) Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
)
. 
)
). Verder heb ik gisteren ook weer lekker gereden, ging wel goed. Vanavond is het weer springles
.
Maar ja dat zou het ook wel weer saai maken dan. Mocht ik tijd hebben en geen paard op hoeven zadelen dan ga ik zeker even kijken, maar het is tot nu toe maar de vraag op welk paard ik zal zitten.
:O
Joyceee86 schreef:BTW ik kreeg vannacht een berichtje.. S (van veron) is bevallen van een dochter : Chanelle ze weegt 6 pond en is 52 centimeter lang..

, en daarna even met liek meegelopen die pleasure op het harde moest laten stappen. Daarna de les van 10-11 gekeken en daarna bij de dressuur gekeken aangezien we niet hoefden te zadelen. Paco ging weer heerlijk vandaag, hij heeft wat tijd nodig om los te komen, maar daarna gaat hij ook echt als een trein. Af en toe is het nog nodig om hem te helpen herrinneren dat het basistempo bij mij nu eenmaal hoger ligt dan in de meeste andere lessen
maar dit doet hij dan ook braaf.
. En ook op de schouderbinnenwaarts hebben wij flink ons best gedaan. Hoewel we er daarvan ook geen enkele uit hebben kunnen persen (echt niet mijn sterkste punt
) was het toch wel leuk om weer eens te proberen.
, ach als hij door wil lopen hou ik m niet tegen. Die ene keer dat ie daar opeens zin in heeft
.
. Helaas werdt de sfeer een klein beetje verpest door mensen die oneenigheden op een manier op willen lossen die niets met sportiviteit en begrip voor elkaar te maken heeft.
maar heb nog 4 wedstrijden B staan die ik mooi uit ga rijden..