wie rijd er op manege nieuw hagen nauwe

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Shetjjee__x

Re: wie rijd er op manege nieuw hagen nauwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-07 18:52

Jacqueline had als ik het goed heb 164 punten. ging snel ff kijken toen de jury naast me de punten opschreef Tong uitsteken
en 180 punten is een punt. alleen dat hadden maar een paar mensen!
Trouwens stoere hoofdstel en dekje had je!

gr. Tessa

jacqii

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-07 19:11

en in de andere 172!! jaa het waren heeeeele strenge jury's dr had ook niemand winst!! :S maar ja!

Mandy_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-07 19:17

jah idd jammer dat je geen wp hebt gehaald maar volgende keer weer beter!

LieZ_Horses

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-07 19:34

Jammer dat jullie geen wintstpunten hadden. Volgende keer beter!

Uthrick

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-07 19:45

Ik had het al een keer in dit topci gevraag maar ik denk dat er overheen gelezen is dus vandaar nogmaals:

Wat is de pensionprijs voor een Arabier van 1,58 die 2 keer per dag 1 KG brok en 1 KG musli moet krijgen? Moet ja, want anders valt hij heel erg af.

Shetjjee__x

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-07 19:48

ik werd op een gegeven moment ook een beetje moe van schrijven.. bijna bij iedereen moest ik zowat op elke nummer wat neer schrijven!

maarjaa.. ik hoorde toen strax na een prijsuitreiking ook iemand zeggen: geen winstpunt, en dan nog wat van daar baal ik van ofzo weet niet precies en toen zei die vader ook nog iets..

gr. Tessa

Mandy_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-07 19:59

Haha dat kan ook een keer voorkomen gewoon een strenge jury

diiLauraa

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-07 20:14

Uthrick schreef:
Ik had het al een keer in dit topci gevraag maar ik denk dat er overheen gelezen is dus vandaar nogmaals:

Wat is de pensionprijs voor een Arabier van 1,58 die 2 keer per dag 1 KG brok en 1 KG musli moet krijgen? Moet ja, want anders valt hij heel erg af.
uhm geen idee. Weet niet hoe duur alles nu is ivm de gestegen prijzen van het stro. misschien Annemiek of Aanne?

over Arabieren gesproken, een meisje uit mijn oude klas van 2 jaar terug (uit de 1e dus Schijnheilig ) vroeg aan mij of ik ene Calli kende. Uhm sorry, ken ik een Calli..?? Uiteindelijk blijkt ze Callista te bedoelen. Die heeft vroeger bij haar gestaan blijkbaar Knipoog echt grappig. ik vraag morgen nog wel even verder over haar ovet toen ze nog bij haar op stal stond. Vind ik wel leuk om te weten!

Uthrick

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-07 20:17

De hagenauwers onder jullie kennen Symphonie zeer waarschijnlijk ook nog wel. Dat is de moeder van mijn Arabiertje die hoogstwaarschijnlijk dus bij jullie in pension komt.

In mijn profiel vind je foto's van hem, de oude eigenaar van Symph, vind hem steeds meer op zijn moeder gaan lijken!
Laatst bijgewerkt door Uthrick op 07-10-07 20:21, in het totaal 1 keer bewerkt

diiLauraa

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-07 20:20

ja die ken ik nog wel, waarschijnlijk de rest ook wel ja Knipoog nooit op gereden trouwens...

Shetjjee__x

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-07 20:20

ik ken hem nog wel ja. heb er jammer genoeg nooit op gereden Verdrietig maar vond hem wel heel erg mooi!

er was toch ook een Beauty 2 op de manege die ook werd ingeslapen ofzo. Hij heette ook Beauty maar we noemden hem altijd Beauty 2 omdat andere Beauty de normale was..

en had iemand nog foto's van Belle

gr. Tessa

Mandy_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-07 20:23

idd ik ken haar ook nog wel ik heb er zelfs nog op gereden leuk paardje altijd geweest!@!

_Roosmarijn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-07 20:27

Ik heb op Symphony me eerste wedstrijd gereden! Lachen Je paardje heeft idd heel wat weg van Sym!

Mandy_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-07 20:47

ik heb net ook FF gekeken op je profiel maar zijn nek lijkt heel veel op die van Sym

jacqii

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-07 20:50

Wat leuk zeg vroeger was ik heelemaal weg van symphony heb er veel op gereden!! was echt een lief beestjee!! uhm en de prijzen ong: 300 volgens mij nu meer omdat het duurder is geworden maar je kan ook dingen bespreken zoals geen binnenbak ofso en dan kan je voor goedkoper stallen!!

Mandy_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-07 21:02

haha jij en sympony? wat een leuke combie!

Karin_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-07 21:05

Symphony was erg leuk. heb er ook wel wat uurtjes op gereden, schat van een beest Lachen

Uthrick

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-07 00:13

Het volle zusje van Symp staat bij mijn nichtje op stal en wordt door haar in de M1 uitgebracht. Uthrick, de andere zoon van Symp ( de grote broer van mijn paardje) Loopt in de M2 en maakt begin december zijn Z debuut! en ik start dus met haar jongste zoon in de L2 met winst. Sympje mag en zou dus trots zijn op haar zusje en kinders. Lovers

Mandy_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-07 07:39

idd der kinders en zusje doen het goed bij de dressuur

_Anneke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-07 08:41

_Roosmarijn_ schreef:
@ Anneke: Bij welke club korbal je? Jaja ik heb het vroeger ook 5 lang jaar gedaan! Was altijd super gezellig!

Jammer dat Ingrid niet kan starten maar met hechtingen gaat dat natuurlijk lastig.

Ik heb vandaag eerst een uur gedressuurd en toen nog 2 uur naar het bos geweest! En daarna moest ik ook nog werken. Maar het rijden was heerlijk. (het waren 2 verschillende paarden trouwens, jullie moeten niet denken dat ik eerst volop ga dressuren en daarna nog een lange bosrit ben gaan maken Knipoog )haha

ANtilopen natuurlijK!!!!!!!! antilopen is de best Knipoog daar heb jij 5 jaar gekorfbald he?? volgens mij had je het al wel eens gevraagd!,.

oaahhww., die lieve symp. was egt een leuk paardje,. heb er niet vaak op gereden maar vond dr wel heel leuk.

SannevdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-07 09:20

@ Uthrick:
Als je van alles gebruik wilt maken, dus opstrooien, binnenbak etc.
Dan kost dat voor een paard €332,50, dit komt omdat de stro prijzen zo zijn gestegen.
Mocht je de binnenbak eraf willen, scheelt dat €40,- en zelf opstrooien/mesten €20,-
Voor muesli moet je zelf zorgen.

Mandy_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-07 09:41

ANtilopen natuurlijK!!!!!!!! antilopen is de best Knipoog daar heb jij 5 jaar gekorfbald he?? volgens mij had je het al wel eens gevraagd!,.

oaahhww., die lieve symp. was egt een leuk paardje,. heb er niet vaak op gereden maar vond dr wel heel leuk.[/quote]

Haha Antilopen dat klinkt erg grappig!

AnnemiekvM

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-07 09:54

Bij de vorige baas van Callista heette ze inderdaad Calli. Door mij is Callista op de manege gekomen!!!

Uthrick

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-07 14:49

sannuhh schreef:
@ Uthrick:
Als je van alles gebruik wilt maken, dus opstrooien, binnenbak etc.
Dan kost dat voor een paard €332,50, dit komt omdat de stro prijzen zo zijn gestegen.
Mocht je de binnenbak eraf willen, scheelt dat €40,- en zelf opstrooien/mesten €20,-
Voor muesli moet je zelf zorgen.

Ah, en wat als ik hem niet op stro wil maar op zaagsel en eigenlijk het liefste op vlas? Ja ik ben lastig, ik weet het maar daar doet hij het goed op en een stro stal vreet hij leeg... hoe dik je hem ook opstrooit! Vork

SannevdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-07 14:54

Vlas hebben we niet.
Zaagsel wel, hoeveel het dan is weet ik niet, maar denk dat je een beetje aan het zelfde bedrag moet blijven denken.
Als het wilt weten precies, moet je even naar Ingrid bellen.
Nummers staan op http://www.hagenauwe.nl