Kosten:
Volwassenen: Zondag 14 september: € 25,--
Jongeren tot 16 jaar: Zondag 14 september: € 15,--
:!De lijst!: 
-Jane
-Kirsten
-Anna
-
-
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
:!De lijst!: 
Kirsten_S schreef:Dames en Heren! Iedereen die mee wil op 14 september naar horse-event, wil die zich dan hier inschrijven. Zodat we weten hoe groot de groep word en de kaarten besteld kunnen worden.
Kosten:
Volwassenen: Zondag 14 september: € 25,--
Jongeren tot 16 jaar: Zondag 14 september: € 15,--:!De lijst!:
-Jane
-Kirsten
-Anna
-[naam] (Misschien)
-
!
.
!!??!? Kom op ! Aub antwoorden Emmaa_ schreef:Mijn ouders gaan het overleggen.
en dat betekend meestal ja
Dan hebben we ook een topfotograaf mee en nog een medereizer in miss wel de trein
.
Emmaa_ schreef:Topfotograaf.
Grappig ben jij zeg
.
Jane_ schreef:Nou dames ff berichtje van mij..
Ik zak gewoon even helemaal in..
Nou vind ik weer 2 wondjes bovenaan der rechterbeen bij Phil..
Haar kreupele been dus.. Ik baal ervan dat ikhet niet eerder heb opgemerkt ik denk dat het onstoken is ofzo..
Ze keek heel lusteloos en ik moest gewoon even huilen..![]()
Mijn kleine baby paardje.. mijn moppie mijn alles.. kon het gewoon even niet meer aan...
Ben helemaal kapot.

Jane_ schreef:Nou dames ff berichtje van mij..
Haar kreupele been dus.. Ik baal ervan dat ikhet niet eerder heb opgemerkt ik denk dat het onstoken is ofzo..
Mijn kleine baby paardje.. mijn moppie mijn alles.. kon het gewoon even niet meer aan...
Ben helemaal kapot.
heee , nu het net weer leek goed te komen. Kirsten_S schreef:Jane_ schreef:Nou dames ff berichtje van mij..
Ben helemaal kapot.
ohh verdommee meissheee , nu het net weer leek goed te komen.
zijn het gewoon oppervlakkige kleine wondjes of grotere?
je kan niet alles goed doen, je doet al alles wat je kan en meer kan niet!

Jane_ schreef:Tis 1 diepere snee.. en 1 meer oppervlakkig denk ik..
Kirsten_S schreef:Jane_ schreef:Tis 1 diepere snee.. en 1 meer oppervlakkig denk ik..
oh jeh. is ze er ergens aan blijvne haken ofzo? aan het hek miss?
Kirsten_S schreef:Jaaa het is effe zwaar, kan het me bijna voorstellen. Maar juist nu niet opgeven maar doorgaan! Phil heeft al je liefde nodig in dit proces en je kan niet opgeven! Kom op Jane!
Jane_ schreef:Kirsten_S schreef:Jaaa het is effe zwaar, kan het me bijna voorstellen. Maar juist nu niet opgeven maar doorgaan! Phil heeft al je liefde nodig in dit proces en je kan niet opgeven! Kom op Jane!
Zal ook nooit opgeven.. Tis niet het ergste wat je paard kan overkomen, maar het doet zeer als je je paard zo ziet staan met doffe ogen en dat ze het moeilijk heeft..