Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
EllaBellaah schreef:Nou, een hele tijd (ik heb het niet over NU maar toen ik dr nog reed) waren er heel wat 'oude' paarden(bijv Felix, Crin), of paarden die toch best verpest zijn (Concorde, Killy) en ook echt een aantal paarden die inderdaad toch erg leuk kunnen lopen (Don, Dixie, Popje). Maar er zijn altijd heel veel paarden geweest waar veel mensen niks mee kunnen terwijl die wel hard hun best doen.
Op die manege waar Suus rijdt, heb ik het idee dat die paarden nog niet zo 'manegepaard' zijn en eigenlijk alle paarden wel lekker kunnen lopen en veel mensen dat ook kunnen.

)
maf paard. die krijgt gewoon stiekum redbull hoor, echt waar
Ze zitten op een bult zaagsel in hun bak op hun achterpootjes al 5 minuten naar me te kijken.... Ik voel me bekeken joh 
wel een draak is het nog bij de hoefsmid! Eerst heel rustig staan om vervolgens kei hard te hangen, trekken, been lostrekken en het dan maar weer opgeven. Hij moet nog even de klik leggen dat stilstaan veel makkelijker is dan zo lomp doen. De hoefsmid zei ook dat ze dat inderdaad even door moeten krijgen en dat er dan niks meer aan de hand is. Hij heeft wel gekke voeten, de buitenste laag is volgens hem heel sterk, niks mee aan de hand, maar zijn stralen kunnen slechter dan het vele vocht dan de meeste paarden waardoor ze scheuren en loslaten. Moet dat even in de gaten houden en als dat erger wordt komt hij me leren hoe ik dat zelf kan bijsnijden. Nu was het al een paar weken zo, maar nu werd het ineens heel erg dus het was maar goed dat hij vandaag weer kwam.
Ohja! Penny's Shadow
!
)
xD heb ik alle 3 op mn laptop staan 
maar wil ik ook heel graag nog zien.