Stal Midden Delfland Roddels dl 5!!!!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Princesspres

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-10 21:46

lirote schreef:
Princesspres schreef:
ik ben op stal :P even de kachel op mn voetjes en mn laarzen aandoen. Tot zo lady's

heb jij een kachel op stal
ik ben er om een uur of 7 als je er nog ben dan kom even langs dan ff babbelen gezellig :) neem wel je kachel mee dan

hahaha ik zat lekker in de auto nog ;) heeft wel geholpen trouwens, had helemaaaal geen koude voeten:)
( had ook een paar rij sokken aan en daaroverheen van die dikke bedsokken en dan in mn winterrijlaarzen :P ahum hihihi

johnvt

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-10 22:44

Nietje,

Speciaal voor jou het weerbericht in Schipluiden:

Schipluiden - 16 februari 2010 - Vanavond en vannacht is het helder en droog. De minima komen tussen -3 en -7 graden te liggen. Lokaal kan een mistbank ontstaan. Morgen eerst droog, later regen en sneeuw.

Vanavond klaart het ook in het noorden van het land op. Vannacht is het overal helder en daardoor koelt het flink af. De minima lopen uiteen van -2 à -4 graden aan zee tot -6 à -7 graden in het oosten. In het oosten ontstaat in de loop van de nacht lokaal wat mist.

Morgen begint de dag droog en vooral in het noorden zijn er zonnige perioden. In de loop van de ochtend neemt vanuit het zuiden de bewolking op nadering van een storing toe. Woensdagmiddag bereikt een neerslaggebied het zuiden van het land. De neerslag begint als regen, maar gaat al snel over in natte sneeuw of sneeuw. De neerslag trekt vooral over het oostelijk deel van het land en daar wordt lokaal 4 cm sneeuw verwacht. In het westen valt 1 tot 2 cm sneeuw. Er staat een matige oosten- tot zuidoostenwind en de temperatuur daarbij komt uit tussen 2 graden in het zuidwesten en zuiden en 0 à -2 graden in het noorden tot noordoosten.

Donderdag is het bewolkt en is er in de ochtend lokaal kans op motsneeuw of motregen. In de middag valt er lokaal nog wat motregen en dan dooit op het op de meeste plekken flink. De maxima liggen rond +4 graden. Er staat een meest matige zuidenwind. In de avond is er vanuit het westen opnieuw kans op lichte neerslag die gezien de temperatuur waarschijnlijk regen is. De hele avond en nacht verlopen bewolkt met lokaal kans op wat motsneeuw. In de nacht is alleen in het noorden nog kans op vorst. In de rest van de land liggen de minima rond +2 graden.

Vrijdag is het bewolkt en is er kans op wat motregen. Er staat een zwakke tot matige westelijke wind en het wordt circa 5 graden. In de avond en nacht krijgen we te maken met een koudere luchtsoort. Er naderen winterse buien vanaf de Noordzee en in het hele land vriest het ’s nachts weer 1 of 2 graden.

Zaterdag begint bewolkt met winterse buien vanaf de Noordzee. In de loop van de middag klaart het vanuit het westen op en is er af en toe kans op wat zon. Zondag blijven winterse buien vanaf de Noordzee op de loer liggen

Daarna blijft het winterweer door kwakkelen. Overdag komt de temperatuur op de meeste plaatsen 3 tot 5 graden boven het vriespunt uit, maar in de nachten vriest het toch weer een paar graden. Ook blijven de winterse neerslagkansen erg hoog. De meteorologische lente nadert, maar voorlopig blijft het winters.

johnvt

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-10 22:47

Ook maar even voor Duitsland dan:

Duitsland
In Duitsland is het vandaag minder zonnig dan gisteren. Het is wisselend bewolkt en tegen het einde van de middag trekt vanuit het zuidwesten een neerslaggebied over het Zwarte Woud en het Moezelgebied. Er valt ijzel en sneeuw bij Anita en Ruben in Bippen. De neerslag trekt vervolgens verder naar het noorden. In het oosten blijft het overwegend droog. De temperaturen liggen tussen 0 en 4 graden. Morgen trekt de neerslag naar het noordoosten weg. Het is wisselend bewolkt en lokaal kan er een kleine hoeveelheid sneeuw vallen met hier en daar een vloek van Anita.
Laatst bijgewerkt door johnvt op 16-02-10 22:48, in het totaal 1 keer bewerkt

Princesspres

Re: Stal Midden Delfland Roddels dl 5!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-10 22:48

nou er staat helaas weer niets gezelligs bij...
Behalve een keer het woordje dooi.
Helaas lees ik vaker sneeuw, natte sneeuw, neerslag en winters....

IK WIL VERDORIE DE ECHTE LENTE! Hihi
kleine geitjes, bloemetjes die uitkomen. Het mooie groene gras in de eerste zonnestraaltjes....
Pfff

nataschamarc

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-10 22:49

eef mooie foto`s van cloofje.
john bedankt voor het weer overzicht.
weltrusten allemaal.

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-10 23:17

johnvt schreef:
Ook maar even voor Duitsland dan:

Duitsland
In Duitsland is het vandaag minder zonnig dan gisteren. Het is wisselend bewolkt en tegen het einde van de middag trekt vanuit het zuidwesten een neerslaggebied over het Zwarte Woud en het Moezelgebied. Er valt ijzel en sneeuw bij Anita en Ruben in Bippen. De neerslag trekt vervolgens verder naar het noorden. In het oosten blijft het overwegend droog. De temperaturen liggen tussen 0 en 4 graden. Morgen trekt de neerslag naar het noordoosten weg. Het is wisselend bewolkt en lokaal kan er een kleine hoeveelheid sneeuw vallen met hier en daar een vloek van Anita.

pelleboertje ik wil geen ijzel sneeuw en weet ik wat voor ellende meer help.
De bergen sneeuw liggen hier nog tot een meter hoogte tegen de muren,snik, snik

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-10 23:18

Het is hier nu al weer -7 trouwens pffffffffffffff

Lay

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-10 00:28

Het is hier +22... en ik ga nu mijn bedje opzoeken waar het gemiddeld 10tot 15 graden kouder is hihihi :=

Slaap lekker allemaal.... :D

lirote

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-10 00:56

ga ook maar eens kijken naar de binnekant van mijn ogen hopen dat ik morgen uitkan slapen moet de nacht in morgen

spettertjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-10 04:22

goedemorgen

Heb ik gisteren alles gedaan, mijn paardjes gemest, gereden (lees lekker gestapt op frisse Blando in de bak) Chiosso en Ollie gemest omdat Susan ziek is. Schrik ik vanmorgen wakker van de wekker en denk.......... k.u.t. ben vergeten het voer klaar te zetten voor Chiosso.......Ga vanmiddag Susan maar even bellen dat ik dit vergeten was.... dombo ben ik toch ook

Is het nog goed gekomen Johnnie?

zo en nu evenopschieten en die verrekte kou maar weer in op de fiets........

Princesspres

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-10 08:17

goeie morgen! Zo kaar wat ben je vroeg van de partij weer :P
kan gebeuren hoor kaar, je was gisteren ook zo lekker bezig.

Baby was al een stukje losser na het longeren gisteren :) nu even volhouden

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-10 08:42

Morning!!
Ko was gisteren weer beetje stout bij Yvon, wilde weer niet echt loslaten en ze heeft een rare sprong van hem gehad
Ga hem vandaag zelf maar weer ff oppakken, morgen heeft ze les, dus hopelijk gaat t dan weer wat beter

Pres, fijn dat je poonie weer wat losser wordt!!

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-10 08:53

Guten morgen.
Prima weertje pffffffffffffff
Nu nog -10
wel zon
Ik vloek er dus weer lekker op los Johnnie pelleboer :(

amber2202

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-10 09:19

goedemorgen allemaalll!!
ik ga morgen pas weer naar mn pony..
weet niet wattie gister heeft gedaan.. hopelijk gaat mn zus vandaag wat met m doen (al is t maar ff 20minuutjes longeren ofzo) want ik heb morgen ook les..
heb dr helemaal zin in! :D
en als t dan inderdaad vrijdagnacht niet meer gaat vriezen dan gaat het de goeie kant op hier.. :P
geen ijzel meer :D
maarja.. eerst zien dan geloven :P
vanavond weer aan de autotheorie..
schrok gister beetje van het feit dat het al over 3 weken is! hahahaha.. ben maar gauw aan het leren gegaan..
met al die stomme regeltjes :P
bord B2 en C3 ofzo.. weet ik t! hahahaha..
hoop dat ik morgen ook een lekker paardje heb Pres! :(
nouja. kga weer verder met werken!..
moet ook gebeuren.. (helaas :P)

spettertjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-10 09:52

Princesspres schreef:
goeie morgen! Zo kaar wat ben je vroeg van de partij weer :P
kan gebeuren hoor kaar, je was gisteren ook zo lekker bezig.

Baby was al een stukje losser na het longeren gisteren :) nu even volhouden

Ja dat klopt, moet 6 uur beginnen dus ...............

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-10 12:00

Zo! Ben weer wat opgeknapt en lekker vrij vandaag. Mijn huisje een beetje goed poetsen, want OH! wat een zooi! En straks met zoon Ozzie mee kijken naar een huisje kijken waarvoor hij misschien in aanmerking komt...zou leuk zijn voor hem! En dan ws. vanavond naar Renkie, heerlijk die paardegeur opsnuiven!
En ik ben........

Princesspres

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-10 12:23

heerl verhaal getypt. Verbinding verbroken.
Zo de herkansing, eerst maar eten hihi

Princesspres

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-10 12:27

Jetta schreef:
Zo! Ben weer wat opgeknapt en lekker vrij vandaag. Mijn huisje een beetje goed poetsen, want OH! wat een zooi! En straks met zoon Ozzie mee kijken naar een huisje kijken waarvoor hij misschien in aanmerking komt...zou leuk zijn voor hem! En dan ws. vanavond naar Renkie, heerlijk die paardegeur opsnuiven!
En ik ben........

vertel wat ben je?
Zwanger? Ongesteld? Blij? boos? Verrtellll houd ons niet langer in spanning ;)

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-10 13:59

Princesspres schreef:
Jetta schreef:
En ik ben........

vertel wat ben je?
Zwanger? Ongesteld? Blij? boos? Verrtellll houd ons niet langer in spanning ;)

haha pressie toch :D

Nog heel ff bankhangen en dan stallen/paddocks mesten en kijken hoe Ko zijn bui vandaag is }:0

Fammiie_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-10 14:02

Fammiie_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-10 14:13

Afbeelding :+:

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-10 15:24

Ik ben niet zwanger....

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-10 15:24

Stel je voor zeg!

Princesspres

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-10 15:34

nou wat wel dannnn? :D

amber2202

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-10 15:57

hahaha.. beetje nieuwsgierig Presje? :P

wat een rotdag vandaag zeg! :(
alles zit tegen :(
vanavond hoef ik gelukkig niet naar mn paardje.. lekker relaxen achter de pc voor mn autotheorie..
mensen nog leuke dingen gedaan vandaag?
nog 30 minuutjes en dan zit de werkdag er weer op! *hehe*