San1978 schreef:Welja, ik ga er toch geen wedstrijden mee rijden ofzo dus ik vind het wel prima op deze manier. Hij zal zelf wel aangeven wanneer hij er klaar voor is. Zo is dat weer voor elk paard anders!
Ik hoorde trouwens dat Damian al een stuk ouder is, ik wist niet dat mensen ZO lang konden wachten met inrijden. Ik zou uiteindelijk bloednieuwsgierig zijn naar hoe die zit enzo!
Haha ik verwacht je over een jaar wel in het WK (zegt de ultieme recreatieruiter
) nee grapje hoor..lekker je eigen gevoel volgen. Dat meisje wacht trouwens tot Damian 6 jaar en uitgegroeid is......
!
Denk dat het met die groeischijven te maken heeft, paarden zijn pas helemaal uitgegroeid rond hun 6e jaar zoals Rien al zegt. En er zijn idd de laatste tijd meerdere mensen die vinden dat je dus tot hun 6e jaar moet wachten voordat je erop klimt. Zou persoonlijk niet weten of dat het paard juist ten goede of ten slechte komt. Maar die keuze is geheel aan de eigenaar van het paard, je moet natuurlijk gewoon doen wat je zelf wil en waar je je zelf het beste bij voelt!
!

Haha nee hoor Mar, ik hoop idd ook dat ze gewoon dik is. Maar als ze wel zwanger is krijgt ie iig wel een fijne penny-familie
?? Ik brand echt van nieuwsgierigheid