Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Jane_ schreef:Emmaa_ schreef:Ik denk dat ik het weer doe als vorige keer, ik zet het in een album, en dan mogen jullie zelf spieken. ik vind het namelijk een beetje veel gedoe om ze allemaal hier neer te gaan zetten
Moppie doe wat jij wilt
Ik vind het al top dat je foto's hebt gemaakt
En heel lief dat je ze nu nog wil uploaden speciaal voor ons
Melanieetjuh schreef:OP!
Emmaa_ schreef:Jane_ schreef:
Moppie doe wat jij wilt
Ik doe het met plezier hoor
we gaan zelf wel zoeken
en dan komen ze waarschijnlijk vanzelf weer in dit topic terecht
Jane_ schreef:Emmaa_ schreef:Ik denk dat ik het weer doe als vorige keer, ik zet het in een album, en dan mogen jullie zelf spieken. ik vind het namelijk een beetje veel gedoe om ze allemaal hier neer te gaan zetten
Moppie doe wat jij wilt
. Niet fototechnisch, maar gewoon hoe ze erop staan

Astor schreef:Kijk wat en prachtige foto van Elja en AstorWauw
echt leuk joh!!

fallenangel3 schreef:Ik heb gisteravond via hyves mijn achternichtje terug gevonden. Was al heel lang via internet aan het zoeken en nu heb ik er eindelijk gevondenecht leuk joh!!
We hebben elkaar al iets van 8 jaar niet gesproken! Er gaan dan ook hele lappen tekst via hyves heen en weer
Echt door Hyves vind je echt veel mensen terug hahah!
. Ik denk dat ik je aangestoken heb, want daar had ik aan het begin ook heel erg last van. Nu heb ik vreselijke kriebelhoest. It drives me crazy !

Melanieetjuh schreef:Melissa heeft die foto gemaakt!
Astor schreef:Ik ga naar beneden, want ik ga Voetbal vrouwen kijken en ik voel me niet goed, komt echt door mijn keel die doet ontiegelijk veel pijn
Fijne avond nog

Iriis_ schreef:Uien zaadjes bij de Mac? Mis ik iets?!![]()

) en spinazie 

Astor schreef:Kijk wat en prachtige foto van Elja en AstorWauw

Kirsten_S schreef: