Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
(wat achteraf gewoon Jur was
)
Anique_Vaandrig schreef:wie is de mama fieke?
jongens, ik heb nog een leuke (vervelende voor mij) roddel, dus ik moet nu marieke maar eens gaan pben om raad
Binar schreef:Wanneer gaan we de springmiddag inplannen??
Ik heb eigenlijk wel zin om dat binnenkort te gaan doen!!
zelfs jur is op zo'n moment beter

), een groen dekje, een wormenkuur en een zweetmes.
jaja
elady schreef:
Lee is chago...niet te filmen. Ik moet echt oppassen dat ze me niet bijt...hormonen, gelukkig over 3,5 week pleitos![]()
als je de verhalen soms leest op bokt van paarden die ver overtijd zijn.. wens ik je veel succes 

Ireentjuh schreef:Anoes, weet jij nog welke transportbeschermers nou zo raar zaten die jij vorig jaar voor Biz had gekocht? dat waren toch niet die van BR?
dan weet ik welke ik ookalweer niet moet hebben
)Wil natuurlijk niet zeggen dat dat ook zo is bij Evita!! Gewoon kopen, passen en als ze niet goed zitten, omruilen voor andere!!
Heeft her en der rondgebanjerd en heeft zich ergens aan opengehaald
Moest dus gekramt worden. Hij mag nu dus 4 dagen niet uit stal, zodat wond beter kan hechten, 5 dagen antibiotica en krammen moeten minstens 14 dagen blijven zitten
liep als een dronkelap zijn stal in
Ko heeft nu wel wat minder cc verdoving gekregen dan bij tanden vijlen, want toen stond hij 3 uur later nog suf op stal
gijsenkim schreef:Ko is eigenlijk wel een beetje een ongelukspaard......... hij heeft zovaak van die stomme ongelukjes.........
Ik zag al aan zijn kop dat hij wat van plan is. Het was nl alweer een tijd geleden dat ik hem niet makkelijk te pakken kreeg. Hij is ook nog onderuit gegleden in het gras. Ik dacht nog even dat hij in de sloot lag, lag dicht bij slootkant
Gelukkig stond hij zelf weer op *zoekt nu een "ik veeg het zweet van mijn voorhoofd-smiley*
Ko, volgende keer als je iets niet wilt dan kun je het ook zeggen hoor
Ko heeft dit keer pecht, tante Jet gaat hem echt een keertje springen
Binar schreef:Ireentjuh schreef:Anoes, weet jij nog welke transportbeschermers nou zo raar zaten die jij vorig jaar voor Biz had gekocht? dat waren toch niet die van BR?
dan weet ik welke ik ookalweer niet moet hebben
Die premiere zaten bij Biz voor geen meter, die BR zitten juist perfect. (is de prijs ook wel naar)Wil natuurlijk niet zeggen dat dat ook zo is bij Evita!! Gewoon kopen, passen en als ze niet goed zitten, omruilen voor andere!!