Ook in de Winterkou, zijn de VELDTSCHATJES elkaar trouw! P.8

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

mntj

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-10 20:12

meelen schreef:
mntj schreef:
nog ieman d belangstelling voor een wijnrek. groen metaal.
we hebben de gootsteen dronkengevoerd en nu een rek over. haha.

spannend liquita.. wat voor kleur??
moeten we straks nog kijken of we naar de goede lopen hahaha.

Zijn jullie lid van de blauwe knoop geworden of zo?
Waarom spoel je in godsnaam je wijn door de gootsteen?!

ja, de gootsteen is eigenlijk aan de drank :D
nee, het zijn allemaal flessen die al jaren staan. ooit gekregen bij iets, speciaal label ofzo. inhoud was over het algemeen niet bijzonder.

mntj

Re: Ook in de Winterkou, zijn de VELDTSCHATJES elkaar trouw! P.8

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-10 20:15

is een andere kleur hoor liquita. die van ons is blauw.
potverdikkie. wat heeft ie gedaan. hoop dat het ff tijdelijk mistapje is.duim voor je.

mntj

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-10 20:16

hoi san. meelezen haha.

mntj

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-10 20:16

hehe boom en huis is klaar.

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-10 20:20

Nicole1995 schreef:
'Slaapfeestjes bij directeur Hofnarretje' AMSTERDAM - Bij Albert Drent, directeur van kinderdagverblijf Het Hofnarretje, zouden regelmatig thuis slaapfeestjes zijn geweest. De feestjes stonden onder leiding van de opgepakte medewerker Edwin R.

Edwin R.
Foto: Hyves
Dat zegt een betrokken ouder tegen de Amsterdamse zender AT5. Tijdens de informatiebijeenkomst maandagavond in het Mövenpick Hotel waren er bij ouders veel vragen over de slaapfeestjes en de rol van directeur Drent en medewerker R., zo laten aanwezige ouders weten.

De 39-jarige R., die na de hoofdverdachte Robert M. en zijn echtgenoot Richard van O. als derde verdachte werd opgepakt, zou als medewerker van de crèche erg actief zijn geweest als organisator van feesten en activiteiten buiten de opvang om. R. zit vast op verdenking van ontuchtige handelingen op het internet.

Volgens één van de betrokken ouders stonden de slaapfeestjes onder de leiding van R., maar werden ze gehouden in het huis van Drent in Enkhuizen, meldt AT5. Ook waren er logeerpartijen in zijn huis in het Gooi, waarbij ouders en leidsters nadrukkelijk niet aanwezig mochten zijn.

Ook de inmiddels gearresteerde Edwin R., die vaste invaller was op het Het Hofnarretje, was bij de logeerpartijtjes aanwezig, meldt het Parool. R. nam ze mee naar 'afzwaaifeestjes', die werden gehouden bij zijn Zaanse handboogvereniging Saense Handboog Skutters. Die feestjes duurden van twaalf uur 's middags tot acht uur 's avonds. Hoofdverdachte in de misbruikzaak Robert M. en zijn man Richard van O. waren ook op deze feestjes. Ook hier waren ouders niet welkom.

Tijdens een bijeenkomst met ouders over de grote misbruikaffaire in de Amsterdamse kinderopvang, werden ouders ter plekke verhoord over de partijtjes bij Drent thuis. "Toen we hoorden van de logeerpartijtjes, liepen de rillingen over de rug bij iedereen in de zaal", zegt een moeder in het Parool. Een vader: ''We hebben in het verleden allemaal onderbuikgevoelens onderdrukt."

De politie onderzoekt op dit moment de betrokkenheid van Drent en zijn ex-vrouw Marga Raaphorst.

Ik ving vanavond iets op over dat de PVV stappen wil ondernemen door de man(nen) in kwestie te laten castreren! Eindelijk beginnen ze er in Den Haag iets van te begrijpen en eindelijk worden er nu juiste stappen ondernomen. Het liefst helemaal Eunuchen, maar dit is in ieder geval beter dan alleen laten steriliseren! ;)

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-10 20:24

Ik heb vandaag zóveel gedaan en toch het gevoel dat ik niks heb uitgevoerd... :? Hebben jullie dat ook wel eens? Als ik hardop opnoem wat ik allemaal gedaan heb, dan klopt mijn gevoel van geen kant! :?

mntj

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-10 20:50

xan. mik is bij de lidl geweest. zitten nu in de oplader. gaat ie straks fijn mee spelen. als ie uitgespeeld is mag ie mij vertelen hoe die dingen werken. kan ik wel tegelijk met veldt lesgeven haha. niemand hoort ons.

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-12-10 21:14

mntj schreef:
is een andere kleur hoor liquita. die van ons is blauw.
potverdikkie. wat heeft ie gedaan. hoop dat het ff tijdelijk mistapje is.duim voor je.

Geen idee wat ie gedaan heeft. Gisteravond heeft Juul nog gereden, hij heeft niks gemerkt en Heleen heeft niks geks gezien.

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-10 21:30

winnitou schreef:
Nicole, vindt het nieuws in de krant prettiger lezen dan zoals jij het hebt neergezet. Zal wel de essentie van je stuk wel missen.......

ik kan nu je krantenbericht gewoon lezen

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-10 21:31

meelen schreef:
winnitou schreef:
ligt er wel aan wat voor een je gaat leasen....
Succes met het uitzoeken (en de kleine lettertjes lezen)

Zeg Anke, Ron is niet achterlijk hoor.
Het is trouwens een Seat Ibiza station, en voordelig omdat Ron z'n eigen bedrijf heeft.

gelukkig niet!

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-10 21:36

Nicole1995 schreef:
winnitou schreef:
Nicole, vindt het nieuws in de krant prettiger lezen dan zoals jij het hebt neergezet. Zal wel de essentie van je stuk wel missen.......

Dat ging ook fout!!!! was druk bezig met deleten.Ben een beetje erg geirriteeerd zoals je begrijpt als ik eraan denk aan die kop van die vent.

Dat kan ik zo goed begrijpen, oh wat afschuwelijk dicht bij komt dat dan het. Ik zit al de heletijd met kippenvel als ik er over lees of hoor! maar ook met boosheid/woede. Hoe kan iemand zo ziek zijn dat je dat met kinderen kunt doen.....
Wie is er nog wel te vertrouwen.....

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-10 21:39

LIQUITA schreef:
mntj schreef:

Dit is hem...en het gat hem zeer waarschijnlijk wel worden. Maar eerst even goed.................rekenen :$

Afbeelding

Afbeelding

Is niet dezelde kleur toch???

mooi hoor!

ATE

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-10 21:42

LIQUITA schreef:
mntj schreef:

Dit is hem...en het gat hem zeer waarschijnlijk wel worden. Maar eerst even goed.................rekenen :$

Afbeelding

Afbeelding

Is niet dezelde kleur toch???

mooi liquita ben benieuwd

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-10 21:47

Shenavallie schreef:
Nicole1995 schreef:
'Slaapfeestjes bij directeur Hofnarretje' AMSTERDAM - Bij Albert Drent, directeur van kinderdagverblijf Het Hofnarretje, zouden regelmatig thuis slaapfeestjes zijn geweest. De feestjes stonden onder leiding van de opgepakte medewerker Edwin R.

Edwin R.
Foto: Hyves
Dat zegt een betrokken ouder tegen de Amsterdamse zender AT5. Tijdens de informatiebijeenkomst maandagavond in het Mövenpick Hotel waren er bij ouders veel vragen over de slaapfeestjes en de rol van directeur Drent en medewerker R., zo laten aanwezige ouders weten.

De 39-jarige R., die na de hoofdverdachte Robert M. en zijn echtgenoot Richard van O. als derde verdachte werd opgepakt, zou als medewerker van de crèche erg actief zijn geweest als organisator van feesten en activiteiten buiten de opvang om. R. zit vast op verdenking van ontuchtige handelingen op het internet.

Volgens één van de betrokken ouders stonden de slaapfeestjes onder de leiding van R., maar werden ze gehouden in het huis van Drent in Enkhuizen, meldt AT5. Ook waren er logeerpartijen in zijn huis in het Gooi, waarbij ouders en leidsters nadrukkelijk niet aanwezig mochten zijn.

Ook de inmiddels gearresteerde Edwin R., die vaste invaller was op het Het Hofnarretje, was bij de logeerpartijtjes aanwezig, meldt het Parool. R. nam ze mee naar 'afzwaaifeestjes', die werden gehouden bij zijn Zaanse handboogvereniging Saense Handboog Skutters. Die feestjes duurden van twaalf uur 's middags tot acht uur 's avonds. Hoofdverdachte in de misbruikzaak Robert M. en zijn man Richard van O. waren ook op deze feestjes. Ook hier waren ouders niet welkom.

Tijdens een bijeenkomst met ouders over de grote misbruikaffaire in de Amsterdamse kinderopvang, werden ouders ter plekke verhoord over de partijtjes bij Drent thuis. "Toen we hoorden van de logeerpartijtjes, liepen de rillingen over de rug bij iedereen in de zaal", zegt een moeder in het Parool. Een vader: ''We hebben in het verleden allemaal onderbuikgevoelens onderdrukt."

De politie onderzoekt op dit moment de betrokkenheid van Drent en zijn ex-vrouw Marga Raaphorst.

Ik ving vanavond iets op over dat de PVV stappen wil ondernemen door de man(nen) in kwestie te laten castreren! Eindelijk beginnen ze er in Den Haag iets van te begrijpen en eindelijk worden er nu juiste stappen ondernomen. Het liefst helemaal Eunuchen, maar dit is in ieder geval beter dan alleen laten steriliseren! ;)

steriliseren heeft in dit geval al helemaal geen zin, en er een eunuch van maken vrijwaard je ook niet voor de toekomst (Een eunuch is niet per definitie impotent of hij moet lidloos zijn). dan zijn er nog genoeg mogelijkheden om op andere manier een kind iets aan te doen. Deze mensen zijn psychisch ziek en daar moet iets aangedaan worden......

xan

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-10 22:01

mntj schreef:
xan. mik is bij de lidl geweest. zitten nu in de oplader. gaat ie straks fijn mee spelen. als ie uitgespeeld is mag ie mij vertelen hoe die dingen werken. kan ik wel tegelijk met veldt lesgeven haha. niemand hoort ons.

Ik ben heel benieuwd.
Je mag ze morgen meenemen hoor :D gaan we ze testen.

xan

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-10 22:04

LIQUITA schreef:
Oja...misschien mag ik me ook aansluiten bij de paardenwandelclub. First liep vandaag niet goed :n . Zakte in draf door zijn rechtervoorbeen heen.
Heb de molenservice maar even stop gezet. Ga morgen zelf eerst kijken hoe het gaat. Hoop zo dat het mee valt _/-\o_ .

Ik hoop met je mee.

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-10 22:16

xan schreef:
mntj schreef:

Ik ben heel benieuwd.
Je mag ze morgen meenemen hoor :D gaan we ze testen.

gaan jullie met walkietalkies aan de gang of met headsets.
Ik krijg mijn walkietalkies niet op continue stand, zal het boekje wel niet goed hebben gelezen (welk boekje, hoezo lezen)

xan

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-10 23:09

Winn: nog iets gehoord van Luba vandaag ???

xan

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-10 23:12

Wie van jullie heeft hier nog kerstborrels van het werk ofzo ???

Ik heb a.s. donderdag een borrel met hapjes bij ons op het werk.
Van 16.00 tot 18.00 uur.
Daarna gaan we nog met een groepje ergens wat koffie drinken (en wellicht een toetje
eten ofzo). Vinden we toch wel gezellig.
Weet iemand een leuke tent (het liefst in de buurt van Assendelft) waar je gewoon lekker
kunt gaan zitten, zonder dat je meteen in een echt restaurant zit ?

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-10 23:14

xan schreef:
Winn: nog iets gehoord van Luba vandaag ???

noway, dan had je het al gehoord hoor

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-10 23:16

xan schreef:
Wie van jullie heeft hier nog kerstborrels van het werk ofzo ???

Ik heb a.s. donderdag een borrel met hapjes bij ons op het werk.
Van 16.00 tot 18.00 uur.
Daarna gaan we nog met een groepje ergens wat koffie drinken (en wellicht een toetje
eten ofzo). Vinden we toch wel gezellig.
Weet iemand een leuke tent (het liefst in de buurt van Assendelft) waar je gewoon lekker
kunt gaan zitten, zonder dat je meteen in een echt restaurant zit ?

Grand Café Van Ruysdael te Heemskerk (maar vermoed dat daar wel meer bedrijven gaan kerstborrelen

xan

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-10 23:18

Heemskerk is toch wel weer een stukje rijden (toch ??)
Heeft Krommenie niets leuks ??? Helaas weet ik het niet.

En dat er anderen aan het borrelen zijn, is natuurlijk ook gewoon gezellig.

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-10 23:22

xan schreef:
Heemskerk is toch wel weer een stukje rijden (toch ??)
Heeft Krommenie niets leuks ??? Helaas weet ik het niet.

En dat er anderen aan het borrelen zijn, is natuurlijk ook gewoon gezellig.

www.barbabbels.nl/ Noorderhoofdstraat 143, Krommenie
075 6213512

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-10 23:24

Xan wordt het wel weer eens tijd om te gaan stappen en kijken wat leuke tenten zijn

xan

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-10 23:25

Ben jij daar wel eens geweest Winn ?

Kun je daar ook gewoon zitten en kletsen enzo ??
Want vorig jaar kwamen we in een hele druk kroeg terecht, moesten we gillen naar elkaar.

En ken jij Janz ?? Daar kun je toch ook zitten en wat drinken (bedenk ik me nu)