Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Het lukt me maar niet om hem over te halen om een katje te nemen. Misschien na het zien van deze foto's
Tja en hoe vertel je t je moeder... :Uhm mam? Ken je dat gevoel? Je wordt gegrepen door iemands blik en je bent opslag verliefd? Nou dat hadden wij bij dit katje, die konden we egt niet laten zitten.. dus nu hebben we er uhm 3
Leuk hè! *en dan snel wat foto's onder der neus stoppen 

is tog leuk, zo'n klein pluizebolletje erbij?
! Ik denk alleen dat mn ouders dat niet zo leuk vinden! 

heb vanmiddag al enorme lol gehad met de CD's
(van Marieke en Thirz heb ik o.a. 3! CD's gekregen met in totaal 60 liedjes & een hele map met ALLE teksten erbij.. of k die maar even ga leren
)
)

)
en super veel lol gehad! *Volgende week gaan we net zo veel lol maken, alleen dan zonder De Opdracht!!
Gratis drank mag trouwens best hoor!
(heb weer vanalles gemist blijkbaar....)
(kon je nog zonder hulptroepen thuiskomen Cis??)

*ook egt mijn gezicht op die foto met De Opdracht! Hoezo geschrokken.. En ik was nog wel zo blij dat we niet hoefden te gaan grabbelen in de nationaal, hebben we dit! Maargoed we hebben t overleefd hè Bianz
*snapt nu ook waarom ik niet naar de gemaakt foto's mocht kijken op Paardoes
Citaat:Deze opdracht is mede mogelijk gemaakt door:
Vond al dat jullie errug vrolijk waren toen we naar huis fietsten. Zeg wist Hannah hier trouwens ook van? *dat zou kunnen verklaren waarom ze zo enthousiast riep "Veel plezier vanaaf!" Dat was gwoon leedvermaak 
Heel moooi! (talentje voor dat nieuwe Nederlandse topmodel programma?)
Haha gelukkig de rest van Nationaal ook, dus had iig geen moeite met door de drukte lopen!
) En heb je aan dat nieuwe toffe type gevraagd of hij een schapenhoedster nodig had? Voor de mensen die in hem het nieuwe Idols talent zien, dat kan kloppen. Op mijn advies gaat hij volgend jaar meedoen 
Nou Cis, heb je Klaas eindelijk ook een keertje gemeet in t eggie! Klopte het een beetje met onze Tuinman verhalen (wel jammer dat hij zn tuinbroek daarna niet meer aangehad heeft hè, was wel grappig met die elastieken *pang* )
Heb er zin in!
!
haha!