O nee Fen, ik wilde op Grimeur na de wedstrijd Of Fox lijkt me ook wel weer eens heel leuk... Zullen we gaan springen morgen? Dan zit ik denk wel op Koosje
Bowie heeft al genoeg fans (jij bijvoorbeeld ), maar Sas. Vind eigenlijk ook wel dat jij weer eens op Bowie moet... Dat heb ik al heel lang niet gezien.
Nou ik heb dit jaar al best vaak op Bowie gereden hoor Buiten nog toen hij niet vooruit te branden was... hoe hou je dat tempo normaal wen? Binnen is hij wel leuk alleen galoppeert hij beroerd
En nog maar een bericht dan Heb net op jouw favoriet gereden wen. (Zoals voorspelt, ik rijd namelijk na de wedstrijd altijd op Bowie ) Hij was echt superbraaf, alsof het het liefste paard(je) van stal is. In het begin reageerde hij alleen niet op mijn been, maar na een paar tikken (meppen ) ging meneer best goed reageren. In elk geval was ik er tevreden mee Alleen waarom is een klein tikje bij bowie toch nooit voldoende? Aan het einde van de les nog even een stap-caroussel gedaan
En Fenna zat op Kanjerke Ik vond dat het best lekker ging, loop ik na de les naar Iris: 'Fen, je was af en toe wel heel sloom hoor!' dank u ier (jaah, dat zit me dwars sas ) In elk geval, als jij vind dat bij Bowie een klein tikje niet voldoende is... bij Kanjer waren heel veel tikken niet voldoende blijkbaar alhoewel ik er bij blijf dat ie braaf was
Tja, Bij Bowie met je in het begin beetje duidelijk zijn. Met de wedstrijd was hij zo gevoelig voor de hulpen, wist niet wat me overkwam. En buiten gewoon consequent zijn, steeds aan blijven sluiten en niet reagere op been is een goede mep op zijn kontje.
Ik geloof dat ik hem overal wel gemept heb (arm dier ) Wijken was wel een probleem, het ding deed niet veel, dus ik wilde hem een tik geven waardoor ik mijn teugel los moest laten, waardoor ik hem weer niet kon opvangen en het resultaat van de reactie verprutst was (paardrijden klinkt wel heel ingewikkeld zo )
Maar Fen, bij Kanjer is het toch al goed als hij normaal loopt, hij hoeft echt de bak niet door te scheuren. Wel grappig om te zien hoe hij op aad reageert hè
ja, op een gegeven moment lag ik er helemaal dubbel om. Gaan we wijken, zakt kanjer doordat we wijken naar heel sloom. Komen we langs aad, die druk zit te gebaren (met zweep in de hand) dat je je buitenbeen er meer bij moet houden en dat soort dingen schiet kanjer gelijk in een pittige draf... Ook aan het begin kwam die aanzetten dat ik mijn zweep moest wisselen. Gezien ik aan de hele lange teugel zat te stapen kon ik niet terug nemen. Voor ik het wist stond Kanjer te springen... Gaaf paard
Ik ben aangenomen, ik ben aangenomen, ik ben aangenomen, ik ben aangenomen, ik ben aangenomen ik ben aangenomen, ik ben aangenomen, ik ben....... En ik mag maandag al beginnen!!!!!