bij mij vallen de tijden idd ook wel mee.. zaterdag ong half 12.. zondag half 1 en dinsdag half 7 dus.. Ik heb er vandaag ook weer 2 gereden (olly in een lekkere plensregen, maja echte bikkel he )
Gelukkig maar dat jullie fijne starttijden hebben. Hebben we zaterdag weer wat te kijken voor en na onze les. Joyce je hebt wel geluk dat Olly gewoon doorloopt in de regen, ik ken een exemplaar die zijn kont in de regen zet en met geen pas vooruit gaat .
En zo te zien wordt het weer ook mooi dit weekend. Lekker droog en zo'n 23 graden. Wat wil een mens nog meer.... Kunnen wij lekker vanaf het terras genieten van jullie rijkunsten en natuurlijk de concurrentie goed in de smiezen houden ( al onze hoop is weer gevestigd op de fazant...als die ondertussen nog niet is omgelegd )
Ach ja dat is dan met losrijden (ben ik blij dat Olly der nie naar omkijkt)
Vandaag privé les gehad. Ging zwaar bagger (voor mijn gevoel) Dan zegt H. hier heb je weer een fijn stukje, maar dan issie dus helemaal niet fijn, maar voor t oog weer wel.. Pff lastig paard hoor
Ja, die fazant is altijd spannend, germus vindt hem nog steeds eng ( en dat naar 4 jaar ). Verder heb ik gisteren ook weer lekker gereden, ging wel goed. Vanavond is het weer springles .
En allemaal nog lekker aan het dooroefenen tot zaterdag? Voor en na mijn les zit ik zeker te kijken, altijd erg leuk om te zien. Geloof alleen dat er wel veel precies tijdens onze les moeten starten, wel jammer want dan kunnen we niet kijken.
Vandaag liep olympus weer als een treintje.. pff paarden he.. Met privé-les laat ie me stikken en de dag erna loopt ie wel superfijn (das altijd zo) Nu maar kijken wat ie morgen zaterdag zondag maandag dinsdag weer van plan is
Helaas kunnen paarden niet ingeprogrammeerd worden. Maar ja dat zou het ook wel weer saai maken dan. Mocht ik tijd hebben en geen paard op hoeven zadelen dan ga ik zeker even kijken, maar het is tot nu toe maar de vraag op welk paard ik zal zitten.
Dat is inderdaad leuk nieuws. Maar Joyce, ligt er ook aan of we morgen weer een kleine tuinkabouter hebben om op te letten. Vrees namelijk dat dressuur niet zo interessant is als springen voor hem.
Je hebt bij de Expo zo'n fotolijstje met daarbij gips. Op dat gips kun je dan het handje of voetje van de baby doen en in het fotolijstje dan een foto van de baby.
Zo vandaag weer een lekker dagje manege gehad. Vanmorgen eerst even de les gekeken en bij de wedstrijd gekeken en toen zelf gereden. Ik moest op Raffinee, dus kon weer mijn sentiment ophalen. Hij heeft wel een lekker karakter en een gas ook, maar geen rem. Op zich wel redelijk lekker gereden, maar je loopt echt tegen heel veel dingen op. Maar wel leuk en leerzaam om zo tussendoor een keer op een ander paard te zitten.
's Middags weer naar de wedstrijd gekeken en toen was het alweer tijd om naar huis te gaan. Het was wel weer een gedoe met dat meisje en haar paard, maar het zat in ieder geval erg hoog.
En hoe is het gegaan bij iedereen die meegedaan heeft?
Vandaag weer een leuke dag gehad.Eerst versace bijgebracht dat je ook normaal stil kunt staan als je wordt opgezadeld , en daarna even met liek meegelopen die pleasure op het harde moest laten stappen. Daarna de les van 10-11 gekeken en daarna bij de dressuur gekeken aangezien we niet hoefden te zadelen. Paco ging weer heerlijk vandaag, hij heeft wat tijd nodig om los te komen, maar daarna gaat hij ook echt als een trein. Af en toe is het nog nodig om hem te helpen herrinneren dat het basistempo bij mij nu eenmaal hoger ligt dan in de meeste andere lessen maar dit doet hij dan ook braaf. We hebben weer vol goede moed meegedaan aan de keertwendingen om de voorhand, wij doen toch altijd mee voor spek en bonen . En ook op de schouderbinnenwaarts hebben wij flink ons best gedaan. Hoewel we er daarvan ook geen enkele uit hebben kunnen persen (echt niet mijn sterkste punt ) was het toch wel leuk om weer eens te proberen.
Op het laatst had meneer nog genoeg energie over om tijdens het halsstrekken nog even lekker aan te gassen , ach als hij door wil lopen hou ik m niet tegen. Die ene keer dat ie daar opeens zin in heeft .
Na de les nog veel combinaties los zien rijden, er zat af en toe echt een eyecatcher tussen . Helaas werdt de sfeer een klein beetje verpest door mensen die oneenigheden op een manier op willen lossen die niets met sportiviteit en begrip voor elkaar te maken heeft.
Update van dit weekend: zaterdag een topdag 178 en 181 punten ( 1 winst erbij ) en ook had ik de 2e prijs te pakken. Leuke prijzen , strik, sokken, proevenboekje, borstel en natuurlijk iets lekkers voor germus. Zondag had ik ook zalig gereden resultaat 1ste proef 167 ( ?) en tweede proef helaas 1 punt te kort namelijk 179. Maar ik ben tevreden met dit weekend, volgende keer misschien net die winstpunten wel. Dinsdagavond gaan we het gewoon weer lekker proberen.