Manege Bergemo praat

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Emytje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-06 17:15

Ahhhhh, lief! Hoe heet ie?

deedee19

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-06 19:55

Dikkie Zo heette hij al maar ik vond het wel schattig en Roger en ik vonden het wel bij ons passen. Alleen miauwt hij ontzettend veel en na twee dagen komt het me een beetje de keel uit. Maar ja hij mist zijn vriendjes dus ik moet even doorzetten.

Emytje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-06 17:50

Heb je de kat van je familie of uit een asiel of iets anders?

Ik ben trouwens gisteren naar het ROC geweest in Nijmegen, maar weten jullie dat je naar een ROC in je eigen streek moet om die vakken te kunnen doen? Dat betekend dus dat ik naar UDEN moet! En om daar te komen, moet ik via Nijmegen reizen en ben ik ongeveer anderhalf uur onderweg voor maar 1 uurtje! Gelukkig vonden zij dat ook behoorlijk veel en kan ik misschien met een omweg wel in Nijmegen Economie 1,2 en Wiskunde A 1,2 gaan doen. Alleen eerst informeren bij Venray, of het daar ook kan. Daar zou het namelijk nog handiger zijn. Alleen dat ligt dus weer in Limburg en valt dus misschien ook niet onder mijn regio... *zucht* Waarom moet alles altijd zo moelijk gaan???

Janneke_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-06 22:36

Wat leuk zeg Wendy! hoe oud is hij precies? op de foto trekt ie echt zo'n lekkere eigenwijze kop, leuk!
Emy; wat rot dat het zo lastig is om die vakken te volgen zeg! wel super dat je dat gaat doen! dan heb je inderdaad meer keuze bij je vervolgopleiding
laat even weten of het lukt, die vakken in Nijmegen volgen.. stomme regeltjes ook altijd, ben erg benieuwd!

Verder is hier alles ok, vrijdag krijg ik bezoek van vrienden uit Nederland, heb dr erg veel zin in!
Op bergemo ook alles goed? nog nieuwtjes?

deedee19

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-06 08:37

Dikkie is een maandje of 5-6

Emytje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-06 14:09

Ja, gisteren zouden we met de les een twee uur lange bosrit maken, maar dat is niet helemaal doorgegaan. Claudia ging namelijk op een paard dat nog niet buiten was geweest en die ging op de parkeerplaats bokken en toen viel Claudia eraf. Hierbij verdraaide ze haar knie en toen ging de bosrit voor ons dus niet door. Ik weet niet hoe het nu met Claudia is, iemand iets van Mirjam gehoord? We zijn toen gisteren wel een uurtje zelf het bos in gegaan en Aniek en Natasha zijn in de bak gaan rijden.

Juut

Re: Manege Bergemo praat

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-06 19:11

Hoorde het van Lonneke vanmiddag. Kom ik een keertje niet... Maar wat de wiskunde / economie problematiek betreft; rustig blijven ademhalen. Komt vast goed!
Wendy; gefeliciteerd met de gezinsuitbreiding
Janneke, het serieuze aftellen is dus begonnen?
Toch snap ik het niet, mensen.Ben 1 1/2 week niet achter de pc geweest, en van de 3 forums waar ik bij zit zijn er 2 gewoon totaal veranderd! Gevolg; Judith in shok achter de pc. Ben gewoon helemaal de weg kwijt (lees; NIET EERLIJK! )

Juut

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-06 19:17

deedee19 schreef:
Ik ga trouwens 11 juni mee doen met een fjordenrit van 25 km. Moet maar eens gaan trainen

Dat moet je dan idd maar eens gaan doen ja. Een gelpad gebruiken is aan te raden Enne..29 en 30 april kan je in Afferden oefenen. Dan houdt de menvereniging dus een tweedaagse, ritten zijn beiden ong 21 klm, ruiters rijden andere route als menners, kosten zijn voor onder het zadel 3,50, en zaterdag rijden Lonneke en ik ook. Opgeven kan tot 20 april.
Zo, tot zover de sluipreclame

Emytje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-06 19:54

Je bedoelt dat dit forum en die van Alice zijn verandert? Het werkt toch nog ongeveer hetzelfde? Doet de computer het trouwens weer normaal?

Juut

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-06 18:58

Nog niet helemaal. Normale startpagina is kwijt en moet nog steeds koppelingen openen via rechtermuisknop. En heel veel reclame tussendoor! (die is m'n vader inmiddels aan het uitroeien met een anti-virus-iets )
Alice's forum werkt idd nog hetzelfde, maar moet beetje wennen aan nieuwe symbolen. Maar bokt...
Ga volgende week met Ascot Z starten. Als ie in een idiote bui is kan ie ineens alles! Vanuit stilstand in gallop aanspringen met de achterhand eronder, wissels, wijken...you name it! Alleen beetje jammer dat ie niet altijd een commando afwacht.
Zijn er hier trouwens mense die 'war of the world' hebben gezien? Zit nu midden in een 'war of the kitchen' Mijn keuken dreigt ingenomen te worden door grote rode bosmieren! (BAH!)

Emytje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-06 22:35

Hé jakkes judith! Maar ik weet niet of het kijken van War of the Worlds daar tegen helpt hoor. Die film was bar slecht... Over slechte films gesproken, iemand gisteren 'Final Fantasy 2' gekeken?

deedee19

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-06 20:19

War of the worlds? Bah wat een K film was dat zeg. Na een half uur heb ik hem afgezet. Judith ik kan niet mee met die rit. Koninginnedag is nl. heilig voor mij (rommelmarkten )

Emytje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-06 22:11

Voor de My little ponies?

deedee19

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-06 14:23

Ja tuurlijk anders ging ik er natuurlijk niet heen

Emytje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-06 16:13

Ik heb hier nog steeds zo'n poppetje liggen, dat jongste meisje. Kom je niet een keertje naar Bergemo toe?

Ik ben net naar het bos geweest en daar was een lammetje zijn mammie kwijt, zo zielig! Hij/zij was zelfs zo overstuur dat hij/zij mij niet zag staan en bijna tegen me aanliep!

deedee19

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-06 19:12

Oh ik wil best wel weer een keer langskomen. In juni of zo dan neem ik Bullie mijn zijn nieuwe bijrijdster mee

Janneke_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-06 15:35

hehe, Bullies nieuwe bijrijdster heeft net precies dr vliegticket geboekt.. 9 juni land ik om 14.20 weer op Nederlandse bodem

deedee19

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-06 12:05

Ik ben drietig
Gisteren hebben we Sammie in laten slapen. Het was weer zijn gebit. Hij is nu vier keer geopereerd en iedere keer komt het sneller terug. Nu zat er nog maar een maand tussen. Hij zou er dus hoe dan ook aan doodgaan. Maar Sammie wilde niet dood. Hij krijste heel hard toen hij de spuit kreeg en mijn hartje brak gewoon. Hij liep ook naar zijn doosje van: haal me hier weg gaan we naar huis? Ik voel me echt zo slecht onder. Hij heeft twee spuitjes gekregen en toen ging hij slapen.

Gisteren zat ik a la Bridget Jones op de bank te janken (all by myself in mijn oren klinkend net als in de film) met de grote restant paaseieren want chocolade maakt gelukkig. Nou ik heb er niks van gemerkt

deedee19

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-06 12:06

En Janneke, ik ben in staat om je op te halen. Zondag wordt het mooi weer man. Ik wil een buitenrit maken en kan niemand vinden die mee wil. Nu heb ik gewoon de eigenaresse van Osar gevraagd. Ben benieuwd.

Emytje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-06 19:44

Gecondoleerd Wendy! Dat is inderdaad wel heel erg sneu ja.... In laten slapen is sowiezo al een moeilijke keuze om te maken en als ie dan ook nog zich er tegen verzet... Hoe oud is Sammy geworden?

deedee19

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-06 11:09

Drie jaartjes. Ik mis hem vooral in de morgen zo. Dan stond hij altijd al met zijn pootjes tegen de tralies en me lekker goedemorgen te piepen.

Emytje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-06 14:18

Oooohhh, deed hij dat ook al? Wodan doet dat ook altijd. Alleen staat Wodan dus op mijn slaapkamer dus dat is zijn manier om mij uit mn nest te krijgen. Ik zou het ook vreselijk vinden als ik dat zou moeten missen.

Misschien nog een beetje vroeg hoor, maar neem je nog een caviaatje?

Juut

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-06 20:25

Het is maar een cavia, zeggen sommigen dan. Maar het is wel jóu caaf...
War of the kitchen is inmiddels over. Heb alle mieren helemaal kapot gemaakt! }>
Enne, Wendy, zondag is er ook een rit

deedee19

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-06 09:44

Nee voorlopig even geen nieuwe cnaaf.

deedee19

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-06 08:22

Weet iemand wie er op zaterdagmorgen les geeft bij Bergemo? Ik zit er aan te denken zo lang met RB op de manege te lessen (alleen in de zomermaanden) totdat ik eindelijk priveles heb gevonden. Iets is beter als niets. Maar dat moet dan op zaterdagmorgen omdat ik er te voet heen moet.
Ik zag dat de prijzen nog "redelijk" zijn voor leskaart eigen paard, maar ik wil dus wel weten wie er dan les geeft.