Het altijd gezellig Cahama top deel 11 alweer!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

mariki10

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-12 09:45

@ Lotte: ik zag je zoontjes naam in de Middenstandsbelangen staan onder het halen van de C diploma :)

HarmanyL

Re: Het altijd gezellig Cahama top deel 11 alweer!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-12 22:08

Ow leven in dit topic!
Namens Yuri bedankt! Hij heeft t met schoolzwemmen gehaald. Z'n B is al 2 jaar geleden ofzo. Maar knap is t zeker!

Summertjee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-07-12 06:08

hahaha ja zomaar 2x een nieuw berichtje geplaatst!

Valerie__

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-12 18:11

Ik dacht zal weer eens een keertje kijken op bokt, maar hier valt ook niet meer zoveel te beleven eh. ;) Haha.

Toch even een: SHOUT OUT!
Heeft er iemand toevallig een witte paardrij broek voor mij te leen op 7 oktober?
Ik ga namelijk (jawel) mee doen met de VanGogh rit en we willen in wedstrijd kleding gaan.
Ik heb mijn rij jasje enz allemaal nog wel maar mijn witte paardrij broek past helaas niet meer....

Laat maar wat weten, ik zal bokt weer ff in de gaten houden ondanks de levendigheid hier! ;) Haha.

HarmanyL

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-12 20:22

Zoo ik schrik ervan, leven in dit topic?! Maar nee sorry geen witte rijbroek in de aanbieding...

Steenbok12

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-12 21:22

Wow leven inderdaad! Zit wel op bokt nog. Ook geen witte rijbroek. Hoe os het met jullie?

HarmanyL

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-12 21:39

Met mij goed in elk geval. Hobbel nog steeds rond bij Meulendijks. En jureer van sept-juni vaak wel 2 tot 4x per maand op diverse maneges in de wijde omtrek. Dus leuk leuk!

Steenbok12

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-12 21:41

Oh das nog best vaak Lotte, leuk! Meulendijks bevalt dis goed nog :) ?

HarmanyL

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-12 21:59

Jazeker. Momenteel wissel ik wel iets te vaak van paard naar m'n zin, maar ach dat overleven we wel! (al hoop ik dat ik volgende week nog wel n keer op mn papo Valentino mag!) Papo betekend dat ie bij de paarden en ponys loopt m'n kleine bonte hobbelpaardje. Is wel handig aangezien ik in de herfstvakantie zelf weer eens ga starten F13 =+/- L1/2 nivo en we na volgende week niet meer kunnen rijden ivm groot concours.

Valerie__

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-12 09:29

Jammer! Maar toch bedankt. Kijk ik nog even verder.
Of wacht nog andere reacties af hier, haha. Voor zover de mensen hier nog komen. ;)

Met mij gaat het ook goed!
Wel druk zo met 2 eigen paardjes, nog 1 keer trainen (volleybal) in de week en in het weekend werken bij Dierenrijk als dierverzorger (dus ook op zondag). Druk bezig, maar ontzettend leuk!
Zit inmiddels al in het 3e jaar van Paraveterinair(dierenartsassistente) en dat gaat eigenlijk ook heel erg goed, alleen nu begint het echt! in de vorm van; latijn, ziekte leer, en vanaf nu ook stage lopen in de dierenartspraktijk. :)

Serendip90

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-12 09:34

Ook geen witte rijbroek hier....

Doen er nog veel mensen mee met de v. Gogh? Wil aan de ene kant wel komen kijken maar dan wil ik wel even weten hoe laat de "bekende" mensen starten :p (Moet 1,5 uur rijden voordat ik in Nuenen ben :'))

Katuwr

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-12 10:42

Wat leuk dat hier nog steeds gekletst wordt!

Pasgeleden toevallig weer een keer op Cahama gereden omdat een vriendin van mij van diergeneeskunde daar nu stomtoevallig rijdt. Zat op Liena! Die is ook geen spat veranderd!

Even iets anders: ik ben de laatste tijd heel erg druk met het organiseren van het 16e Lustrum der Diergeneeskundige Studenten Kring. We hebben een erg divers programma, waaronder de Maliebaandag! Dit is volgende week zaterdag, we organiseren dan op de Maliebaan (erg bekende straat!) in Utrecht kortebaandraverijen! Is ontzettend leuk om te zien, er zijn ook nog allerlei kraampjes e.d. Ook is er een kindertuin dus de kleintjes kunnen zich ook vermaken! De toegang is ook nog eens gratis!

Als je er meer over wil lezen kan je kijken op www.LustrumDSK.nl. Zou superleuk zijn als jullie kwamen kijken!

Summertjee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-09-12 17:11

zoooo ik denk zal ook eens kijken hier :P

valerie ik heb misschien eventueel wel 1 witte rijbroek maar dat is wel al een oude weet niet of die past?mijn andere heb ik allemaal erg hard nodig aangezien ik van woensdag t/m zondag in geldrop moet rijden... :P

hier gaat ook wel alles zn gangetje een grote tegenslag maargoed dat kon er ook nog wel bij...

Valerie__

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-12 19:28

Wat is dan die grote tegenslag als ik vragen mag Sanne? Of bedoel je de brand daarmee..

booster

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-12 16:52

tot hoelaat is cahama open?

Serendip90

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-12 17:59

Omdat het zo dood is een nutteloos antwoord: Geen idee, ik ben er al heel lang niet meer geweest :') Sorry... Vroeger was de laatste les tot 10 uur toch?

Valerie__

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-12 14:51

Het is hier inderdaad wel eens drukker geweest.
Geen idee tot hoelaat Cahama nu voortaan open is, ben er al erg lang niet meer geweest.

Valerie__

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-12 17:44

Voor de mensen die hier komen.. Bekijk alsjeblieft even mijn link in mijn onderschrift.. Wie weet dat jullie nog iemand kennen.. :(

HarmanyL

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-12 20:44

Hè wat naar dat je haar niet meer goed hebt kunnen krijgen! Hoop dat je wel n lekker plekje voor d'r kan vinden!

Valerie__

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-12 21:18

Ja echt balen.. Ik hoop ook echt dat ik nog een goed huisje voor der kan vinden.

Serendip90

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-12 21:37

Zal lastig worden, ben het laatste jaar maar 1 iemand tegengekomen die ook daadwerkelijk een gezelschapspaardje zocht... Het gaat steeds meer om het rijden... Wat vroeger "gezelschapspaardje" erbij is, is tegenwoordig "weiland delen, kosten delen." Bij mij op stal navraag doen, heeft weinig zin ben ik bang, maar als ik in de buurt iets hoor... Zal eens aan een oud stalgenootje vragen (dat zijn die mensen die een gezelschapspaardje hebben gekocht) zij staan ergens waar je gewoon een weilandje met een stal huurt. Misschien dat daar nog iemand is die een gezelschapspaard zoekt... Mocht het zo zijn, dan hoor je het!

Valerie__

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-12 22:44

Ja we shall see.. Het heeft geen haast, maar zoals in het verhaaltje staat; het moet wel een keer gaan gebeuren op lange termijn..

Pauke

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-16 03:18

Ging oudere berichten bekijken, jaren niet geweest, hier is het tegenwoorden (de laatste 4 jaar :D) wel heel erg stil. hihi

HarmanyL

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-16 11:53

Tsja t is ook geen CaHaMa meer.. Good old memory 's!!