Jeeezus hoe houden jullie dat vol dat werken? Ik ben echt zoo kapot moe! Die pizza was ind echt super geregeld! En die foto's van net zijn echt allemaal suuuper vet!! Nu lekker ontbijten!
Danique1990
Geplaatst: 09-07-11 11:07
HRE schreef:
Arielle_ schreef:
Ik heb nog een lamme arm van die schijtstallen uitmesten bah.
ja gelukkig lag er ook helemaaaaal niet veel in die stallen.. moie dikke bulten stro..
Ik vond juist dat ze super weinig stro hadden.. elke dag zat witje van onder tot boven onder de stront!! Terwijl ik elke avond na de clinic mijn stal nog ging mesten!! en nu is ze weer thuis * kijkt even uit het raam* en ja hoor, nu is ze nog helemaal schoon!!
Ik had die duitse pot met walles, ik kon dr wel waarderen! hahaha Vond t wel grappig!
Mn paard schrok en rende de andere kant op zegt die vrouw, waar ga jij nou weer heen? ik zo, ja dat was niet de bedoeling.... zegt zij: ja waarom doe je het dan
Ariëlle herkende ik de eerste dag mooi door haar shirt met haar naam erop. Wij waren elke keer tegelijk bij de paddocks
Heb vannacht zo heerlijk geslapen in mn eigen bedje
HRE
Geplaatst: 09-07-11 14:00
Sorry ik weet t ook niet, ik heb geen eens een OV Nou mijn paard is weer thuis, en voelt zich ook weer thuis. Dik vies zwijn dat ze is..
Un (perry) had echt heel veel stro, níét normaal..
Ik ben foto's op hyves aan het zetten.. het zijn er echt veel en dan heb ik nog bij lange na niet alle foto's Ach, ze staan er even op en dan verwijder ik een hele zooi, doe het een beetje voor de oude eigenaresse van Lynn, die geniet daar zo van haha.
perry is tof! Haha nee ik zei dat voor de grap in de slaapkamer en toen was 'perry' geboren. Un heet geen Un meer maar Perry. Super kansloos maar t was die week wel grappig