Zooo net echt de allerallerlaatste dingetjes gehaald (oke morgen gaan we nog ff wat te snoepen halen ) zo maar even me bed verschonen en me kamer stofzuigen, dan is de boel lekker schoon als ik terug kom
Je mag ze nog niet opeten he Lucy! En ze heeell goed verstoppen voor Eefje hahahaha
_Lucy
Geplaatst door de TopicStarter: 22-07-11 12:43
hahaha xD nee ik ben maar ff gaan ontbijten
laarsjes even schoon gemaakt, dan kunnen die zo in de tas. vanavond dan ff jophurs en chaps erbij, en dan kijken wat ik er allemaal nogmeer in kan proppen
Zo mijn eerste week bij het asiel zit er weer op. Morgen gaat de leukste kat van de verblijven die ik moet doen naar huis...dus heb hem net nog even flink geknuffeld Ik ga nu met me zusje en me mams naar de slegte in utrecht. Waarschijnlijk hebben ze de serie die ik wil kopen daar niet, maar vind het sowieso wel leuk om er rond te neuzen. En vnaaf gaan we op me werk een happie eten!
zo ik ben ingepakt!! alleen is net toen ik me koffer dichtsnoerde t lipje van de rits zegmaar dr af gebroken... maja gelukkig zat dr al n slotje aan dat ding dus daar kan die nu mooi mee dicht Moet ik maar niet die boel zoo vol proppen xD hahahaha
hahaha slim marlous xD is heb een extra ritsje aan mn koffer zodat je m groter kan maken, dan past er net wat meer boven op en gaat ie makkelijker dicht
haha nouja het valt mee vergeleken met vorig jaar, toen kon ze nouwelijks normaal lopen. toen was t echt te erg. maar je kan goed zien dat ze van eten houd ja we hebben ook al een gras masker voor r gekocht, maar gelukkig is zo nog niet zo dik geweest dit jaar dat die nodig was.
nou zelfs als er nog n extra stukkie bij me koffer kon had ik t voor mekaar gekregen dat ie te vet was hoor hahahahha
_Lucy
Geplaatst door de TopicStarter: 22-07-11 13:37
ze staat 24/7 op t land en dan krijgt ze elke dag een paar wortels en een stuk vitamineblok als pedro biks krijgt (anders word ie te dun) en in de winter krijgen ze er wel hooi bij als t nodig is, maar nu alleen gras dus en een handje biks na het rijden
Zo ik heb ook me tas ingepakt, paardrijspullen zitten in de droger. Net ook even de auto ingepakt, zometeen even naar smurf daar ook alles inpakken dan hoeven we morgen alleen nog de pony op de trailer te zetten,. En al me kleren pastten in 1 tas, alleen past me toilettas er niet meer bij...
_Lucy
Geplaatst door de TopicStarter: 22-07-11 17:57
ik denk dat ik alles in mn koffer ga krijgen en dan wel mn laarzentas erbij, en kussen en slaapzak los.
pff ik schrok me door bij faron! Pedro heeft een hele tijd geleden (voor ik er kwam) en blokkade ofzo in zn rug gehad waardoor hij zijn hoofd niet omhoog kon doen. hij kon net bij de waterbak maar hoger niet.
net onder het rijden kreeg pedro opeens ze zomer in zn bol (hoe geen idee, want was helemaal geen lekker weer ) en hij begon te galloperen en rare bokkensprongen te maken. ik vond t eest wel grappig maar opeens bleef hij de heletijd met zn hoofd naar beneden lopen en hij liep een beetje vreemd met zn benen. dus ik meteen bang dat hij weer iets met zn rug had, en natuurlijk precies als ik weg ga, en marga (die zorgt voor de paarden en geeft mij les) ook weg is.. dus ik naar stal met ze, en gelukkig kon perdo zn hoofd omhoog doen om bij zn voerbak te komen. ik helemaal opgelucht. dus hij heeft geen blokkade in zn rug ofzo, maar denk dat ie gewoon iets verrekt heeft. en hij ging ook uit het raampje kijken, dus dan zal t wel niet echt zeer doen om zn hoofd omhoog te doen. en hij liep nog wel een beetje vreemd, maar was niks aan zn benen of hoeven te zien, dus denk dat t vanzelf wel weer over gaat. hoop ik teminste.
Goedenavond allemaal. Welk grappig dat Pedro nog zulke bokkensprongen maakt maar wel jammer dat hij daardoor toch niet zo lekker liep. Hoop dat het wel weer goed komt. Nou Lucy morgen zie je Ingrid toch wel, ze komt in week 4. Had ze gekrabbeld op hyves, kan alleen nu haar hele krabbel niet zien.