Zoo, ff bijgetankt hoor :p paar uur liggen pitten. Was helemaal verrot van dat ruiterbewijs, had niet vereacht dat t zo lang en intensief zou zijn! Gelukkig zijn de meesten geslaagd! alleen priscilla, melissa (lucky) en mellony niet geloof ik?
sow, ben ik weer!! we hebben internet hier dus kan jullie bijbeppen vanmorgen om 9 uur vertrokken, ober laadde super! binnen 2 min stond hij erin. 2 uur gereden en hier aangekomen.. paarden in de box, ff eten en dan op pad, god wat was ik zenuwachtig!! buikpijn en trillende handen.. hahahha al snel toen we op pad waren kon ik een beetje relaxen, ober was superbraaf! zijn 2 uur wezen rijden, wel een hoop gestapt maar ook gedraafd en zelfs 2x gegalopeerd... ik ben helemaal heppie!! net nog ff een uurtje op het land gezet en nu gaan we ff douchen en dan een happie eten.. zijn we wel aan toe
oudaccountx
Geplaatst: 02-10-10 19:06
leentje13 schreef:
Zag jou net bij de tramhalte staan Reed voorbij met de auto!
Hihi.
Banjer
Lid Nieuwsredactie
Geplaatst: 02-10-10 19:51
slipjacht was zo onwijs gaaf... echt waanzinnig... Banjer en ik hebben er een hobby bij Uitgebreid verslag volgt nog... nu ga ik eerst even op mijn gemak instorten op de bank 4 uur in het zadel is toch nog eigenlijk best wel vermoeiend...
fiona2005
Geplaatst: 02-10-10 20:39
Ik ben verrot van het ruiterbewijs, maar ga toch nog even een drankje doen in de stad