mocht ze tijdelijk die andere van haar.
Mick_G schreef:Joyce, zou jij een keer foto's kunnen maken van Whisper en mij op een maandag vanaf half 6? Want dan heb ik les en dan loopt hij meestal wel goed
LaFunkyJazz schreef:Mick_G schreef:Joyce, zou jij een keer foto's kunnen maken van Whisper en mij op een maandag vanaf half 6? Want dan heb ik les en dan loopt hij meestal wel goed
Aankomende maandag ok? dan ben ik er toch![]()
en btw, hier ff kijken, en dan die schimmel Tenessee, ik hou niet van schimmels meer, maar voor 2000
![]()
viewtopic.php?f=69&t=647842
Mick_G schreef:
Hij heeft wel erg korte benen
Mick_G schreef:http://www.rtl.nl/programma/horseandco/
Ik denk dat ik me hiervoor ga inschrijven tegen de tijd dat ik een paard mag
Aankomende maandag is goed, bedankt!!
Mick_G schreef:Nee zo heet hij officieel (en de Z is van het Zangersheide stamboek), zijn roepnaam is snotter omdat er altijd allemaal snot uit zn neus loopt
nikje schreef:mensen ik ben mijn schoon familie uit getrapt is dat niet grappig
mama drieman vind mij niet aardig whahahah de TRUT!!! gelukkig vind jus mij nog wel lief ahahah