Stal Midden Delfland roddels :D :P

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

verania

Re: Stal Midden Delfland roddels :D :P

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-05 08:52

en wat zie ik ( had niet naar buiten gekeken) het regent BAH

elady

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-05 09:22

Idd...ik wilde met Lady lekker een buitenritje maken rond half 10. Hoorde het al rommelen. Heb er flink de balen van, moet nog veel doen vandaag. Ga zo wel gewoon naar d'r toe, ze moet toch bewegen. Op deze momenten wil ik echt een binnenbak of alleen overdekt ofzo

verania

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-05 09:48

hoi,

Ja he maar ik kijk net naar buiten en wat zie ik een zonnetje en het is droog dus al je opschiet kan je nog effe

verania

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-05 13:33

Nou,

Het is wel lekker druk zeg vandaag hier.
maar goed allemaal aan het werk denk ik.
zo ik krijg wat slaag van mijn zoontje dus ga de computer maar uitzetten, ik heb een snoepje beloofd vandaar die slaag die ik krijg.

doei doei

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-05 17:57

Zozo, die is vroeg met vrouwen slaan.....

Twinklebel

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-05 19:17

Het was inderdaad lekker weer vanochtend om tien uur. Drie keer raden wie er net te paard zat. Ik had geen droge draad meer aan mijn lijf, kon zelfs mijn ondergoed uitwringen (en maar gewoon door blijven rijden, want als ik er eenmaal op zit stap ik niet meer af voor regen).

elady

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-05 21:17

Zien jullie mijn onderschrift Haha!
Lady heeft haar eigen topic Clown

Twinklebel

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-05 21:21

Op de Hooipolder is er vannacht weer een veulentje geboren. Dit keer van een KWPN-merrie, vader is Turbo Magic. Het veulentje is zwart nu, pappa is donkerbruin/zwart en mamma is schimmel. Wat zal het veulentje gaan doen?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-05 22:33

wie is de mama fieke?

jongens, ik heb nog een leuke (vervelende voor mij) roddel, dus ik moet nu marieke maar eens gaan pben om raad Haha!

Ireen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-05 23:04

nou, ik vind het maar eng hoor anique!
haha dat gezicht van jou toen er een man op stal foto's stond te maken *LOL* (wat achteraf gewoon Jur was Knipoog )

xMarieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-05 06:10

owjee waarom ga je mij pben anique?

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-05 07:44

Anique heeft last van een soort van Ed, in ongeveer dezelfde leeftijdscatagorie Haha! Ach gut

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-05 08:32

Wanneer gaan we de springmiddag inplannen??
Ik heb eigenlijk wel zin om dat binnenkort te gaan doen!! Lachen

Twinklebel

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-05 09:12

Anique_Vaandrig schreef:
wie is de mama fieke?

jongens, ik heb nog een leuke (vervelende voor mij) roddel, dus ik moet nu marieke maar eens gaan pben om raad Haha!

Rimini van Saskia is de mamma.
Binar schreef:
Wanneer gaan we de springmiddag inplannen??
Ik heb eigenlijk wel zin om dat binnenkort te gaan doen!!

Ikke ook, mag van Mirjam met Yus mee doen. Laat maar horen wanneer, dan graaf ik mijn cap weer op.

verania

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-05 09:52

hoi,
leuk zeg springen duurt voor mij nog effe
nemen jullie dan les of gaan jullie zelf aan de gang
als je les wil weet ik nog wel iemand die dat heel leuk doet.

gr en werk ze allemaal (ik ook zo)

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-05 10:59

Ja, dat moeten we zeker even plannen, springles! Maar mijn lieve Warenko is nog niet goed op zijn voorbeen.....Hij beweegt wel wat beter,maar het is nog wat dik....

Twinklebel

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-05 12:21

Je mocht toch met Ko springen, Jet? Ik heb wel zin om weer eens te springen. De laatste keer was met Yus toen hij nog op de Hooipolder stond, ik denk dik een jaar geleden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-05 18:52

mijn laatste keer was in de springles met yussie!

ireen, ik stond idd wel even te kijken hoor :d ik dacht niet dattie zo ver zou gaan Haha! zelfs jur is op zo'n moment beter Haha! Haha!
engerd Haha!

jongens ik heb me weer heerlijk uitgeleefd bij ed! heb een kieffer hoofdstel gekocht (haha, toch maar gedaan Haha!), een groen dekje, een wormenkuur en een zweetmes.

en dat terwijl ik alleen maar ging voor nieuwe strijklappen, een of twee nieuwe rijbroeken en een zweetdeken Verward jaja Verward

elady

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-05 18:58

Ik ga die winkel niet meer in, dan weet ik zeker dat ik terug kom met het nieuwe kleurtje van BR (Jade...zo mooi, maar heb er al aardig wat)
Misschien al veulencadeautje aan mezelf Haha!

Lee is chago...niet te filmen. Ik moet echt oppassen dat ze me niet bijt...hormonen, gelukkig over 3,5 week pleitos Knipoog Clown

Ireen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-05 20:07

elady schreef:

Lee is chago...niet te filmen. Ik moet echt oppassen dat ze me niet bijt...hormonen, gelukkig over 3,5 week pleitos Knipoog Clown

haha ja dat denk jij Knipoog als je de verhalen soms leest op bokt van paarden die ver overtijd zijn.. wens ik je veel succes Haha!

ik ben ook lekker mee naar Ed geweest! ik ging voor een rijbroek en hoge transportbeschermers (Evita heeft gisteren een paar gaten in haar andere gekregen helaas) en kwam terug met een paarse hoevenkrabber, waterdichte uitrijdeken en een schaap (eindelijk)..

Anoes, weet jij nog welke transportbeschermers nou zo raar zaten die jij vorig jaar voor Biz had gekocht en weer ingeruild? dat waren toch niet die van BR?
dan weet ik welke ik ookalweer niet moet hebben Clown

oja.. nog een paar leuke foto's van gisteren!
de rest staat bij ITP

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

en het filmpje! Haha!
http://www.xs4all.nl/~waardjes/strand/M5110016.AVI

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-05 20:12

Ireentjuh schreef:
Anoes, weet jij nog welke transportbeschermers nou zo raar zaten die jij vorig jaar voor Biz had gekocht? dat waren toch niet die van BR?

Die premiere zaten bij Biz voor geen meter, die BR zitten juist perfect. (is de prijs ook wel naar Bloos )Wil natuurlijk niet zeggen dat dat ook zo is bij Evita!! Gewoon kopen, passen en als ze niet goed zitten, omruilen voor andere!! Knipoog

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-05 20:17

Ko is trouwens zielig. Hij is vanmiddag ontsnapt uit de paddock en we kregen hem niet makkelijk te pakken Clown Heeft her en der rondgebanjerd en heeft zich ergens aan opengehaald Ach gut Moest dus gekramt worden. Hij mag nu dus 4 dagen niet uit stal, zodat wond beter kan hechten, 5 dagen antibiotica en krammen moeten minstens 14 dagen blijven zitten Verdrietig
Lekker verdoofd Dromen liep als een dronkelap zijn stal in Haha! Ko heeft nu wel wat minder cc verdoving gekregen dan bij tanden vijlen, want toen stond hij 3 uur later nog suf op stal Tong uitsteken
Moet alleen nog even bellen wanneer Ko weer wat meer mag doen, want 2 weken stilstaan dan worden wij niet blij van Ach gut
Hoop dat hij snel weer loskan en dan maar erbij blijven voordat meneer weer ontsnapt. Ach hij heeft zijn lolletje weer gehad voor vandaag!!

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-05 20:19

Ko is eigenlijk wel een beetje een ongelukspaard......... hij heeft zovaak van die stomme ongelukjes.........

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-05 20:26

gijsenkim schreef:
Ko is eigenlijk wel een beetje een ongelukspaard......... hij heeft zovaak van die stomme ongelukjes.........

Ja dit was weer een typische Ko-aktie!! Haha! Ik zag al aan zijn kop dat hij wat van plan is. Het was nl alweer een tijd geleden dat ik hem niet makkelijk te pakken kreeg. Hij is ook nog onderuit gegleden in het gras. Ik dacht nog even dat hij in de sloot lag, lag dicht bij slootkant Bloos! Gelukkig stond hij zelf weer op *zoekt nu een "ik veeg het zweet van mijn voorhoofd-smiley* Clown

Ik denk dat hij is geschrokken omdat Jet een keer wil springen met hem. Met een zeer been kun je niet springen Cool Koe Ko, volgende keer als je iets niet wilt dan kun je het ook zeggen hoor Schijnheilig Ko heeft dit keer pecht, tante Jet gaat hem echt een keertje springen *LOL*

Leuke foto's Ireen!!

Ireen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-05 20:30

Binar schreef:
Ireentjuh schreef:
Anoes, weet jij nog welke transportbeschermers nou zo raar zaten die jij vorig jaar voor Biz had gekocht? dat waren toch niet die van BR?

Die premiere zaten bij Biz voor geen meter, die BR zitten juist perfect. (is de prijs ook wel naar Bloos )Wil natuurlijk niet zeggen dat dat ook zo is bij Evita!! Gewoon kopen, passen en als ze niet goed zitten, omruilen voor andere!! Knipoog

ik wou ze eigenlijk niet bij mr Ed halen, daar hadden ze alleen transportbeschermers boven de 60 euro (en in pony/cob zelfs alleen van 86 euro)

bij piaffe hebben ze die van premiere (met gratis halster en touw) voor 39,95. volgend probleem is of ik pony of cob nodig zal hebben Koe