en 180 punten is een punt. alleen dat hadden maar een paar mensen!
Trouwens stoere hoofdstel en dekje had je!
gr. Tessa
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Uthrick schreef:uhm geen idee. Weet niet hoe duur alles nu is ivm de gestegen prijzen van het stro. misschien Annemiek of Aanne?Ik had het al een keer in dit topci gevraag maar ik denk dat er overheen gelezen is dus vandaar nogmaals:
Wat is de pensionprijs voor een Arabier van 1,58 die 2 keer per dag 1 KG brok en 1 KG musli moet krijgen? Moet ja, want anders valt hij heel erg af.
) vroeg aan mij of ik ene Calli kende. Uhm sorry, ken ik een Calli..?? Uiteindelijk blijkt ze Callista te bedoelen. Die heeft vroeger bij haar gestaan blijkbaar
echt grappig. ik vraag morgen nog wel even verder over haar ovet toen ze nog bij haar op stal stond. Vind ik wel leuk om te weten! 
nooit op gereden trouwens...
maar vond hem wel heel erg mooi!
Je paardje heeft idd heel wat weg van Sym! 
_Roosmarijn_ schreef:@ Anneke: Bij welke club korbal je? Jaja ik heb het vroeger ook 5 lang jaar gedaan! Was altijd super gezellig!
Jammer dat Ingrid niet kan starten maar met hechtingen gaat dat natuurlijk lastig.
Ik heb vandaag eerst een uur gedressuurd en toen nog 2 uur naar het bos geweest! En daarna moest ik ook nog werken. Maar het rijden was heerlijk. (het waren 2 verschillende paarden trouwens, jullie moeten niet denken dat ik eerst volop ga dressuren en daarna nog een lange bosrit ben gaan maken)haha
daar heb jij 5 jaar gekorfbald he?? volgens mij had je het al wel eens gevraagd!,.
daar heb jij 5 jaar gekorfbald he?? volgens mij had je het al wel eens gevraagd!,.sannuhh schreef:@ Uthrick:
Als je van alles gebruik wilt maken, dus opstrooien, binnenbak etc.
Dan kost dat voor een paard €332,50, dit komt omdat de stro prijzen zo zijn gestegen.
Mocht je de binnenbak eraf willen, scheelt dat €40,- en zelf opstrooien/mesten €20,-
Voor muesli moet je zelf zorgen.